NANOCOM a zkušenosti
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
Miloši, tohle by novej nanocom měl umět taky, a pípá taky, akorát nevím jestli dost nahlas, aby byl slyšet v autě. Na stole to dost nahlas je. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM a zkušenosti
ja sa priklanam k ceste obdII2usb, stary palm a nejaky sw na monitoring...
zaujimalo by ma, ze ci potom ECU funguje normalne ked vycitavas 10 velicin kazdych 10ms:-)
zaujimalo by ma, ze ci potom ECU funguje normalne ked vycitavas 10 velicin kazdych 10ms:-)
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
A proč každých 10ms? Jako rychloměr a otáčkoměr to nepotřebuju - ty už mám na palubovce a na teploty to stačí méně často.
A ještě jedna věc - starej palm nebo něco podoného je dobré na občasné použití, ale nahouby, pokud se to má v autě drncat trvale několik let - to mechanicky nepřežije (otřesy, prach, teplo, zima, slunce, ...).
A ještě jedna věc - starej palm nebo něco podoného je dobré na občasné použití, ale nahouby, pokud se to má v autě drncat trvale několik let - to mechanicky nepřežije (otřesy, prach, teplo, zima, slunce, ...).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM a zkušenosti
. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.[/quote]
No smímač tlaku oleje a teploty mám už vyvedenej a nachystanej jenom to zprovoznit...MIlošII
No smímač tlaku oleje a teploty mám už vyvedenej a nachystanej jenom to zprovoznit...MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
Tak unlock kódy zadány, byl údajně nějaký problém na serveru. A vypadá to, že to funguje, ještě nahrát poslední firmware a vyzkoušet večer v autě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
A nepsal jsi, že jsi nemocný.
Asi tak moc ne.
Po 18té hodině bych měl mít čas, dřív to nestíhám. Zavolej než bys jel.

Po 18té hodině bych měl mít čas, dřív to nestíhám. Zavolej než bys jel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
Tak kódy zadány - byla chyba na serveru. Proveden první test a vypadá to dobře. Jediná na co si člověk musí trošku zvyknou je pomalé přepínání mezi obrazovkama, ale to je dané tím, na jakém hardware je to udělané. Zkoušel jsem i live data z motoru a je toho víc než u minulé verze, díky většímu displeji.
Nějaké mouchy to ještě má, už mi to párkrát i spadlo, ale zase se to samo probralo, takže vzhledem k verzi progamu co je uvnitř to hodnotím dobře. Odhaduju tak rok na vyřešení těchto drobností a zanasení dalších při rozšiřování funkcí.
Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
Nějaké mouchy to ještě má, už mi to párkrát i spadlo, ale zase se to samo probralo, takže vzhledem k verzi progamu co je uvnitř to hodnotím dobře. Odhaduju tak rok na vyřešení těchto drobností a zanasení dalších při rozšiřování funkcí.
Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
... urobime z teba hovorcu pre nasu komunitu postihnutych...MadTom píše:Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
No to jsem to tedy dopracoval.
A teď vážně - odpověď na věci okolo teploty - vloni v létě za oknem bez problémů, nezdeformovalo se. Akorát je tady jedno omezení a to maximálně 85stC uvnitř a to na slunci může lehce nastat. Takže pokud v létě za oknem tak přehodit bílým hadrem. Zkusím se zamyslet nad hliníkovou krabičkou s kšiltem proti slunci a nechat ji nacenit.
Během týdne by měl jít ven software na Pumu (TD4 v Defenderu) - k tomu je potřeba tuším jinak zapojenej OBD kabel, následovat bude V8 benzín a automatická převodovka - každé cca 30dní. A potom by mohlo dojít na rozšiřující desku. Jsem zvědavej, jestli to bude stíhat jak má naplánováno, ono totiž otestovat každou verzi že funguje dobře je hooodně práce a hlavně času.

A teď vážně - odpověď na věci okolo teploty - vloni v létě za oknem bez problémů, nezdeformovalo se. Akorát je tady jedno omezení a to maximálně 85stC uvnitř a to na slunci může lehce nastat. Takže pokud v létě za oknem tak přehodit bílým hadrem. Zkusím se zamyslet nad hliníkovou krabičkou s kšiltem proti slunci a nechat ji nacenit.
Během týdne by měl jít ven software na Pumu (TD4 v Defenderu) - k tomu je potřeba tuším jinak zapojenej OBD kabel, následovat bude V8 benzín a automatická převodovka - každé cca 30dní. A potom by mohlo dojít na rozšiřující desku. Jsem zvědavej, jestli to bude stíhat jak má naplánováno, ono totiž otestovat každou verzi že funguje dobře je hooodně práce a hlavně času.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 22:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
Tome, ked si uz nacal aj toto tema - nevedel by si o nejakej jednoduchej diagnostike iba na citanie/mazanie chyb, kompatibilnej s LR?MadTom píše:Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
nasiel som ich napr. aj par tu: http://www.cardiag.cz/cz/autodiagnostik ... tatni.html alebo tu: http://www.primaceny.sk/vypredaj/MaxiSc ... de-Scanner ale niesom si isty kompatibilitou...
dik za info a sorry za OT
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: NANOCOM a zkušenosti
je mozne pomocou diagnostiky zistit ci boli stacane kilometre?
Real Land Rover is built, not bought
Re: NANOCOM a zkušenosti
ahoj.
Tak se mi zase jednou dostala diskotéka do nouzového režimu = omezený výkon, Edita jela do práce a na kruháči při rozjezdu najednou nic, po práci ale už všechno v pořádku. Nelenil jsme a hned jsem to napíchl na NANOCOM, který mi ukázal 3 chyby. Jelikož auto jelo před i po nouzovém režimu tak jsme je smazal, auto i teď jede normálně akorát jsme se pozastavil nad tím, že bych měl asi hledat příčinu těch vad a né jenom mazat…
chyby jsem si zapsal, můžete mi někdo prosím říct jestli mám nechat kvůli tomuto auto rozebrat nebo co se děje? Z angličtiny jsem si to přeložil, ale stejně mi to nic neřeklo…
Tady ty chyby
0208- ambiant pressure circuit current
0403- coolant temperature circuit intimit
2002- turbocharger overboosting current
děkuji za rady.
Tak se mi zase jednou dostala diskotéka do nouzového režimu = omezený výkon, Edita jela do práce a na kruháči při rozjezdu najednou nic, po práci ale už všechno v pořádku. Nelenil jsme a hned jsem to napíchl na NANOCOM, který mi ukázal 3 chyby. Jelikož auto jelo před i po nouzovém režimu tak jsme je smazal, auto i teď jede normálně akorát jsme se pozastavil nad tím, že bych měl asi hledat příčinu těch vad a né jenom mazat…

Tady ty chyby
0208- ambiant pressure circuit current
0403- coolant temperature circuit intimit
2002- turbocharger overboosting current
děkuji za rady.
...take it easy....
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
....turbo jsem měnil tak možná ta chyba bude ještě z toho výměny... neměl jsem to na diagnostice od té doby... viz: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11973" onclick="window.open(this.href);return false;MadTom píše:začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
live data vyzkouším
Tome děkuji za rady.
...take it easy....
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NANOCOM a zkušenosti
píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: NANOCOM a zkušenosti
......dík za trpělivost....MadTom píše:píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
mrknu na to... napsáno je o tom zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... TE#p155413" onclick="window.open(this.href);return false;
...take it easy....