Nový člen

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Nový člen

#61 Příspěvek od LucaBrasi » 23 úno 2011 21:09

Tak práce na autě velice pomalu pokračují.
Rozvody jsou hotové, dorazily brzdy a do konce týdne se snad namontují.
Přišlo mi originál sání Safari, který asi není až tak moc originál, nebo co Disco to originál :)
Protože Airbox s připojeným sáním prostě nepasuje na originál držáky :evil: takže to nakonec stejně bude bastl :evil:
Taky servis zjistil pokročilou korozi podběhů po odstranění plastu, prý je to normální, tak na to kašlu a uvidíme jak to bude vypadat za rok.....

Kua už bych jezdil.....
Naposledy upravil(a) LucaBrasi dne 23 úno 2011 21:20, celkem upraveno 1 x.
Jirka

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nový člen

#62 Příspěvek od Miky_CZ » 23 úno 2011 21:11

LucaBrasi píše: Taky servis zjistil pokročilou korozi podběhů po odastranění plastu, prý je to normální, tak na to kašlu a uvidíme jak to bude vypadat za rok.....

Kua už bych jezdil.....
za rok to bude vypadat tak jak ted u me... uz tam prakticky nebudou, na jare me cekaji vyvarit podbehy v motoru a disco bude komplet vyvarene
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Nový člen

#63 Příspěvek od LucaBrasi » 23 úno 2011 21:23

Miky, máme stejně velký kola, už se ti to nějak podepsalo na kardanech, difech apod.... už ti něco ruplo ?
Jirka

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nový člen

#64 Příspěvek od Miky_CZ » 23 úno 2011 21:28

LucaBrasi píše:Miky, máme stejně velký kola, už se ti to nějak podepsalo na kardanech, difech apod.... už ti něco ruplo ?
musim zaklepat neruplo zatim nic, za necele dva roky co tam mam ty gumy jsem vymenil jeden kriz na kardanu a jedno lozisko v diferaku

akorat tim ze mam tak velke gumy a hlavne teda disky s minusovym et se povoluji loziska v kolech, nepohlidal jsem si to, ostatne me to ani nenapadlo a znicilo mi to dva naboje a samozrejme loziska.

Takze ted uz vim tak 4xrocne proste zvednu postupne auto, vyzkousim vuli a pripadne loziska dotahnu.

Tohle byla ciste moje blbost a nevedomost
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen

#65 Příspěvek od eliott » 23 úno 2011 21:34

Miky_CZ píše:
LucaBrasi píše:Miky, máme stejně velký kola, už se ti to nějak podepsalo na kardanech, difech apod.... už ti něco ruplo ?
musim zaklepat neruplo zatim nic, za necele dva roky co tam mam ty gumy jsem vymenil jeden kriz na kardanu a jedno lozisko v diferaku

akorat tim ze mam tak velke gumy a hlavne teda disky s minusovym et se povoluji loziska v kolech, nepohlidal jsem si to, ostatne me to ani nenapadlo a znicilo mi to dva naboje a samozrejme loziska.

Takze ted uz vim tak 4xrocne proste zvednu postupne auto, vyzkousim vuli a pripadne loziska dotahnu.

Tohle byla ciste moje blbost a nevedomost
Pomohlo by předělání na systém Defa TD5, to už by se nepovolovalo, ale je to pakárna...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nový člen

#66 Příspěvek od Miky_CZ » 23 úno 2011 21:36

eliott píše:
Miky_CZ píše:
musim zaklepat neruplo zatim nic, za necele dva roky co tam mam ty gumy jsem vymenil jeden kriz na kardanu a jedno lozisko v diferaku

akorat tim ze mam tak velke gumy a hlavne teda disky s minusovym et se povoluji loziska v kolech, nepohlidal jsem si to, ostatne me to ani nenapadlo a znicilo mi to dva naboje a samozrejme loziska.

Takze ted uz vim tak 4xrocne proste zvednu postupne auto, vyzkousim vuli a pripadne loziska dotahnu.

Tohle byla ciste moje blbost a nevedomost
Pomohlo by předělání na systém Defa TD5, to už by se nepovolovalo, ale je to pakárna...
To je v pohode, holt to 4x za rok zvednu, zkontroluju a dotahnu, proste to auto potrebuje vic pece ale s tim sem pocital:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Nový člen

#67 Příspěvek od LucaBrasi » 25 úno 2011 12:49

Tak bych měl další dotaz.
Když se montuje zvýšené sání tak se má celý filtrbox utěsnit, nebo se tam ty dírky na dně nechávají ? :roll:
Já bych to celé utěsnil, ale servisman trdí že netřeba, že musí někudy voda vytékat, v airboxu snad nemá voda co dělat ne ?
Jirka

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nový člen

#68 Příspěvek od Miky_CZ » 25 úno 2011 17:42

LucaBrasi píše:Tak bych měl další dotaz.
Když se montuje zvýšené sání tak se má celý filtrbox utěsnit, nebo se tam ty dírky na dně nechávají ? :roll:
Já bych to celé utěsnil, ale servisman trdí že netřeba, že musí někudy voda vytékat, v airboxu snad nemá voda co dělat ne ?
ja jsem to cele utesnil, ale mam taky bavlneny filtr, kteremu voda nevadi ale i tak jsem to po jizde ve velkem desti rozebral a bylo tam sucho
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen

#69 Příspěvek od eliott » 25 úno 2011 21:16

Já bych je taky ucpal...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen

#70 Příspěvek od Hubert » 25 úno 2011 21:43

Taky sem je ucpal. A zatím sem tam vodu neměl.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Nový člen

#71 Příspěvek od LucaBrasi » 28 úno 2011 08:08

OK díky za rady, taky mi to přišlo logický ucpat.
Jirka

Odpovědět