NANOCOM a zkušenosti

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#61 Příspěvek od MadTom » 26 říj 2010 07:22

Miloši, tohle by novej nanocom měl umět taky, a pípá taky, akorát nevím jestli dost nahlas, aby byl slyšet v autě. Na stole to dost nahlas je. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: NANOCOM a zkušenosti

#62 Příspěvek od visby » 26 říj 2010 10:12

ja sa priklanam k ceste obdII2usb, stary palm a nejaky sw na monitoring...

zaujimalo by ma, ze ci potom ECU funguje normalne ked vycitavas 10 velicin kazdych 10ms:-)

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#63 Příspěvek od MadTom » 26 říj 2010 10:55

A proč každých 10ms? Jako rychloměr a otáčkoměr to nepotřebuju - ty už mám na palubovce a na teploty to stačí méně často.
A ještě jedna věc - starej palm nebo něco podoného je dobré na občasné použití, ale nahouby, pokud se to má v autě drncat trvale několik let - to mechanicky nepřežije (otřesy, prach, teplo, zima, slunce, ...).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: NANOCOM a zkušenosti

#64 Příspěvek od Miloš II » 26 říj 2010 12:38

. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.[/quote]

No smímač tlaku oleje a teploty mám už vyvedenej a nachystanej jenom to zprovoznit...MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#65 Příspěvek od MadTom » 26 říj 2010 13:52

Tak unlock kódy zadány, byl údajně nějaký problém na serveru. A vypadá to, že to funguje, ještě nahrát poslední firmware a vyzkoušet večer v autě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: NANOCOM a zkušenosti

#66 Příspěvek od pidibi » 26 říj 2010 14:05

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:25, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#67 Příspěvek od MadTom » 26 říj 2010 14:10

A nepsal jsi, že jsi nemocný. :mrgreen: Asi tak moc ne.
Po 18té hodině bych měl mít čas, dřív to nestíhám. Zavolej než bys jel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: NANOCOM a zkušenosti

#68 Příspěvek od pidibi » 26 říj 2010 14:15

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:25, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#69 Příspěvek od MadTom » 26 říj 2010 20:21

Tak kódy zadány - byla chyba na serveru. Proveden první test a vypadá to dobře. Jediná na co si člověk musí trošku zvyknou je pomalé přepínání mezi obrazovkama, ale to je dané tím, na jakém hardware je to udělané. Zkoušel jsem i live data z motoru a je toho víc než u minulé verze, díky většímu displeji.
Nějaké mouchy to ještě má, už mi to párkrát i spadlo, ale zase se to samo probralo, takže vzhledem k verzi progamu co je uvnitř to hodnotím dobře. Odhaduju tak rok na vyřešení těchto drobností a zanasení dalších při rozšiřování funkcí.
Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: NANOCOM a zkušenosti

#70 Příspěvek od DanoDEF » 26 říj 2010 21:00

MadTom píše:Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
... urobime z teba hovorcu pre nasu komunitu postihnutych... :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#71 Příspěvek od MadTom » 27 říj 2010 10:51

No to jsem to tedy dopracoval. :D
A teď vážně - odpověď na věci okolo teploty - vloni v létě za oknem bez problémů, nezdeformovalo se. Akorát je tady jedno omezení a to maximálně 85stC uvnitř a to na slunci může lehce nastat. Takže pokud v létě za oknem tak přehodit bílým hadrem. Zkusím se zamyslet nad hliníkovou krabičkou s kšiltem proti slunci a nechat ji nacenit.
Během týdne by měl jít ven software na Pumu (TD4 v Defenderu) - k tomu je potřeba tuším jinak zapojenej OBD kabel, následovat bude V8 benzín a automatická převodovka - každé cca 30dní. A potom by mohlo dojít na rozšiřující desku. Jsem zvědavej, jestli to bude stíhat jak má naplánováno, ono totiž otestovat každou verzi že funguje dobře je hooodně práce a hlavně času.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: NANOCOM a zkušenosti

#72 Příspěvek od pidibi » 27 říj 2010 10:54

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:28, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#73 Příspěvek od MadTom » 27 říj 2010 11:25

Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: NANOCOM a zkušenosti

#74 Příspěvek od raven.99 » 29 říj 2010 08:17

MadTom píše:Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
Tome, ked si uz nacal aj toto tema - nevedel by si o nejakej jednoduchej diagnostike iba na citanie/mazanie chyb, kompatibilnej s LR?
nasiel som ich napr. aj par tu: http://www.cardiag.cz/cz/autodiagnostik ... tatni.html alebo tu: http://www.primaceny.sk/vypredaj/MaxiSc ... de-Scanner ale niesom si isty kompatibilitou...
dik za info a sorry za OT

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: NANOCOM a zkušenosti

#75 Příspěvek od Forsttimber » 29 říj 2010 13:35

je mozne pomocou diagnostiky zistit ci boli stacane kilometre?
Real Land Rover is built, not bought

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: NANOCOM a zkušenosti

#76 Příspěvek od lukes » 21 led 2011 11:58

ahoj.
Tak se mi zase jednou dostala diskotéka do nouzového režimu = omezený výkon, Edita jela do práce a na kruháči při rozjezdu najednou nic, po práci ale už všechno v pořádku. Nelenil jsme a hned jsem to napíchl na NANOCOM, který mi ukázal 3 chyby. Jelikož auto jelo před i po nouzovém režimu tak jsme je smazal, auto i teď jede normálně akorát jsme se pozastavil nad tím, že bych měl asi hledat příčinu těch vad a né jenom mazat… :-) chyby jsem si zapsal, můžete mi někdo prosím říct jestli mám nechat kvůli tomuto auto rozebrat nebo co se děje? Z angličtiny jsem si to přeložil, ale stejně mi to nic neřeklo…
Tady ty chyby
0208- ambiant pressure circuit current
0403- coolant temperature circuit intimit
2002- turbocharger overboosting current

děkuji za rady.
...take it easy....

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#77 Příspěvek od MadTom » 21 led 2011 12:37

začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: NANOCOM a zkušenosti

#78 Příspěvek od lukes » 21 led 2011 13:07

MadTom píše:začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
....turbo jsem měnil tak možná ta chyba bude ještě z toho výměny... neměl jsem to na diagnostice od té doby... viz: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11973" onclick="window.open(this.href);return false;
live data vyzkouším
Tome děkuji za rady.
...take it easy....

MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: NANOCOM a zkušenosti

#79 Příspěvek od MadTom » 21 led 2011 13:32

píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: NANOCOM a zkušenosti

#80 Příspěvek od lukes » 21 led 2011 13:58

MadTom píše:píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
......dík za trpělivost....
mrknu na to... napsáno je o tom zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... TE#p155413" onclick="window.open(this.href);return false;
...take it easy....

Odpovědět