Díky no já právě proto scháním podklady , aby to tam šlo dát a nic netrpělo, nejde o mezinápravovou , ale o nápravovou uzávěrku a cílem je , že : pujde plný výkon do kol, když bude třeba , nebude se ničit brzdové obložení a cop si budem povídat pevná , byť automatická uzávěrka je o něčem jiném než jen přibržďované kolo

. Jinak ano , budu to zvedat o 5 cm podložky , už je mám , + asi tak 3 cm naženu na pneu , takže celkem 8 cm, rozšířím to na každé straně o 3 cm , aby se mně tam ty větší kola vešli , přijdou tam zátěžové pružiny cca 3000 za pár tedy asi 6000 Kč , přijde tam pokud Macejky dovolí i JEHO speciální přední a zadní držák navyjáku a Hlavně bude upraven motor - jiné vstřiky , jiné sání _ dvojité čištění + šnorchl , upravená řídící jednotka a samozdřejě vše vyčištěné, co pujde vyměnit tak se vymění pro lepší výkon , ale i životnost motoru , včetně turba , počítám že vše vyjde na materiálu a práci na motoru asi na cca 80 - 100 tisíc , ale bude to o něčem jiném. Jinak protože chystáme výpravu tak na 6 měsíců v ní bude minimálně 1 defík pro záchranu , kdyby ,,Dráček" jak říká 4 letá dcerka něco nezvládl

. jde o to že mám natočeno zhruba 170 00 km a je třba stejně dost věcí ,,preventivně" udělat tak připlatím řádově 30 % a snad bude lepší auto jak nové
co řeším :
http://www.axlelock.cz/
http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... TD4%2082kW + výše zmíněné úpravy a měl by jsem v klidu být na 120 KW , proto ty uzávěrky

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.