boboso píše:Tož dovez košta









Moderátor: Miky_CZ
boboso píše:Tož dovez košta
Ahoj doma mám D3 2,7TDV6 a taky RRS 3,6 TDV8 .JGeorge 1 píše:Stejně by mě zajímalo, jak veliký rozdíl je v jízdě se stejným motorem 3.O mezi RRSport a D4.Myslím hlavně pohodlí,jak to sedí v zatáčkách, náklony karoserie, interiérová hlučnost atd. Jestli máte někdo tyto poznatky, tak si je rád přečtu. Ruda mě totiž trochu nahlodává s tím RRS
Ahoj rozdíl mezi 3,0 a 3,6 je velký ten zvuk osmiválce není čím nahradit!!!!. Jinak zvuk tedy podle mně je u 2,7 a 3,0 skoro stejný. Je tam spíše rozdíl 3,0 v záběru od spodu.George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků. Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
George 1 píše:To je můj sen,mít zaparkovaný v garáži D4 na každodenní užívání a na pobavení RRS. To ale budu muset ještě naočkovat asi hodně králíků. Dotazů ohledně tohoto srovnání mě napadá docela dost ikdyž samozřejmě to nejlíp zodpoví přímý posaz v obou autech.Třeba by mě zajímalo, jestli je zvuk novýho 3.0 šestiválce alespoň podobně návykovej jako u V8. Vím, že takový motory to je pak radost poslouchat, pokud jsou v dobře utlumeným interiéru vůbec slyšet. A jestli je taky velikej rozdíl ve zvuku starýho 2.7 a novýho 3.0? Moc díky za odpovědi. G.
Nemáme to my chlapi na tom světě jednoduchý...co?George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
Dotahnout z juesej petilitr?George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
já ti poradím, D3 4,4 V8George 1 píše:Hmm, takže osmiválec je osmiválec říkáte. No jenže ten do Discovery nedávají. Takže mi fakt asi nezbude nic jinýho, než si vyplnit ten sen jak jsem psal. Před barákem D4 na každodenní ježdění a v garáži RRS V8 na relaxaci po práci
Pěkný....mikedee píše:cus. takze mam na lestence D4 (teda uz jsem 4x wapkoval) skoro 4000km, takze se muzu podelit s pocity.
Tento tyden jsem byl v Nemecku, kde zejmena diky spouste znacek "prace na silnici" se prumerna spotreba ustalila na 8.9 l/100Km- podle pocitace. Na nadrz jsem ovsem ujel jen 730 km. Takze nam palubni comp dost keca.Kazdopadna se zda, ze i pri obcasnem vyletu nad povolene (CR) limimty se da bez kreci spotreba drzet kolem tech 10 litru na sto.
Mam sice jen 2.7, ale motor je v beznych rychlostech docela v pohode, umira az po 140 km/h, kde se mu uz pak moc nechce akcelerovat. Na mesto a dymackou jizdou prepinam do sport modu, ktery je k memu prekvapeni velmi dobre nastaven a dovoluje i myskovat. ( Timto se omlouvam neznamemu volvistovi, ktereho jsem vcera na jizni spojce docela hnusne zariznul. Chudak musel dost brzdit, kdyz se pred nim nahle objevil britsky aristokrat s lehkou nadvahou.) Nevim, zda-li neco s motorem udelali, ale fakt se mi nezda tak chciplej jak se tu obcas pise o D3.
V kabine je ticho jak v kostele a to i pri vyssich rychlostech, urcite je srovnatelne ne-li lepsi nez v me byvale BMW X3. Auto uzasne filtruje nerovnosti jak Bentley, akorat sedadla by mohla byt pohodlnejsi.
Stve mne, ze z volantu nejde ovladat menu radia a telefonu. Clovek musi jak idiot sahat po telefonu ci pouzivat ovladac na radiu. Pokud to neni nejaky ublb spojeny s mym autem, tak se toto fakt nepovedlo. Pouzivat ten krizovy ovladac jen na nastaveni palubniho pocitace je dost pitomost.
Rudo, Freelander 2 není koloRudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal .......záleží jen na výběru motoru
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....( doufám že to ta tvoje nečte
)
moon13 píše:Rudo, Freelander 2 není koloRudaK píše:No jó Cyrile, nemáš lozit do Anglickýho domu a vo tom RRS sem to už říkal .......záleží jen na výběru motoru
p.s. Manželce kolo a na tebe by vyšel ten RRS .....( doufám že to ta tvoje nečte
)
![]()
já vím... já to dělám schválněcyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
cyril píše: Myslím, že Ruda myslel místo Free2 kolo právě aby zůstalo víc na RRS.
Jo Rudo, to je sice pravda, ale pokud kupuju auto pro sebe, stejně sáhnu radši po D4. Tak nějak víc mi sedí. Až budu ještě starší a plesnivější než jsem teď, možná přijde řada i na RRS. Jestli se toho teda ve zdraví a s potřebnejma fianancema dožiju...
cyril píše:nová HSE D4 - tvrdá kožená lavice (no, ale je to offroad a to k tomu patří) a potom Bentley, Aston Martin a Jaguár...maj tam moc pěkný auta a ochotnýho prodejce.