Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od MartinMM » 03 dub 2010 07:08
Neporadí někdo ze zkušených co z motorem 2.5 d?? Celou zimu auto stálo a nelze nastartovat

nafta jde až ke vstřikům , natlačil jsem to ještě pro jistotu silnějším externím čerpadlem celé odvzdušnil a ikdyž použiji startovací sprej tak motor ani neškytne
Vstřikovací čerpadlo bylo sice nic moc , trochu tvalo než nastartuje ale že by odešlo když jsem dojel vpohodě poslední jízdu před zimou se mě nezdá. Že by to blokovala nějaká elektronika se mě nezdá tak babo raď.
-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#2
Příspěvek
od Sláma Karel » 03 dub 2010 10:24
No jestli to nechytne ani na startovací sprej, tak ti někdo ukradl písty. Na startovací sprej to musí chytit vždycky. Jinak by to muselo nemít vůbec žádné tlaky. Ale vůbec žádné, protože i při špatných to na startsprej chytá. K
-
Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Mešky » 03 dub 2010 10:27
Jak říká Karel, určitě je to bez tlaků.

-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od MartinMM » 03 dub 2010 14:32
Mešky píše:Jak říká Karel, určitě je to bez tlaků.

Taky mě to napadlo ale je divné že jsem normálně dojel a motor má 350 tis což si myslím není moc. Hold pujde motor ven a dám druhej

-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od eliott » 03 dub 2010 19:12
Jestli jde opravdu nafta až do vstřiků, alektronika to nebude. Vytoč žhavící svíčky a to každého válce stříkačkou vstříkni cca 5 cm3 motorového oleje. Pak motor několikrát protoč bez žhaviček, namontuj žhavičky a zkus nastartovat.
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od MartinMM » 05 dub 2010 13:13
eliott píše:Jestli jde opravdu nafta až do vstřiků, alektronika to nebude. Vytoč žhavící svíčky a to každého válce stříkačkou vstříkni cca 5 cm3 motorového oleje. Pak motor několikrát protoč bez žhaviček, namontuj žhavičky a zkus nastartovat.
Zázrak

udělal jsem to trošku jinak, nechtělo se mi sundávat žhaviče , měl jsem dole sání tak jsem do každého válce stříkl olej jak jsi psal a chytl hned . Dík za radu .

-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#7
Příspěvek
od Sláma Karel » 05 dub 2010 13:22
V tom případě nechápu, jak mohl nechytnout na ten startsprej. Asi by jsi měl koupit jinej.

K

-
PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od PavelU » 05 dub 2010 13:46
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP
http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL
info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od eliott » 05 dub 2010 18:57
Sláma Karel píše:V tom případě nechápu, jak mohl nechytnout na ten startsprej. Asi by jsi měl koupit jinej.

K

Nemělo to tlaky, to jsou ty moderní řídké oleje, když motor dlouho stojí, steče olej z válcú i kroužků a tlaky jsou pryč...
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od MartinMM » 05 dub 2010 21:08
eliott píše:Sláma Karel píše:V tom případě nechápu, jak mohl nechytnout na ten startsprej. Asi by jsi měl koupit jinej.

K

Nemělo to tlaky, to jsou ty moderní řídké oleje, když motor dlouho stojí, steče olej z válcú i kroužků a tlaky jsou pryč...
Ještě jednu radu bych potřeboval , motor běží ale nenaskočil kompresor

a to tam á vše nové ale nic ani nebrnkne , jednotka je ok , napadá tě něco??
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od eliott » 05 dub 2010 21:28
Jestli nehlásí chybu EAS, tak bych sázel na tepelnou pojistku v kompresoru.
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od MartinMM » 06 dub 2010 07:35
eliott píše:Jestli nehlásí chybu EAS, tak bych sázel na tepelnou pojistku v kompresoru.
To mě napadlo jen je mi divné že vše do poslední chvíle šlo, kompresor novej měchy taky a vše fungovalo perfekně, jediné co jsem udělal tak to že jsem vyndal všechny pojistky přes zimu když sem je potřeboval do jiného auta ale tím to asi nebude. Ta tepelná pojistka je kde přesně?? Dá se poznat vizuálně že je spálená?
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od eliott » 06 dub 2010 08:08
Tepelná pojistka je v kompresoru na desce s uhlíky, poznat jde diagnostikou nebo proměřením.
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od MartinMM » 06 dub 2010 08:12
eliott píše:Tepelná pojistka je v kompresoru na desce s uhlíky, poznat jde diagnostikou nebo proměřením.
Nevím nevím kde bude chyba , jako bonus nejde otevřít i nádrž , asi bez proudu, prvně změřím jestli tam jde proud a uvidím. Zatím dík
-
eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od eliott » 06 dub 2010 09:06
MartinMM píše:eliott píše:Tepelná pojistka je v kompresoru na desce s uhlíky, poznat jde diagnostikou nebo proměřením.
Nevím nevím kde bude chyba , jako bonus nejde otevřít i nádrž , asi bez proudu, prvně změřím jestli tam jde proud a uvidím. Zatím dík
Zkus vyndat tlačítko na otevírání, bývá rozpadlé a tudíž nefunkční.
-
MartinMM
- Příspěvky: 220
- Registrován: 05 led 2007 19:33
-
Kontaktovat uživatele:
#16
Příspěvek
od MartinMM » 06 dub 2010 10:17
Zkus vyndat tlačítko na otevírání, bývá rozpadlé a tudíž nefunkční.[/quote]
Bylo to vše pojistkovnicí jak jsem na zimu vyndal všechny pojistky , potřeboval jsem je do jiného auta

jak to bylo prázdné tak to trošku zoxidovalo a proud neprotékal přes pojistky. Včera jsem to celé stříkl olejem ráno nastartoval a vše funguje jak má.