Dnes se mi přihodila taková věc.
Auto celý den bezproblémů v provozu.Přijedu domu,vypnu motor,za 2 hodiny motor opět natočím.Start bez problémů a prvních 5 sekund běžný chod.A najednou mlácení jako kdyby klepal ventyl.

Takže jsem hned motor vypnul a zkontroloval olej.Olej byl OK.No nic opakuju start.Opět chytne hned,běží bez chvění na všechny válce,ale teď mlátí už od startu,.Takže výko ventilů dolů,kontrola všeho možného,ale bez úspěchu.Takže to mám natočené a šroubovákem poslouchám odkud to jde.

Zdá se že to jde od prvního válce.Nejvíce je to slyšet na trubce která vede z hlavy a maže vývěvu.Že by vstřik???Po odpojení konektoru na vstřiku motor změní chod.Po připojení konektoru jde motor zase na 5 válců.Říkám si,risknu to a zkusím přidat plyn.Klepání jde s otáčkama a motor jde do otáček normálně.Takle to zkouším asi 15x a už jsem v beznaději.No a na po 16nácté nastartuju,párkrát to protůruju a klapání zmizí,pak 2x klepne,zmizí,klepne a pak zmizí a je pryč.Zkouším to nechat a několikrát nastartovat,protůrovat a nikde nic.Zkrátka jak to přišlo tak to odešlo.
Otázka zní: může klepat vstřik tak jako např. zadřený hydroštel?
Budu rád za každej názor,protože chci jet Diskoškou na dovolenou a nerad bych to tam někde řešil.
