Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#601 Příspěvek od eliott » 11 pro 2010 20:53

Allik píše:, je to S2A
A co ta nádrž vzadu?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#602 Příspěvek od Allik » 11 pro 2010 20:54

snadna napoveda, ze jde o S2A, je ze to nema plochy panty u dveri a na blatniku neni nadech topeni a ze nejde o S2 ale S2A, ze ma uz svetla v blatnicich, vevnitr to pak poznas podle palubky uprostred, zavirani oken neni na plastovy jezdce apod, ale podle fotky staci vzdycky juknout na panty a vis ktera bije, protoze sem se setkal se svycarskou policejni verzi S3 z roku 73, ktera ma nezavisly topeni a nema diry v blatnicich
Naposledy upravil(a) Allik dne 11 pro 2010 21:00, celkem upraveno 1 x.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#603 Příspěvek od Allik » 11 pro 2010 20:59

eliott píše:
Allik píše:, je to S2A
A co ta nádrž vzadu?
podle blatniku to vypada na vojenskou variantu, protoze ty kapsy v boku maj britsky armadni upravy a nadrze vzadu sem takle videl u tzv. CL specifikace, i ty svetylka jsou dost atypicky, je to urcite zakazkova vyroba, nic typizovanyho, tipuju to na posledni rocniky S2A v 70.letech
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#604 Příspěvek od VencaZE » 11 pro 2010 21:07

No mi to připadá, že má palubku všude, tak nevim.. (sorry, zmenšoval jsem tu fotku).
xf15981.jpg
xf15981.jpg (78.31 KiB) Zobrazeno 3705 x
Naposledy upravil(a) VencaZE dne 11 pro 2010 21:18, celkem upraveno 3 x.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#605 Příspěvek od Allik » 11 pro 2010 21:12

tak to je bomba, to sem jeste nevidel, kazdopadne, dle interieru jasny S2A, ale fakt zajimava, mozna by pro nekoho stala za hrich
Edit: ted sem si uvedomil, ze to je pravostranny, takze tutove to ma nejakou vojenskou krev, minimalne ty zadni blatniky
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#606 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2010 15:42

Tady je ještě fotka L boku, kde je vidět víčko nějaký nádrže a vzadu odvětrání. Zajímavý bylo, že má docela popraskaný gumy, a k tomu nový výfuk. Uvnitř v nákladovém prostoru je nějaká plechová bedna, kdysi možná v barvě auta. Pod autem, na pravé straně na rámu je taky přišroubovaný nějaky kastlík, bůh ví na co. Plus asi palivový kohout u pravého zadního kola, teď odpojený. Stojí v D-66424, Homburg, takže je to bohužel trochu z ruky. Kdyby měl ale někdo zájem, dodám přesnou adresu :-).
L bok.jpg
L bok.jpg (119.25 KiB) Zobrazeno 3611 x
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

land_over
Příspěvky: 32
Registrován: 17 dub 2010 22:38

Re: Vše kolem Series 3

#607 Příspěvek od land_over » 21 pro 2010 23:49

zdravim vsechny...
dovolim si odbocit tady od unikatni S2A...
...a vratit se o nekolik prispevku nazpet k prednimu diferencialu....chystam se menit to tesneni - pinion seal, tak jsem vsemozne studoval, co jen se mi dostalo do ruky...ale nez tnout do zivyho, tak se radsi ujistim, ze jsem postupum rozumnel spravne a neni v tom nejaky zadrhel...

kdyz to rozebiram, tak 1) sundam hridel pres ty 4 srouby.... odhali se centralni sroub, ktery je dotazeny velmi silne... a ted:
jestli jsem to dobre pochopil, tak u SIII neni potreba si matku a ostatni dily znacit barvou, abych je dal na uplne presne pozice, nutne je jen dodrezt utahovaci moment dle manualu kdyz to skladam zpet(proste to zpet dotahnout na fest) ?

diky vsem za postrehy

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#608 Příspěvek od Allik » 23 pro 2010 09:49

neni potreba si znacit Rover diferaky, u Salisbury je to kvuli distancni podlozce, coz ale neni tvuj pripad, protoze predni sou vzdycky Rover typ, i u vojenskejch 109, v podstate je to rozebrani jak pises, nezapomen to poradne vycisti, namazat - i gufero, aby se pri montazi neposkodilo a slo tam lehce, pouzij silikonovou vazelinu, nebo hustej silikonovej olej, zkratka lubrikant na plast a gumu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

land_over
Příspěvky: 32
Registrován: 17 dub 2010 22:38

Re: Vše kolem Series 3

#609 Příspěvek od land_over » 23 pro 2010 21:28

jasny...diky...
jeste dotaz k te centralni matce...predpokladam, ze si zvednu jedno kolo a podlozim napravu, aby se mohlo volne protacet...pak ale potrebuju nejak pridrzet tu prirubu, jinak budu otacet celym ustrojim a kolem, ne? staci si na to udelat nejakou tyc s dvema sroubama, kterou budu pacit proti, nebo to chce nejaky jiny pristupy? Vsude pisou, ze na povoleni ty matky jsou potreba velmi dlouhe paky, aby povolila...tak chci radsi predem vedet, co vse si mam nachystat, at to neni napul rozebrany a ja budu pobihat po okoli a hledat nejakej nastroj ...
moc diky za polopaticke odpovedi...a krasne svatky vsem nadsencum...

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#610 Příspěvek od Allik » 23 pro 2010 21:55

kdyz nebudes zvedat kolo, tak u Rover staci vetsinou samotny odpor diferaku, ta matka ma zavlacku a system jako naboje resp. poloosa na 88 modelu, takze se dotahuje zhruba stejne jako tohle, pro tu Salisbury je i specialni nastroj, kterym se chytis dve diry v lajne a mas to jako protipaku, nejlip se tohle dela na kanalu, nebo na zvedaku, pak se do toho muzes povesit, na zemi to bude asi slozitejsi, rozhodne poradnou golu a trubku k ni pro jistotu, ale uvidis sam, porad to neni Salisburka, kazdopadne to nelamej pres koleno a nerumpluj s tim a kdyztak si ten pripravek na protipaku udelej, me to v servisu povolili bez nej, ale bude to kus od kusu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

land_over
Příspěvky: 32
Registrován: 17 dub 2010 22:38

Re: Vše kolem Series 3

#611 Příspěvek od land_over » 24 pro 2010 10:04

parada...moc diky

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#612 Příspěvek od bobes » 25 led 2011 19:33

Tak jsem se konečně dostal k běžným servisním úkonům jako vyčíštění karburátoru, seřízení předstihu a ventilů. Mám sice dílenskou příručku od Haynese a motoristický slovník, ale přeci jenom potřebuji pár rad.
Rozměry startovací kliky
Dále radu ohledně seřizování karburátoru Solex. Jsou tam dva šroubky na bohatost směsi jeden s pružinkou na klíč a druhý s Okroužkem na šroubovák. Jestli jsem to dobře pochopil, ten s pružinkou je na bohatost směsi při volnoběhu? Druhý bude asi na CO2 při emisích? Jaké je jejich základní nastavení? Nastavil jsem je 360 stupňu od dorazu a ať přitahuji nebo povoluji nedaří se mi rovnoměrné volnoběžné otáčky. Motor na volnoběh pořád trochu houpe. Jako kdyby šel na pár vteřin na 3 - 3,5 válce, pak zas jde normálně .Přechod a normální režim je bez problémů. V principu hodně podobný karbec měla třeba stará octávka nebo Škoda 1000 MB a ten vždy nastavím bez problémů.
Dále volnoběžná tryska je to ta šikmo vrtaná vedle difuzoru pod víčkem karburátoru?
Předstih mám nastavený, rozdělovač, kabely a svíčky jsou nové.
Předem dík za odpovědi.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#613 Příspěvek od Allik » 25 led 2011 20:41

tady je presne popsany navod na Solex:
http://www.ehow.com/how_5438536_adjust- ... rover.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jinak kliku ti muzu postoupit novou, objednam si jinou :D
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#614 Příspěvek od bobes » 30 led 2011 12:42

Těch návodů mám asi 5, ale z žádného jsem tu informaci co potřebuji nevyčetl. Rorměry kliky už jsem našel v tématu na 2. stránce. Mám doma několik klik z různých aut, tak je poměřím a pokud by se dala lehce přizpůsobit tak to udělám. Pokud ne vezmu ji od tebe.Co bude stát?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#615 Příspěvek od Allik » 02 úno 2011 12:52

klika vychazi neco kolem 500 kc, co sem jeste jednou studoval ten manual, tak tam neni uplne presne dan pocet otacek, ale steluje se to v podstate na zmeny otacek a podle ucha -
1)steluje se jen z boku sroubama na tele, blize pace plynoveho pedalu je bohatost smesy, u tepelneho stitu je pro volnobeh
2)sroub smesy - po smeru hodinek snizuje otacky, protismeru zvysuje. Vytoc sroub tak aby si dosahnul maximalnich otacek a uz se nezvysovaly.
3)Vrat se sroubem az do okamziku, kdy zacnou otacky padat. To je bod nula a od nej otoc o pul otacky a v protismeru a nech tak.
4)druhym sroubem dosteluj volnobeh na pozadovany otacky na ucho...700 ot/min
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#616 Příspěvek od bobes » 04 úno 2011 14:06

Jo to funguje. Už to přede jako kočka. Měl jsem tam ještě chybičku v seřízení rozdělovače, ale teď jsem konečně s chodem motoru spokojený. Chytá to bez plynu i na volnoběh na cvrnknutí Co tam prosím tě píšou o nastavení škrtící klapky. Nepatrně jsem jí pootevřel aby to drželo volnoběh i se sytičem. Jinak co jsem koukal do těch mých knih, tak mám trochu jiné provedení Solexu než je tam uváděn u SIII. Ten můj nemá klasický okruh sytiče, ale jen klapku. Taky má elektromagnetický ventil, který uzavírá volnoběžný okruh při vypnutí klíčku. Dík za odpověď
Omlouvám se za rozmazané fotky, ale lepší nemám.
landík 021.jpg
landík 021.jpg (167.47 KiB) Zobrazeno 2971 x
landík 024.jpg
landík 024.jpg (146.47 KiB) Zobrazeno 2971 x
Naposledy upravil(a) bobes dne 04 úno 2011 20:23, celkem upraveno 2 x.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#617 Příspěvek od Allik » 04 úno 2011 16:42

to bude nejaky pozdejsi provedeni, mozna jen pro urcitej segment trhu, to samy provedeni s elektromagnetickou jehlou ma totiz taky ta belgicka 4x2, o skrtici klapce se tady v tom zdroji nezminujou...chtelo by to jeste nejakou hlavu, protoze ja sem doma spis u dieselu :think
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#618 Příspěvek od bobes » 10 úno 2011 12:12

Ještě dotaz ohledně ručního plynu na SIII. Na té první fotce je vidět prodloužení osičky škrtící klapky a nějaký držáček na sběrném potrubí. Nic víc mi tam nezbylo. Pochází to z ručního plynu nebo ne? Jak vypadá ruční plyn v kabině?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#619 Příspěvek od Allik » 10 úno 2011 12:32

rucni plyn v kabine vypada takto, snad to je dostatecne videt, je to napojeny pres system pak a tahel nahoru k tyci plynu, tohle vypada jak relikt od sytice spis, protoze rucni plyn je spojen s pedalem a proto musi byt napojene na klasicky vyusteni ovladani, nejde nikde bokem
Přílohy
2009_12090013.JPG
2009_12090013.JPG (78.23 KiB) Zobrazeno 3687 x
DSCF3147.jpg
DSCF3147.jpg (71.18 KiB) Zobrazeno 3687 x
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#620 Příspěvek od cyril » 13 úno 2011 17:41

Jak jsem slíbil, zde fotky uchycení pásů a trocha interieru. Dnes jsme byli s malou trochu provětrat dědka, tak jsem pořídil pár snímků.
Přílohy
13.2.2011m.JPG
13.2.2011m.JPG (152.14 KiB) Zobrazeno 3636 x
13.2.2011 (32)m.JPG
13.2.2011 (32)m.JPG (150.6 KiB) Zobrazeno 3636 x
13.2.2011 (17)m.JPG
13.2.2011 (17)m.JPG (118.57 KiB) Zobrazeno 3652 x
13.2.2011 (9)m.JPG
13.2.2011 (9)m.JPG (186.25 KiB) Zobrazeno 3635 x
13.2.2011 (26)m.JPG
13.2.2011 (26)m.JPG (154.63 KiB) Zobrazeno 3635 x

Odpovědět