A co ta nádrž vzadu?Allik píše:, je to S2A
Vše kolem Series 3
Moderátor: Rover
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Vše kolem Series 3
snadna napoveda, ze jde o S2A, je ze to nema plochy panty u dveri a na blatniku neni nadech topeni a ze nejde o S2 ale S2A, ze ma uz svetla v blatnicich, vevnitr to pak poznas podle palubky uprostred, zavirani oken neni na plastovy jezdce apod, ale podle fotky staci vzdycky juknout na panty a vis ktera bije, protoze sem se setkal se svycarskou policejni verzi S3 z roku 73, ktera ma nezavisly topeni a nema diry v blatnicich
Naposledy upravil(a) Allik dne 11 pro 2010 21:00, celkem upraveno 1 x.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
podle blatniku to vypada na vojenskou variantu, protoze ty kapsy v boku maj britsky armadni upravy a nadrze vzadu sem takle videl u tzv. CL specifikace, i ty svetylka jsou dost atypicky, je to urcite zakazkova vyroba, nic typizovanyho, tipuju to na posledni rocniky S2A v 70.letecheliott píše:A co ta nádrž vzadu?Allik píše:, je to S2A
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
No mi to připadá, že má palubku všude, tak nevim.. (sorry, zmenšoval jsem tu fotku).
Naposledy upravil(a) VencaZE dne 11 pro 2010 21:18, celkem upraveno 3 x.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Vše kolem Series 3
tak to je bomba, to sem jeste nevidel, kazdopadne, dle interieru jasny S2A, ale fakt zajimava, mozna by pro nekoho stala za hrich
Edit: ted sem si uvedomil, ze to je pravostranny, takze tutove to ma nejakou vojenskou krev, minimalne ty zadni blatniky
Edit: ted sem si uvedomil, ze to je pravostranny, takze tutove to ma nejakou vojenskou krev, minimalne ty zadni blatniky
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Tady je ještě fotka L boku, kde je vidět víčko nějaký nádrže a vzadu odvětrání. Zajímavý bylo, že má docela popraskaný gumy, a k tomu nový výfuk. Uvnitř v nákladovém prostoru je nějaká plechová bedna, kdysi možná v barvě auta. Pod autem, na pravé straně na rámu je taky přišroubovaný nějaky kastlík, bůh ví na co. Plus asi palivový kohout u pravého zadního kola, teď odpojený. Stojí v D-66424, Homburg, takže je to bohužel trochu z ruky. Kdyby měl ale někdo zájem, dodám přesnou adresu
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Vše kolem Series 3
zdravim vsechny...
dovolim si odbocit tady od unikatni S2A...
...a vratit se o nekolik prispevku nazpet k prednimu diferencialu....chystam se menit to tesneni - pinion seal, tak jsem vsemozne studoval, co jen se mi dostalo do ruky...ale nez tnout do zivyho, tak se radsi ujistim, ze jsem postupum rozumnel spravne a neni v tom nejaky zadrhel...
kdyz to rozebiram, tak 1) sundam hridel pres ty 4 srouby.... odhali se centralni sroub, ktery je dotazeny velmi silne... a ted:
jestli jsem to dobre pochopil, tak u SIII neni potreba si matku a ostatni dily znacit barvou, abych je dal na uplne presne pozice, nutne je jen dodrezt utahovaci moment dle manualu kdyz to skladam zpet(proste to zpet dotahnout na fest) ?
diky vsem za postrehy
dovolim si odbocit tady od unikatni S2A...
...a vratit se o nekolik prispevku nazpet k prednimu diferencialu....chystam se menit to tesneni - pinion seal, tak jsem vsemozne studoval, co jen se mi dostalo do ruky...ale nez tnout do zivyho, tak se radsi ujistim, ze jsem postupum rozumnel spravne a neni v tom nejaky zadrhel...
kdyz to rozebiram, tak 1) sundam hridel pres ty 4 srouby.... odhali se centralni sroub, ktery je dotazeny velmi silne... a ted:
jestli jsem to dobre pochopil, tak u SIII neni potreba si matku a ostatni dily znacit barvou, abych je dal na uplne presne pozice, nutne je jen dodrezt utahovaci moment dle manualu kdyz to skladam zpet(proste to zpet dotahnout na fest) ?
diky vsem za postrehy
Re: Vše kolem Series 3
neni potreba si znacit Rover diferaky, u Salisbury je to kvuli distancni podlozce, coz ale neni tvuj pripad, protoze predni sou vzdycky Rover typ, i u vojenskejch 109, v podstate je to rozebrani jak pises, nezapomen to poradne vycisti, namazat - i gufero, aby se pri montazi neposkodilo a slo tam lehce, pouzij silikonovou vazelinu, nebo hustej silikonovej olej, zkratka lubrikant na plast a gumu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
jasny...diky...
jeste dotaz k te centralni matce...predpokladam, ze si zvednu jedno kolo a podlozim napravu, aby se mohlo volne protacet...pak ale potrebuju nejak pridrzet tu prirubu, jinak budu otacet celym ustrojim a kolem, ne? staci si na to udelat nejakou tyc s dvema sroubama, kterou budu pacit proti, nebo to chce nejaky jiny pristupy? Vsude pisou, ze na povoleni ty matky jsou potreba velmi dlouhe paky, aby povolila...tak chci radsi predem vedet, co vse si mam nachystat, at to neni napul rozebrany a ja budu pobihat po okoli a hledat nejakej nastroj ...
moc diky za polopaticke odpovedi...a krasne svatky vsem nadsencum...
jeste dotaz k te centralni matce...predpokladam, ze si zvednu jedno kolo a podlozim napravu, aby se mohlo volne protacet...pak ale potrebuju nejak pridrzet tu prirubu, jinak budu otacet celym ustrojim a kolem, ne? staci si na to udelat nejakou tyc s dvema sroubama, kterou budu pacit proti, nebo to chce nejaky jiny pristupy? Vsude pisou, ze na povoleni ty matky jsou potreba velmi dlouhe paky, aby povolila...tak chci radsi predem vedet, co vse si mam nachystat, at to neni napul rozebrany a ja budu pobihat po okoli a hledat nejakej nastroj ...
moc diky za polopaticke odpovedi...a krasne svatky vsem nadsencum...
Re: Vše kolem Series 3
kdyz nebudes zvedat kolo, tak u Rover staci vetsinou samotny odpor diferaku, ta matka ma zavlacku a system jako naboje resp. poloosa na 88 modelu, takze se dotahuje zhruba stejne jako tohle, pro tu Salisbury je i specialni nastroj, kterym se chytis dve diry v lajne a mas to jako protipaku, nejlip se tohle dela na kanalu, nebo na zvedaku, pak se do toho muzes povesit, na zemi to bude asi slozitejsi, rozhodne poradnou golu a trubku k ni pro jistotu, ale uvidis sam, porad to neni Salisburka, kazdopadne to nelamej pres koleno a nerumpluj s tim a kdyztak si ten pripravek na protipaku udelej, me to v servisu povolili bez nej, ale bude to kus od kusu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
parada...moc diky
Re: Vše kolem Series 3
Tak jsem se konečně dostal k běžným servisním úkonům jako vyčíštění karburátoru, seřízení předstihu a ventilů. Mám sice dílenskou příručku od Haynese a motoristický slovník, ale přeci jenom potřebuji pár rad.
Rozměry startovací kliky
Dále radu ohledně seřizování karburátoru Solex. Jsou tam dva šroubky na bohatost směsi jeden s pružinkou na klíč a druhý s Okroužkem na šroubovák. Jestli jsem to dobře pochopil, ten s pružinkou je na bohatost směsi při volnoběhu? Druhý bude asi na CO2 při emisích? Jaké je jejich základní nastavení? Nastavil jsem je 360 stupňu od dorazu a ať přitahuji nebo povoluji nedaří se mi rovnoměrné volnoběžné otáčky. Motor na volnoběh pořád trochu houpe. Jako kdyby šel na pár vteřin na 3 - 3,5 válce, pak zas jde normálně .Přechod a normální režim je bez problémů. V principu hodně podobný karbec měla třeba stará octávka nebo Škoda 1000 MB a ten vždy nastavím bez problémů.
Dále volnoběžná tryska je to ta šikmo vrtaná vedle difuzoru pod víčkem karburátoru?
Předstih mám nastavený, rozdělovač, kabely a svíčky jsou nové.
Předem dík za odpovědi.
Rozměry startovací kliky
Dále radu ohledně seřizování karburátoru Solex. Jsou tam dva šroubky na bohatost směsi jeden s pružinkou na klíč a druhý s Okroužkem na šroubovák. Jestli jsem to dobře pochopil, ten s pružinkou je na bohatost směsi při volnoběhu? Druhý bude asi na CO2 při emisích? Jaké je jejich základní nastavení? Nastavil jsem je 360 stupňu od dorazu a ať přitahuji nebo povoluji nedaří se mi rovnoměrné volnoběžné otáčky. Motor na volnoběh pořád trochu houpe. Jako kdyby šel na pár vteřin na 3 - 3,5 válce, pak zas jde normálně .Přechod a normální režim je bez problémů. V principu hodně podobný karbec měla třeba stará octávka nebo Škoda 1000 MB a ten vždy nastavím bez problémů.
Dále volnoběžná tryska je to ta šikmo vrtaná vedle difuzoru pod víčkem karburátoru?
Předstih mám nastavený, rozdělovač, kabely a svíčky jsou nové.
