New Land Rover LR4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#321 Příspěvek od RudaK » 21 bře 2010 15:38

boboso píše:Tož dovez košta :wasntme


:ty jeden...: ze severu pocházím ( Bohušov :shock: -narozený Krnov :P ) ,teď už jižněji :hi ( u Brna :!: ) a z kulka se stal Opavák :skleb ( prý návrat do míst rodiče :smirk ) S tou návštěvou - nikdy neříkej nikdy - ukázat se určo můžu ......až se oteplí :P :yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#322 Příspěvek od George 1 » 13 dub 2010 23:29

Stejně by mě zajímalo, jak veliký rozdíl je v jízdě se stejným motorem 3.O mezi RRSport a D4.Myslím hlavně pohodlí,jak to sedí v zatáčkách, náklony karoserie, interiérová hlučnost atd. Jestli máte někdo tyto poznatky, tak si je rád přečtu. Ruda mě totiž trochu nahlodává s tím RRS :hi

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 540
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#323 Příspěvek od Radek D3 » 14 dub 2010 09:13

George 1 píše:Stejně by mě zajímalo, jak veliký rozdíl je v jízdě se stejným motorem 3.O mezi RRSport a D4.Myslím hlavně pohodlí,jak to sedí v zatáčkách, náklony karoserie, interiérová hlučnost atd. Jestli máte někdo tyto poznatky, tak si je rád přečtu. Ruda mě totiž trochu nahlodává s tím RRS :hi
Ahoj doma mám D3 2,7TDV6 a taky RRS 3,6 TDV8 .J
el jsem taky tou novou D4 3,0.
Stará Discovery tedy 2,7 je líná hodně ze začátku,než zabera turbo tak je tam velký propad než ten motor vůbec zabere.
Zato 3,0 u nové Discovery jde pěkně od spodu díky menšímu turbu, které zabírá ze začátku a pak nastupuje to druhé větší .
Jinak nová D4 mi přišla, že lépe sedí v zatáčkách je tam vylepšený podvozek o proti předchozí verzi a hlučnost je taky trochu menší, mnohem lépe brzdí .
Uvnitř se materiálově a provedením přiblížila RRS.
Pohodlí je skoro srovnatelné s RRS,ale cestovní prostor je v D4 oproti RRS větší.
V RRS jsi trochu více obestavěn středovým tunelem a širší výplní ve dveřích kde navíc nemáš skoro žádné odkládací přihrádky.
Ale jinak dynamika motoru 3,6 v RRS je neskutečná a zvuk osmiválce ničím nenahradíš. Je to špičkové auto se kterým na dobrých pneumatikách uděláš v terénu stejnou neli větší parádu než v D3, D4 a na cestě budeš jak v bavlnce.
Nevím okdud jsi ,ale klidně si u mě můžeš vyzkoušet jízdu RRS 3,6 pokud budeš v Ostravě.
Pokud by tě napadly ještě nejaké otázky klidně se ptej.
Zdar Radek

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#324 Příspěvek od RudaK » 14 dub 2010 19:15

Tak,tak RRS je především na silnici a 3,6 TDI V8 je v dieselové verzi špička ( nesrovnávat s benzínem ) u Land Roverů :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#325 Příspěvek od George 1 » 14 dub 2010 23:12

To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků :D . Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 540
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#326 Příspěvek od Radek D3 » 14 dub 2010 23:42

George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků :D . Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
Ahoj rozdíl mezi 3,0 a 3,6 je velký ten zvuk osmiválce není čím nahradit!!!!. Jinak zvuk tedy podle mně je u 2,7 a 3,0 skoro stejný. Je tam spíše rozdíl 3,0 v záběru od spodu.

Tomik
Příspěvky: 51
Registrován: 09 říj 2009 00:50
auto: D IV 3,0 HSE

Re: New Land Rover LR4

#327 Příspěvek od Tomik » 15 dub 2010 06:53

George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků :D . Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.

Čistě pocitově mi 2,7 přišla víc do dieselu, ta 3,0 má, hlavně ve vyšších otáčkách, takovej příjemnej "jako benzínovej" zvuk :) A teď se zase do mě všichni pustí, jak to s benzínem nemůžu srovnávat :Sorry: V nižších otáčkách z té 3,0 moc neuslyšíš.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#328 Příspěvek od RudaK » 15 dub 2010 11:48

Pokud do toho nebudeš montovat BMW a jiné ..... :D tak se do tebe nikdo tady nepustí :hi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#329 Příspěvek od George 1 » 15 dub 2010 22:33

Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci :D

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#330 Příspěvek od cyril » 15 dub 2010 22:37

George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci :D
Nemáme to my chlapi na tom světě jednoduchý...co? :cry

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#331 Příspěvek od stan » 15 dub 2010 23:06

George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci :D
Dotahnout z juesej petilitr?
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#332 Příspěvek od Keram » 15 dub 2010 23:09

George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci :D
já ti poradím, D3 4,4 V8 :)

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#333 Příspěvek od mikedee » 16 dub 2010 08:07

cus. takze mam na lestence D4 (teda uz jsem 4x wapkoval) skoro 4000km, takze se muzu podelit s pocity.

Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca. ;-) Kazdopadna se zda, ze i pri obcasnem vyletu nad povolene (CR) limimty se da bez kreci spotreba drzet kolem tech 10 litru na sto.

Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.

V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.

Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#334 Příspěvek od cyril » 16 dub 2010 08:38

mikedee píše:cus. takze mam na lestence D4 (teda uz jsem 4x wapkoval) skoro 4000km, takze se muzu podelit s pocity.

Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca. ;-) Kazdopadna se zda, ze i pri obcasnem vyletu nad povolene (CR) limimty se da bez kreci spotreba drzet kolem tech 10 litru na sto.

Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.

V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.

Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Pěkný.... :yes Hlavně že jsi spokojený. :yes. To ti fandím.
Uáááá já se té své řtyřky snad nikdy nedočkám.. :head. Auta s třílitrovými motory mají prej stále větší a větší skluz ve výrobě, takže jestli prodejce dodrží slíbený červnový termín už teď nikdo nedokáže s určitostí potvrdit. :cry .
To co píšeš o D4 sedadlech můžu jenom potvrdit. Jestli teda myslíš kožený. V sobotu jsme se ženou byli mrknout v HouseofEngland na Freelandera2, kterej (teď už to můžu říct protože to klaplo a bereme jej) jsme i řádně projížděli. V pohodlnějších sedadlech jsem u LR ještě neseděl. No a potom jsme ještě v salónu porovnávali další auta. Sednul jsme si do novýho RRS (naprostá bomba - úplně nejpohodlnější a nejhezčí interiér :yes ), nová HSE D4 - tvrdá kožená lavice (no, ale je to offroad a to k tomu patří) a potom Bentley, Aston Martin a Jaguár...maj tam moc pěkný auta a ochotnýho prodejce. Takže abych to zkrátil....Nejpohodlnější z LR byl samozřejmě RRS, potom Free2 a nakonec D4. Ale mě to přesto nevadí a už se na tu moji čtyřku moc těším. :heart
Přílohy
IMG_1590.JPG
IMG_1590.JPG (102.24 KiB) Zobrazeno 4236 x
IMG_1594.JPG
IMG_1594.JPG (86.05 KiB) Zobrazeno 4239 x
IMG_1592.JPG
IMG_1592.JPG (102.36 KiB) Zobrazeno 4245 x
free2m1.JPG
free2m1.JPG (68.44 KiB) Zobrazeno 4226 x

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#335 Příspěvek od RudaK » 16 dub 2010 12:49

No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal ....... :hi záleží jen na výběru motoru :clap
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS ..... :mrgreen: ( doufám že to ta tvoje nečte :Sorry: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: New Land Rover LR4

#336 Příspěvek od moon13 » 16 dub 2010 15:33

RudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal ....... :hi záleží jen na výběru motoru :clap
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS ..... :mrgreen: ( doufám že to ta tvoje nečte :Sorry: )
Rudo, Freelander 2 není kolo :angry :D
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#337 Příspěvek od cyril » 16 dub 2010 15:50

moon13 píše:
RudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal ....... :hi záleží jen na výběru motoru :clap
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS ..... :mrgreen: ( doufám že to ta tvoje nečte :Sorry: )
Rudo, Freelander 2 není kolo :angry :D

Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Jo Rudo, to je sice pravda, ale pokud kupuju auto pro sebe, stejně sáhnu radši po D4. Tak nějak víc mi sedí. Až budu ještě starší a plesnivější než jsem teď, možná přijde řada i na RRS. Jestli se toho teda ve zdraví a s potřebnejma fianancema dožiju... :chuckle

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: New Land Rover LR4

#338 Příspěvek od moon13 » 16 dub 2010 15:56

cyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS. :chuckle
já vím... já to dělám schválně :wink:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#339 Příspěvek od RudaK » 16 dub 2010 19:30

cyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Jo Rudo, to je sice pravda, ale pokud kupuju auto pro sebe, stejně sáhnu radši po D4. Tak nějak víc mi sedí. Až budu ještě starší a plesnivější než jsem teď, možná přijde řada i na RRS. Jestli se toho teda ve zdraví a s potřebnejma fianancema dožiju... :chuckle

Doufám,že mě neberete vážně :mrgreen: Já taky zatím spokojenost s D III ,neměnil bych zatím,bo to je auto na který je 100% spoleh . I D 1 dotáhla na tyči domů :hi
Ale RRS bych jako druhý auto bral :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#340 Příspěvek od George 1 » 18 dub 2010 23:19

cyril píše:nová HSE D4 - tvrdá kožená lavice (no, ale je to offroad a to k tomu patří) a potom Bentley, Aston Martin a Jaguár...maj tam moc pěkný auta a ochotnýho prodejce.


To mi chlapi neříkejte, že D4 je míň pohodlná než Free. Že je RRS vyšší liga to chápu, ale to Free, to nechápu. Vždyť ja bych si ji jednou chtěl pořídit jako rodinnej kočár :)

Odpovědět