RRS MY2010 TDV6/5.0SC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
jakub
Příspěvky: 5
Registrován: 22 bře 2011 20:55

RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#1 Příspěvek od jakub » 22 bře 2011 21:26

Ahoj,

pokukuji po tomhle autě ve výbavě TDV6 HSE (tzn. nový PSA motor 3.0, 180KW). Jelikož je MY2010 modelová verze po faceliftu, čekám, že bude zbaven veškerých dětských nemocí, ale rád bych se u vás informoval případně toho, co mne čeká. Četl jsem o předním diferenciálu, což určitě není sranda vzhledem k tomu, že je to úplně nové auto. Sice by byl měněn v rámci záruky, ale kdo by chtěl zůstat viset kdovíkde.
Auto bude kupované v cizině - buď loňská nebo letošní skladovka. Hádám, že minimálně do nějakých 100k km mne nic čekat nebude? Servis bude u autorizovaného dealera, který, jak doufám, už napravil svou pověst. Má LR celoevropskou záruku?

Poměr cestování je asi 70% silnice prvních a druhých tříd a 30% těžší terén (rozuměj lesní cesta k chalupě, kudy projede jen lakatoš).

Je mi jasné, že na fórech lidé řeší spíš problémy a málo lidí auta chválí, ale je tu někdo, kdo tuhle verzi má? Nebo verzi těsně před faceliftem?

Na konec bych se jako bombónek rád zeptal na 5.0 SC. Tenhle motor je úplně nový nebo jde o nějakou konstrukční evoluci? Jaká je šance, že bude "chybový" narozdíl od turbodieselu? Zajímá mne to pouze informativně, ačkoliv bych do něj moc rád šel :devil

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#2 Příspěvek od alap » 22 bře 2011 22:17

diferenciály byly problém jen první dva nebo tři roky výroby. Pak se problém podařilo vyřešit. Takže tohodle problému se bát nemusíš. Jinak nic víc ti o tomhle autě nepovím, snad je, že je krásný a užij si ho.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#3 Příspěvek od merlin » 22 bře 2011 23:11

RRS je jinak oplechovaná D4 se stejným 3.0 TDV6 motorem. Takže se ho budou týkat i tady popisované neduhy s turbem.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

jakub
Příspěvky: 5
Registrován: 22 bře 2011 20:55

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#4 Příspěvek od jakub » 23 bře 2011 07:47

Co se neduhů s turby obecně týče, zastávám názor, že jak se chovám k autu, tak se chová ke mě. Mám v tuhle chvíli auto, které by podle jiných už mělo být 50tis km mrtvé a stále jede :-)

Spíš mi jde o elektroniku. Na cestě nečekám nějaké problémy, ale když vyjedu mimo a auto dostane trošku zabrat, nechci se moc lekat chybových hlášek. Mám v plánu cestu přes severní Evropu, cca 5tis km, není lepší chvíli počkat a najet třeba 30k km než se tam vydat s novým autem? Aby mne něco nepřekvapilo?

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#5 Příspěvek od Neklan » 23 bře 2011 15:34

Chybová hláška ještě neznamená problém, ale myslím, že D3 - 4 / RRS se již dělají dost dlouho na to, aby byla elektronika vychytaná, nicméně nějaký šotek se může objevit vždycky. Pokud nehodláš kupovat auto z prvních serií po náběhu třílitru do výroby, mělo by i tady být vše v pohodě. S předchůdcem D3 2,7 TDV6 jsem najezdil cca 165.000km bez nejmenšího problému s motorem. Jinak diferenciály, resp. problémy s tím předním, se týkaly velkého Range L322 a to je úplně jiné auto než RRS, který je, jak už tu bylo psáno zmenšeným dvojčetem Discovery.
RRS mi osobně nepřijde ani zdaleka tak krásný jako velký RR a rozhodně není natolik atraktivní, abych mu dal přednost před praktičností a prostorem Discovery. Pro pasažéry je v RRS samozřejmě místa dost, ale kufr mi až tak velký nepřijde, takže já bych volil Discovery a nebo ještě lépe velkého Range 4,4TDV8, který je i po x letech výroby pořád (dle mého subjektivního názoru) nejkrásnějším současným produktem automobilky (do srovnání samozřejmě nepočítám Defendera, jehož osobitá krása spočívá trochu jinde).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

jakub
Příspěvky: 5
Registrován: 22 bře 2011 20:55

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#6 Příspěvek od jakub » 23 bře 2011 17:15

Díky za názor, také jsem přesvědčen o tom, že by už mělo být vše OK.

