- 23102010(002).jpg
- (255.62 KiB) Staženo 876 x
dym z vyfuku..
Moderátor: Miky_CZ
dym z vyfuku..
ahoj. Z vyfuku mi jde husty bily dym.. Neznate duvod? Mizi mi olej. Odeslo turbo? Auto jsem odstavil. Je to d2. 2004
...take it easy....
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dym z vyfuku..
Pokud mizí olej, tak buďto turbo, nebo někde jinde v motoru - hlava, pístní kroužky. Turbo by se dalo otestovat tak, že se motor pustí bez něj - tj. musí být vymontované a místo výfuku se na chvíli dá vhodná hadice/trubka a zacpe se i výstup tlakového oleje na mazání turba. Pokud bude furt kouřit, tak je to jinde. Pokud ne, je to turbo. A nebo rovnou do servisu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: dym z vyfuku..
ahoj díky za rady.
posílal jsem to z mobilu tak se omlouvám za strohost.
při jízdě po dálnici ve 100 km/h rychlosti jsem chtěl zrychlit a auto nějak nešlo do otáček a začalo se z výfuku kouřit a to celkem hustý dým... něco jak se na tatrovkách dalo zapnout na vojně zadýmování (tuším že se vstřikovala nafta do výfukového potrubí) sjel jsem na prvním sjezdu z dálnice a koukl na měrku oleje- olej byl těsně pod min ryskou... po chvilce kdy jsem zkoušel klasicky restartovat auto vypojením baterky, jsem auto znova natočil a dým pořád šel z výfuku (to co je na fotce je pouze při volnoběhu, co šlo ven při trošku zvednutých otáčkách byla šílenost) znova jsem koukl na měrku a byla suchá... to znamená že jsem s kouřícím autem ujel max 2km a spapalo to veškerý olej z motoru....
díky Tome se servisákem se na to po víkendu vrhneme...
posílal jsem to z mobilu tak se omlouvám za strohost.
při jízdě po dálnici ve 100 km/h rychlosti jsem chtěl zrychlit a auto nějak nešlo do otáček a začalo se z výfuku kouřit a to celkem hustý dým... něco jak se na tatrovkách dalo zapnout na vojně zadýmování (tuším že se vstřikovala nafta do výfukového potrubí) sjel jsem na prvním sjezdu z dálnice a koukl na měrku oleje- olej byl těsně pod min ryskou... po chvilce kdy jsem zkoušel klasicky restartovat auto vypojením baterky, jsem auto znova natočil a dým pořád šel z výfuku (to co je na fotce je pouze při volnoběhu, co šlo ven při trošku zvednutých otáčkách byla šílenost) znova jsem koukl na měrku a byla suchá... to znamená že jsem s kouřícím autem ujel max 2km a spapalo to veškerý olej z motoru....
díky Tome se servisákem se na to po víkendu vrhneme...
...take it easy....
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dym z vyfuku..
Tak to vypadá na turbo - kroužky a další věci by nejspíš neodešly z takovými efekty. Jestli je to tím, tak hlavně že si to necuclo olej do sání, to by jsi nejspíš ani nezastavil, ale zase by to pořádně přidalo. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: dym z vyfuku..
takže potvrzeno... odešlo turbo....
jsem na vahách... buď repasovat nebo nové.... to už je ale můj boj...
nejspíš se ale přikláním k novému Garrettu...
dík za reakce
jsem na vahách... buď repasovat nebo nové.... to už je ale můj boj...

nejspíš se ale přikláním k novému Garrettu...
dík za reakce
...take it easy....
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dym z vyfuku..
A nebo je tu třetí možnost - zvýšení výkonu motoru pomocí přeprogramované řídící jednotky a turba s variabilní geometrií lopatek. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: dym z vyfuku..
myslím si že veškeré zvyšování výkonu vede pouze k rychlejšímu opotřebovávání auta.... takže na prd... (i když nikdy neříkej nikdy) kdybych chtěl formuli1 měl bych jiný typ auta.... (dtto jako v závorce předtímMadTom píše:A nebo je tu třetí možnost - zvýšení výkonu motoru pomocí přeprogramované řídící jednotky a turba s variabilní geometrií lopatek.

...take it easy....
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: dym z vyfuku..
vsak na to nemusis slapat porad, ale ten vykon se fakt nekdy hodi zvlast u prudkych vyjezdu, kdy je kratky rozjezd, no ale to treba casem poznas sam:-)lukes píše:myslím si že veškeré zvyšování výkonu vede pouze k rychlejšímu opotřebovávání auta.... takže na prd... (i když nikdy neříkej nikdy) kdybych chtěl formuli1 měl bych jiný typ auta.... (dtto jako v závorce předtímMadTom píše:A nebo je tu třetí možnost - zvýšení výkonu motoru pomocí přeprogramované řídící jednotky a turba s variabilní geometrií lopatek.)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: dym z vyfuku..
Však jsem to psal jenom jako třetí možnost. Já sice řeším zvýšení výkonu, ale hlavně v malých otáčkách, jinak to docela stačí, tak jak to je.
Co se týče repase nebo nového turba - nech si oboje nacenit s termínem dodání a hlavně zárukou. Na nové by mělo být dva roky, na repas netuším. Nicméně co mám zkušenost s repasí (poctivou), tak tam zbyla vnější skříň a ovládací mechanismus regulace, zbytek byl novej. Bylo to do náklaďáku a protoženové turmo by bylo za 14dnů a repasi udělali tuším za 3, nebylo co řešit - auto muselo jezdit.
Co se týče repase nebo nového turba - nech si oboje nacenit s termínem dodání a hlavně zárukou. Na nové by mělo být dva roky, na repas netuším. Nicméně co mám zkušenost s repasí (poctivou), tak tam zbyla vnější skříň a ovládací mechanismus regulace, zbytek byl novej. Bylo to do náklaďáku a protoženové turmo by bylo za 14dnů a repasi udělali tuším za 3, nebylo co řešit - auto muselo jezdit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: dym z vyfuku..
děkuji za rady... je to tak rozdíl repase a nového je pro mě "zanedbatelný" vzhledem k času... nové turbo je skladem a na repasi bych čekal i vzhledem k nynějšímu svátku minimálně týden a potřebuji jezdit... podle telefonátu s člověkem, který se repasí zabývá zůstává pouze obal a všechno vevnitř vymění (přesně jak říkáš) ale je to zase jen repase že jo.... záruka je jak na nový díl od Garretta tak repase je 2 roky.MadTom píše:Však jsem to psal jenom jako třetí možnost. Já sice řeším zvýšení výkonu, ale hlavně v malých otáčkách, jinak to docela stačí, tak jak to je.
Co se týče repase nebo nového turba - nech si oboje nacenit s termínem dodání a hlavně zárukou. Na nové by mělo být dva roky, na repas netuším. Nicméně co mám zkušenost s repasí (poctivou), tak tam zbyla vnější skříň a ovládací mechanismus regulace, zbytek byl novej. Bylo to do náklaďáku a protoženové turmo by bylo za 14dnů a repasi udělali tuším za 3, nebylo co řešit - auto muselo jezdit.
...take it easy....
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dym z vyfuku..
Nezapomeňte při výměně turba vyčistit mezichladič (intercoler) bývá někdy plnej oleje.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: dym z vyfuku..
Raději mám " Nové " než repasované( GO ) 
p.s.i když ,pokud je záruka stejná - tak je to na zvážení ....

p.s.i když ,pokud je záruka stejná - tak je to na zvážení ....

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: dym z vyfuku..
ahoj,
dal bych nový.
http://www.paddockspares.com/pp/SHOP_BY ... y_TD5.html
Za tuto cenu neni co řešit
Ivo
dal bych nový.
http://www.paddockspares.com/pp/SHOP_BY ... y_TD5.html
Za tuto cenu neni co řešit
Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič
LR S III, 109 STW ex hasič