Studeny start

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Studeny start

#1 Příspěvek od Hunter » 22 říj 2007 11:50

Jak se zacina ochlazovat, tak mi zacal Fredik po startu za studena - tedy rano, jakoby kuckat, trochu to houpe na otackomeru (opravdu trochu). Jak se rozjedu, je to OK, pak uz cely den taky. Ma nekdo tuchy, zda to je v poradku ci v "neporadu" :?:
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jan Kucera » 22 říj 2007 14:05

zkus zmerit svicky
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Admin » 22 říj 2007 17:10

To nevypadá na svíčky ale spíš na vstřikovač

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hunter » 22 říj 2007 17:37

Admin: To jsem prave slyset nechtel :lol: Da se to diagnostikovat? Mate uz diagnostiku?
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: 09 srp 2006 08:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od De Lite » 22 říj 2007 23:23

Já už mám za sebou výměnu 2 vstřikovačů - 1. byl tak na 100 tisících km, druhý teď, tj. na 138 tisících km. Ten druhý jsem měnil v servisu u Admina, dnes jsem si Freelandera vyzvednul - výměna vyšla na necelých 10 tisíc CZK včetně DPH. Vždy jsem závadu identifikoval tak, že začalo trvat chvíli, než při startování motor naskočil. Ten interval se pak zvětšuje až jednou nenastartuješ vůbec.
Freelandering - stav duše

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hunter » 22 říj 2007 23:54

No k tomu bych nerad dospel, ze bych nekde nenastartoval, urcite v momente, kdy to budu nejmene potrebovat. To to nejde zjistit diagnostikou :? Nebo jinak? Jinak me to snad startuje OK.
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Admin » 24 říj 2007 23:04

Hunter píše:No k tomu bych nerad dospel, ze bych nekde nenastartoval, urcite v momente, kdy to budu nejmene potrebovat. To to nejde zjistit diagnostikou :? Nebo jinak? Jinak me to snad startuje OK.
Jde to zjistit i jinak.

Uživatelský avatar
Colombo
Příspěvky: 91
Registrován: 12 kvě 2007 00:48
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Colombo » 09 lis 2007 21:26

to Admin: no to ses teda rozepsal ... :lol: (trochu mi to pripomnelo odborny vyklad pneumaticke faze divadelniho zazraku divadla Jary Cimrnama, kde se za zraku divaku premeni princezna zlatovlaska z muze zpet na krasavici / aneb / "Tam vzdycky sedi Maurenc :lol: )
Freelandy 1.8i 3-door, hard top, 1998

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hunter » 09 lis 2007 22:36

Ja si cim dal vic myslim, ze to je svickama, protoze jak je tepleji (cca 10 a vic) tak je v pohode, ale jak je vetsi zima, tak to dela, co jsem psal, ale pak uz po cely den ne. Treba je to jenom moje zbozne prani, aby to nebyly ty vstriky :oops:
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Studený štart

#10 Příspěvek od dzordzi » 09 bře 2011 20:02

Poprosím o radu- Free 2.0Di98. doteraz ráno štartoval na drnc- rozoberal sa štartér kvoli kontaktom cievky, sem-tam nezpínal.... dal sa naspet a odvtedy akosi horšie štartuje ráno ked je studený- asi tak po troch sekundách.
Kde by mohla byt chyba?
S motorom sa nehýbalo- nič iné sa nerobilo.... :S :S
Přílohy
start.jpg
dal sa dole štartér a potom nazad....
(233.62 KiB) Staženo 444 x
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start

#11 Příspěvek od macejky1 » 10 bře 2011 09:49

No když jsi vyndaval startér tak asi v něm.
Zdá se ti, že teď točí hned od začátku stejně rychle jako před tím nebo je třeba pomalejší v rozběhu.

Prvně bych zkusil kontakty na starteru a taky utěsnění starteru když byl venku.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Studeny start

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 10 bře 2011 09:52

prvni rozebrat osmirglovat a dat zpatky kontakty, jak od starteru tak pro jistotu i od baterky, hlavne zem :wink:
to te nic nestoji akorat pul hodky casu

kdyz nepomuze tak pak muzes laborovat dal
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Studeny start

#13 Příspěvek od MadTom » 10 bře 2011 10:24

Ja píše Miky - očistit kontakty na silových kabelech mezi startérem a baterkou a to jak plus tak mínus. Ono občas stačí je lehce umazat při montáži a už nevedou pořádně. Pokud to nepomůže tak zkusit druhou baterku a pokud ani to nepomůže, tak startér znovu ven a zkontrolovat, co je v něm špatně. Mě se u jednoho auta stalo, že drhnul rotor startéru o stator, točilo to pomalu, ale točilo a autorizovaný servis chtěl rozebírat vstřikovací čerpadlo, respektive jeho ovládání. :twisted:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: Studeny start

#14 Příspěvek od dzordzi » 10 bře 2011 18:06

Dík pánové.... :whew musíme to skontrolovat...
sakra už som mal aj podozrenie či nejako-niekde odvtedy jak sa hýbalo s nejakými hadicami nanasáva vzduch a nepadá nafta. lebo dlhšie točí iba ráno ked je studený motor ale potom už celý den ide na brnk
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Odpovědět