Co se RR/D/RRS týče, mám sport nejraději. Úplně extra praktické auto nepotřebuji, na to mám koneckonců i velkého kombíka. Mezi Discovery a RRS vybírám už delší dobu... pro Discovery hraje větší prostor, pro Sporta zase možnost 5.0 SC motoru (on je ve hledáčku, velký roční nájezd na autě nebude, ale uvidí se, kolik budu investovat) a interiér mi přijde mnohem útulnější a i lépe zpracovaný (vyšší cena se musí někde projevit) + designově je mnohem hezčí (nejhezčí z celé produkce).

Discovery mi přijde jako takový pěkný a použitelný dělník, Range už přecejen víc na cestování.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#7 Příspěvek od Neklan » 23 bře 2011 22:27

Discovery - dělník za mega až skoro dva podle výbavy, tak to máš pěkně nastavená cenová pásma :D . Moje zkušenost je taková, že Discovery má ve finále luxusnější - trochu plavnější jízdu než RRS, protože ty jsou obvykle obuty do 20" ráfků, čemuž bych se rozhodně vyhnul.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 540
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#8 Příspěvek od Radek D3 » 26 bře 2011 15:33

Neklan píše:Discovery - dělník za mega až skoro dva podle výbavy, tak to máš pěkně nastavená cenová pásma :D . Moje zkušenost je taková, že Discovery má ve finále luxusnější - trochu plavnější jízdu než RRS, protože ty jsou obvykle obuty do 20" ráfků, čemuž bych se rozhodně vyhnul.
Ahoj mám obě auta D3 a RRS 3,6....kdybych mohl znovu volit tak jedině diskárnu. V RRS je málo místa celkově jak u řidiče tak i vzadu a hlavně kufr je fakt malý.Kdežto v diskárně je celkově víc místa a kufr je fakt luxusní.
Jinak RRS obuješ jedině na 19" a více. Já jezdím na 19 a i tak je ta jízda dost tvrdá a navíc každých 40 tis km odejdou na RRS myslím stabilizátory a pak to mlátí jako by jsi neměl tlumiče. To u diskárny není .
Zdar Radek

jakub
Příspěvky: 5
Registrován: 22 bře 2011 20:55

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#9 Příspěvek od jakub » 28 bře 2011 23:44

Sakra, to jsou zajímavé zkušenosti... jaký modelový ročník RRS máš? Obecně LR víc tlačí D4, stačí se teď podívat třeba na Febiofest nebo si přečíst rozhovor na autorevue.

Když to vezmu kolem a kolem, jaké jsou technické změny D4 a RRS? Myslím kromě kastle a jinak nastaveného podvozku?

Uživatelský avatar
michi
Příspěvky: 95
Registrován: 05 led 2008 15:33
tel.: +421 905680509
auto: listnatý les
Bydliště: Zálesie, Slovakia, Europa
Kontaktovat uživatele:

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#10 Příspěvek od michi » 29 bře 2011 01:38

jakub píše: 30% těžší terén (rozuměj lesní cesta k chalupě, kudy projede jen lakatoš).

To budeš mať s RRS ťažké a nebude Ťa mať za to rád... :Sorry:
http://www.aloha.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/michi4x4" onclick="window.open(this.href);return false;

jakub
Příspěvky: 5
Registrován: 22 bře 2011 20:55

Re: RRS MY2010 TDV6/5.0SC

#11 Příspěvek od jakub » 29 bře 2011 01:43

To by snad zvládnout měl, co jsem tak viděl? Je to bahnitá cesta s šutrama...

Jaké jsou rozdílné terénní schopnosti Discovery vs Sport vyjma světlé výšky? Při shodných pneu by měla obě auta zvládnout to samé, ne?

Odpovědět