#64
Příspěvek
od Miky_CZ » 23 úno 2011 21:28
LucaBrasi píše:Miky, máme stejně velký kola, už se ti to nějak podepsalo na kardanech, difech apod.... už ti něco ruplo ?
musim zaklepat neruplo zatim nic, za necele dva roky co tam mam ty gumy jsem vymenil jeden kriz na kardanu a jedno lozisko v diferaku
akorat tim ze mam tak velke gumy a hlavne teda disky s minusovym et se povoluji loziska v kolech, nepohlidal jsem si to, ostatne me to ani nenapadlo a znicilo mi to dva naboje a samozrejme loziska.
Takze ted uz vim tak 4xrocne proste zvednu postupne auto, vyzkousim vuli a pripadne loziska dotahnu.
Tohle byla ciste moje blbost a nevedomost
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál