#279
Příspěvek
od Neklan » 06 zář 2021 21:01
Rangie dostal během léta dárek v podobě pneumatického odpružení zadní nápravy. Ne, nelekejte se, jsou to jen pomocné měchy umístěné uvnitř vinutých pružin, které suplují funkci samovyrovnávací vzpěry, která na mém autě pochopitelně chybí. Koupil jsem ho už bez ní. Vzpěry Boge Hydromat byly známé tím, že dlouho nevydrží, takže v podstatě všechny RRC je měly buď nefunkční nebo vůbec. Používám standardní pružiny a tlumiče Koni Heavy Track nastavené do druhé nejměkčí polohy a když se jede někam cestovat s plným kufrem, tak na větších nerovnostech jde zadek občas až do dorazů. Air Lift Spring Helper jsou jednoduché vaky, propojené hadičkou s T-kusem, přes který to je celé svedené do motorového prostoru, kde je to zakončeno normálním autoventilkem přímo vedle kompresoru, který tam mám od začátku. Normálně to mám nafouknuté na 0,5 - 1,0 bar, což neovlivňuje zadní odpružení a pokud potřebuji naložit kufr, přifouknu to podle potřeby a zadek přestane klesat pod tíhou bagáže v kufru. Jednoduché a bez elektroniky.
-
Přílohy
-

-

-

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250