#8
Příspěvek
od Miky_CZ » 13 bře 2011 15:51
Benjamin píše:Díky za všechny rady...asi by stálo za to, ty trubičky ještě do něčeho dát, ale doufám, že seženu úchytky origo, pak by to bylo ok. Momentálně řeším to, kam umístit spojky trubiček,protože měním celé od leveho předního podběhu až do praveho a leveho zadního...jak je mezi karoserií a rámem málo místa, je to děsná práce...
Mimochodem jakou máte zkušenost s přihýbáním brzdových trubiček? Jen tak tam holky snadno nepůjdou a bojím se, abych je nepoškodil. Samozřejmě nové se nechají naohýbat podle starých, ale přecijen pouze ty ostré úhly...zbytek se bude asi muset dolaďovat na autě...
ve ctvrtek budu ve firme Bekas (jak tu daval odkaz Land Jirka), pokud jsou ty uchytky stejne na DI i na DII, tak se muzu poptat, jestli je maji (a pod autem porovnat) pripadne koupit a v patek poslat postou
Edit: Land Rover tam moc neznaji, musel jsem hadicky prinest a podle nich nechat udelat delsi, takze nevim jestli ti po telefonu reknou, jestli je maji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál