Repasované díly.
Levnější varianta výměnných dílů jako jsou motory, převodovky, diferenciály, vstřikovače, alternátory, startéry, a spousta dalších.
Máte nějaké zkušenosti, názory, rady tak sem snima
Clovece ja ti nevim. Tady by asi na miste bylo upresnit, co se rozumi tim repasem. Abych byl presnejsi, pokud jde treba o prevodovku tak je velky rozdil pokud se vymeni jen loziska a zbytek se necha a nebo pokud se vymeni loziska a vsechna kola vcetne ulozeni os. Pokud by se vymenila jen loziska tak repasovanou prevodovku nepovazuju za plnohodnotnou nahradu. Pokud z ni zbude jen sasi tak bych rekl ze v tom asi neni problem. V pripade repasu alternatoru, vstrikovacu, starteru.... tam bych to posouzeni povazoval za jeste slozitejsi. Pri cenovem zvyhodneni repasovaneho dilu a pri moznosti volby ze strany zakaznika bych v tom nevidel zadny problem.
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4
Souhlasím s Krtkem. Bez přesnějších info lze hrozně těžko hodnotit, tak jako tak jakákoliv použitá věc má už určité opotřebení materiálu a stáří, byla třeba i teplotně namáhaná, mohla být tlakově atd., víme všichni že to může být skutečně dost. Takže závisí na tom, jak je repas proveden a čeho všeho se dotkl a to je u každého dílu či soustavy dílu hodně individuální. Nemusí to být třeba vůbec problém, pokud jsou dodrženy všechny vůle, QA materiálů..., ale sám Admin psal třeba osobní nedobrou zkušenost s protektorama. To je vlastně taky svým způsobem repasovaná věc...Takže já osobně v obecné rovině hlasuji že není.
Ložiska jse uvedl jako příklad. Je jasný, že u repase z Land roveru budu mít větší jistotu, než u nějakého "garážníka". Ty ložiska jsem myslel tím stylem, že tam neřeží zda ten díl je jako nový prostě se vymění. Je jasný že hlavní části, například hřídele nebo blok budou i rengenovat,... atd. Nedokážu si představit že by tak velká firma šetřila na ložisku, guferu.
Viděl jsem repasovaný motor TD5, hlavní převodovku, převodku řízení a dát ty díly vedle fungl nových dílů, tak nepoznáš mezi rozdíl. Další věc je, že na ty díly máte záruku jako na nový díl.
Pokud je repase profesionální, je díl rovnocenný s novým, měl jsem v ruce repasované brzdové třmeny z Německa, není poznat rozdíl od nových. Přerpokládám, že věci jako motory ,převodovky, rozvodovky, převodky řízení atd je rozumnější koupit repasované, hlavní díly (bloky, hřídele) jsou natolik předimenzované, že pokud jsou v době repase bez poškození, není důvod mít obavy.
Veľmi stará téma, sú medzičasom nové možnosti o ktorých má cenu hovoriť?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Já mám od http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; generálkovanou automatickou převodovku v D 1 a spokojenost vyplatilo se ( a levnější než od tuzemských specialistů ) Jo a 1 rok byla v záruce - nebylo potřeba,bo stále funguje a to i po brodění v cca 130 cm vody
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Přemejšlím, že bych si dal do defa 300tdi s automatickou převodovkou rezervní alternátor a starter. Pro automat jsem pochopil, že jsou to životně důležité díly. Ale nevím jestli vzít jeté a nechat je repasovat, nebo jestli koupit nové. Těch novejch se asi více bojím, protože dneska už se šidí úplně všecko.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.