4000 je este na otackomeri?powl píše:Mne taky zabira az vejs poradne kolem 2500 a tahne az do ctyr a jeste by sel ale na to nemam zaludek myslim ze je to o nastaveni cerpadla
Disco 300 TDi zrýchlenie
Moderátor: Miky_CZ
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
otčkoměr snímá signál z altíku a ten má na disko1 dva průměry řemenic 90 a 110 mm, jestliže tam někdo dal jinej, tak otáčkoměr potom ukazuje blběMiky_CZ píše:kdyz uz to tu filip vytahl, tak nevim kde je chyba ale u meho motoru zabira turbo pri 1500ot/min, a konci zhruba ve 3000-3500ot/min, vic ho proste nevytocim
jak jsem mel trojcovu disco, tak tam turbo zabiralo pri cca 2000otackach a tocilo do 4000
je blbe nastaveny otackomer nebo jak??
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
aha, no a kdyz tam teda dal nekdo jiny tak muze byt silnejsi nebo slabsi nebo je to jenom o tom prumeru?Land Jirka píše:otčkoměr snímá signál z altíku a ten má na disko1 dva průměry řemenic 90 a 110 mm, jestliže tam někdo dal jinej, tak otáčkoměr potom ukazuje blběMiky_CZ píše:kdyz uz to tu filip vytahl, tak nevim kde je chyba ale u meho motoru zabira turbo pri 1500ot/min, a konci zhruba ve 3000-3500ot/min, vic ho proste nevytocim
jak jsem mel trojcovu disco, tak tam turbo zabiralo pri cca 2000otackach a tocilo do 4000
je blbe nastaveny otackomer nebo jak??
kdyz zmerim prumer te remenice tak zjistim jaky tam je?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Miky_CZ píše:
aha, no a kdyz tam teda dal nekdo jiny tak muze byt silnejsi nebo slabsi nebo je to jenom o tom prumeru?
kdyz zmerim prumer te remenice tak zjistim jaky tam je?
dojed si nekam na emise tam ti zmeri otacky bud pomoci cidla klepani (polozi na motor nejake cidlo a to mu rekne otacky motoru) nebo podle dobijeni nevim jak to funguje ale pripoji kabel na plus a minus a neco mu vypocita otacky motoru a snadno si zkontrolujes jestli tvuj otackomer ukazuje presne.
Naposledy upravil(a) skritekcrx dne 12 led 2011 18:22, celkem upraveno 1 x.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
na emise... dobrovolne.... mi to vlastne vubec nevadi:-Dskritekcrx píše:Miky_CZ píše:
aha, no a kdyz tam teda dal nekdo jiny tak muze byt silnejsi nebo slabsi nebo je to jenom o tom prumeru?
kdyz zmerim prumer te remenice tak zjistim jaky tam je?
dojed si nekam na emise tam ti zmeri otacky bud pomoci cidla klepani nebo podle dobijeni nevim jak to funguje ale pripoji kabel na plus a minus a neco mu vypocita otacky motoru a snadno si zkontrolujes jestli tvuj otackomer ukazuje presne.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
tak nemusi merit emise jen ti zmeri otacky das mu pade a je kdybys byl z CB tak bych tam zajel stebouMiky_CZ píše:
na emise... dobrovolne.... mi to vlastne vubec nevadi:-D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
no tak nekdy az budu mit cestu kolem nakych emisi tak se tam kouknu no:-)skritekcrx píše:tak nemusi merit emise jen ti zmeri otacky das mu pade a je kdybys byl z CB tak bych tam zajel stebouMiky_CZ píše:
na emise... dobrovolne.... mi to vlastne vubec nevadi:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09 črc 2009 09:46
- tel.: 724317704
- auto: Disco I. 300 TDI
- Bydliště: Otročiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Ahoj, kluci, potřeboval bych se zeptat. Když už se tady řeší otáčkoměry, tak mám drobný problém. Ručička na otáčkoměru se mi asi zbláznila, lítá si po tý stupnici jak se jí chce, jednou ukazuje 0 otáčky a pak zase lítá nahoru a dolu. Motor jde úplně bez problémů na tom žádné výkyvy otáček nejsou, tak to bude asi nějaký náhon na otáčkoměr nebo co. Můžete mi poradit. Na funkci to nemá vliv, ale štve mě to. Jinak jedná se o Disco I 300 TDi. Díky Radek.
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
projdi kontakty, tusim ze kdyz se povoli na altiku, tak to zlobi...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
A pokud to nebude kontakt na alternátoru, tak si zkontroluj, jestli ti to pořádně dobíjí - můžeš mít načuzenej alternátor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
...a nebo spatna kostra.Treba motoru
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09 črc 2009 09:46
- tel.: 724317704
- auto: Disco I. 300 TDI
- Bydliště: Otročiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
To dobíjení by se mělo projevit na ještě nějakém jiném místě, třeba na kontolce, ne??? Ale díky za rady, určitě to překontroluju. Minulé rady mi velmi pohohly a ušetřili dost peněz:)
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Kontrolku dobíjení beru už nějakou dobu jako velmi orientační - u některých aut jsem zažil, že alternátor dával 12,5V (tj. skoro nedobíjel) a kontrolka nesvítila. Majitel se divil, že po pár dnech nenastartoval. Prostě vzít voltmetr, připojit ho na baterku, nastartovat a při zapnutých světlech a otáčkách kolem 1500 a víc měřit - mělo by to být 13,8 - 14,2V. Při otáčkách nižších, to u starších aut nestačilo dobíjet (lehce pohasínaly světla a podobně), ale to bývalo špatnými regulátory a slabými alternátory = u těchto aut to nebyla chyba, ale vlastnost.
S tím otáčkoměrem to souvisí tak, že pokud bude nějaká dioda v altenátoru špatná, nebo částečně špatná (i to se stává), tak kontrolka na to nemusí stihnou zareagovat (je to žárovka, která má pěknou setrvačnost), ale otáčkoměr to rozhodí, protože ten běží ze střídavého napětí přímo.
A protože kontrola je jednoduchá a rychlá, tak proč to neudělat. Jinak si taky myslím, že dráty jsou pravděpodobnější kandidát na chybu (povolené, uklepané, zkorodované - jak plus tak uzemnění tak drát co jde k otáčkoměru nebo ke kontrolce a to na obou koncích, nejenom na alternátoru).
S tím otáčkoměrem to souvisí tak, že pokud bude nějaká dioda v altenátoru špatná, nebo částečně špatná (i to se stává), tak kontrolka na to nemusí stihnou zareagovat (je to žárovka, která má pěknou setrvačnost), ale otáčkoměr to rozhodí, protože ten běží ze střídavého napětí přímo.
A protože kontrola je jednoduchá a rychlá, tak proč to neudělat. Jinak si taky myslím, že dráty jsou pravděpodobnější kandidát na chybu (povolené, uklepané, zkorodované - jak plus tak uzemnění tak drát co jde k otáčkoměru nebo ke kontrolce a to na obou koncích, nejenom na alternátoru).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- J. Pavlovský
- Příspěvky: 210
- Registrován: 12 črc 2009 12:09
- tel.: 603471521
- auto: Discovery I - 200Tdi
- Bydliště: Čechovice 16E, 79801 Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Už jsem zažil - u D I - kontrolka svítila, alternátor nedobíjel - a otáčkoměr šel normálně... Bych hledal vaklkontakt nebo přechodové odpory !
Jarda PV
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09 črc 2009 09:46
- tel.: 724317704
- auto: Disco I. 300 TDI
- Bydliště: Otročiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Jo kluci díky za rady, zítra se na to kouknu a uvidíme, každopádně díky a dám se info jak to dopadlo, když tak budu hledat dál.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Pri stálom používaní som popstrehol stíchnutie toho klasického dieslového klepania. Pri rozjazde to dosť hulilo tak som to po nejakom čase prestal dávať a pomali sa vracal ten dieslový klepot. Momentálne to dávam v nižšom pomere (50ml na 80l), uvidím, či pri tom zostanem. Na výkon to myslím vplyv nemá, skôr je ten motor tichší.Hubert píše:Osobně jsem zkusil: http://www.millersoils.cz/253--diesel-power-ecomax.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nárůst výkonu jsem nezaznamenal. Auto začalo dost černě kouřit (i ostatním co to tam nalili) Jestli to motor čistilo nebo to hulí samo o sobě to nevím, každopádně jak jsem sem to přestal přidávat tak už zase nehulí.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09 črc 2009 09:46
- tel.: 724317704
- auto: Disco I. 300 TDI
- Bydliště: Otročiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Tak záhada s otáčkoměrem vyřešena, zase taková záhada to ale nebyla-uvolněný kabel na altíku. Díky za pomoc. Hezký zbytek dne.
Radek
Radek
- petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
vratime sa zas k zrychleniu a cieteniu interkúlera mozem don naliat aj arvu a stou to vycistit? mam jej doma nejaky liter a nemusel by som zas vyhadzovat peniaze za nieco ine, v nedelu som bol v terene, ziadny extrem, cez blato som presiel ale vzdy bolo max po spodok diferaku, od tej poslednej jazdy akosi nemam vykon, na ceste max 70-80, predtym som siel 110 po dialnici a este by som z toho vytocil gumy mam 245/75 R16 a po tej dialnici som mal tie iste, skusim ten intercooler vycistit ak mi odsuhlasite tu arvu, chcem pozret aj ventily,
Naposledy upravil(a) petriiik dne 04 srp 2011 08:26, celkem upraveno 1 x.
"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Je, normálně se necpu nad 3000, sotva nad 2500, ale na emisích mi to vytáčel na 4000 otáček....už jsem mu chtěl jednu střelit (předtím byl veeeelmi suverénní a choval se arogantně, asi chtěl groše). Po zjištění, že mám emise na polovině rozsahu už mluvil uctivěji. Vyrušil jsem ho (popředchozím objednání) od kafe, měl úplně prázdnou halu a lenost v očích....Filip píše:4000 je este na otackomeri?powl píše:Mne taky zabira az vejs poradne kolem 2500 a tahne az do ctyr a jeste by sel ale na to nemam zaludek myslim ze je to o nastaveni cerpadla
Discovery je životní styl.
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Tak to tady trochu oživím 0-100kmh 28s na 32" km.
Ale od te doby co mam D1 ma muj břichoplaz asi 3krat lepší zrychlení, jen ten pedal spojky kdyby byl dál
Ale od te doby co mam D1 ma muj břichoplaz asi 3krat lepší zrychlení, jen ten pedal spojky kdyby byl dál