Založ vláknostan píše:uprav nadpis...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Miky_CZ
Založ vláknostan píše:uprav nadpis...
Jo, už vidím, jak ten závit bude za chvíli vypadat, bahno, v zimě súl, po roce tam to oko budeš šroubovat půlmetrovou tyčíMadTom píše:A co na to oko vevařit závit, do kterého by šlo našroubovat - podobně jako u osobních aut. A kolik váží?
S tím se počítá, ale není možné to dělat na tom autě, na kterém jsme dělali tento, protože v tomhle autě je 300tdi s automatem a v místech kde by u sériové DII byly další ůchyty k rámu překážejí trubky k chladiči automatu.MadTom píše:S tím lomem souhlasím, ale ono je vždycky něco za něco - buďto použít silnější šroub, nebo lepší materiál. A každopádně bych tam ty oka chtěl dvě - teda pokud už bych takový nárazník chtěl. Zatím na něj nemám využití.
A co možnost montáže navijáku? Docela by se hodilo, když už to má být neprudící, aby byl schovanej uvnitř a s SPZkou na pantech, kryjící průvlak.
Ještě dodám, že pokud by ho někdo chtěl bez té ochrany řízení, stál by 14500,-eliott píše:Takže trochu opožděně, ale prototyp je na světě. Toto je provedení pro auta před faceliftem, pro auta po faceliftu bude stejný, akorát bez vybrání pro masku. Ve stření části dole bude integrovaná duralová ochrana , která bude zasahovat až k přední tyči řízení. Cena provedení bez navijáku bude 17500,- včetně ochrany řízení a povrchové úpravy.
No to už ne, to když už, udělat kolík jako mají military Defendry.hrabe píše:A co tak ten šekl schovat dovnitř, šlo by to?? Takový nenápadný výklenek vevařený do čela
pevnosťáku.
No, to už tak býváMadTom píše:Tak koukámže v laku to na fotkách vypadá o hodně lépe, než bez něj.
uvažuj, uvažujraven.99 píše:kua, pevnostak som vzdy zavrhol kvoli tím prisernym dizajnom ale nad tímto umeleckym dielom zacínam vázne uvazovat...