Předem dík za odpovědi.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 3
tady je presne popsany navod na Solex:
http://www.ehow.com/how_5438536_adjust- ... rover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak kliku ti muzu postoupit novou, objednam si jinou
http://www.ehow.com/how_5438536_adjust- ... rover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak kliku ti muzu postoupit novou, objednam si jinou

"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Těch návodů mám asi 5, ale z žádného jsem tu informaci co potřebuji nevyčetl. Rorměry kliky už jsem našel v tématu na 2. stránce. Mám doma několik klik z různých aut, tak je poměřím a pokud by se dala lehce přizpůsobit tak to udělám. Pokud ne vezmu ji od tebe.Co bude stát?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 3
klika vychazi neco kolem 500 kc, co sem jeste jednou studoval ten manual, tak tam neni uplne presne dan pocet otacek, ale steluje se to v podstate na zmeny otacek a podle ucha -
1)steluje se jen z boku sroubama na tele, blize pace plynoveho pedalu je bohatost smesy, u tepelneho stitu je pro volnobeh
2)sroub smesy - po smeru hodinek snizuje otacky, protismeru zvysuje. Vytoc sroub tak aby si dosahnul maximalnich otacek a uz se nezvysovaly.
3)Vrat se sroubem az do okamziku, kdy zacnou otacky padat. To je bod nula a od nej otoc o pul otacky a v protismeru a nech tak.
4)druhym sroubem dosteluj volnobeh na pozadovany otacky na ucho...700 ot/min
1)steluje se jen z boku sroubama na tele, blize pace plynoveho pedalu je bohatost smesy, u tepelneho stitu je pro volnobeh
2)sroub smesy - po smeru hodinek snizuje otacky, protismeru zvysuje. Vytoc sroub tak aby si dosahnul maximalnich otacek a uz se nezvysovaly.
3)Vrat se sroubem az do okamziku, kdy zacnou otacky padat. To je bod nula a od nej otoc o pul otacky a v protismeru a nech tak.
4)druhym sroubem dosteluj volnobeh na pozadovany otacky na ucho...700 ot/min
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Jo to funguje. Už to přede jako kočka. Měl jsem tam ještě chybičku v seřízení rozdělovače, ale teď jsem konečně s chodem motoru spokojený. Chytá to bez plynu i na volnoběh na cvrnknutí Co tam prosím tě píšou o nastavení škrtící klapky. Nepatrně jsem jí pootevřel aby to drželo volnoběh i se sytičem. Jinak co jsem koukal do těch mých knih, tak mám trochu jiné provedení Solexu než je tam uváděn u SIII. Ten můj nemá klasický okruh sytiče, ale jen klapku. Taky má elektromagnetický ventil, který uzavírá volnoběžný okruh při vypnutí klíčku. Dík za odpověď
Omlouvám se za rozmazané fotky, ale lepší nemám.
Omlouvám se za rozmazané fotky, ale lepší nemám.
Naposledy upravil(a) bobes dne 04 úno 2011 20:23, celkem upraveno 2 x.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 3
to bude nejaky pozdejsi provedeni, mozna jen pro urcitej segment trhu, to samy provedeni s elektromagnetickou jehlou ma totiz taky ta belgicka 4x2, o skrtici klapce se tady v tom zdroji nezminujou...chtelo by to jeste nejakou hlavu, protoze ja sem doma spis u dieselu 

"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Ještě dotaz ohledně ručního plynu na SIII. Na té první fotce je vidět prodloužení osičky škrtící klapky a nějaký držáček na sběrném potrubí. Nic víc mi tam nezbylo. Pochází to z ručního plynu nebo ne? Jak vypadá ruční plyn v kabině?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 3
rucni plyn v kabine vypada takto, snad to je dostatecne videt, je to napojeny pres system pak a tahel nahoru k tyci plynu, tohle vypada jak relikt od sytice spis, protoze rucni plyn je spojen s pedalem a proto musi byt napojene na klasicky vyusteni ovladani, nejde nikde bokem
- Přílohy
-
- 2009_12090013.JPG (78.23 KiB) Zobrazeno 3688 x
-
- DSCF3147.jpg (71.18 KiB) Zobrazeno 3688 x
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
Jak jsem slíbil, zde fotky uchycení pásů a trocha interieru. Dnes jsme byli s malou trochu provětrat dědka, tak jsem pořídil pár snímků.
- Přílohy
-
- 13.2.2011m.JPG (152.14 KiB) Zobrazeno 3637 x
-
- 13.2.2011 (32)m.JPG (150.6 KiB) Zobrazeno 3637 x
-
- 13.2.2011 (17)m.JPG (118.57 KiB) Zobrazeno 3653 x
-
- 13.2.2011 (9)m.JPG (186.25 KiB) Zobrazeno 3636 x
-
- 13.2.2011 (26)m.JPG (154.63 KiB) Zobrazeno 3636 x