td5
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
td5
zdravim kupil som discovery td5 a mam s nou nejaky problem ohladne vykonu.nechce ist od spodu v nizkych otackach, uz ked sa dostane nad 2500 otacok tak potom uz ide.nevie mi niekto poradit? a nevie niekto ako sa nadstavuju trisky? dakujem
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: td5
a čo máš vlastne? Píšeš, že TD5 no po nickom máš D1 a to sa trochu bije. A hlavne príčiny a riešenia problémov nie sú zhodné.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: td5
Vyhod EGR ventil a bude to pruznejsie, ale ked mas D1 tak nemas TD5 motor...
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
ano mam aj D1 ale v piatok som kupil D2 td5.
Re: td5
TD5 musi ťahať odspodu aj s EGR ventilom... aspoň mne jeho vyhodenie nič neprinieslo, až na dobry pocit a čistejší vzduch.visby píše:na td5 nenastavujes trysky a odspodu bude lepsie tahat, ked vyhodis egr...
Skús pozreť vzduchový filter a všetky známe problémy čo sa tu riešili...
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: td5
ked je zaseknuta klapka, tak taha citelne horsie...raven.99 píše:TD5 musi ťahať odspodu aj s EGR ventilom... aspoň mne jeho vyhodenie nič neprinieslo, až na dobry pocit a čistejší vzduch.
Skús pozreť vzduchový filter a všetky známe problémy čo sa tu riešili...
vzduchovy filter sa prejavi v nizsich otackach, ked si turbo tolko netaha. takze to moze byt pricina...
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
vzduchovy filter je dobry.ja by som potereboval vediet volu na vahadle ktore tlaci na trysku.a ten egr idem skusit odpojit
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: td5
vola na vahadle je popisana v servisnom manuale, nemam to poruke ale niekto to urcite najde;-)
v kazdom pripade nemyslim, ze to bude v tom. skus este odpojit vahu vzduchu ci to bezi lepsie...
v kazdom pripade nemyslim, ze to bude v tom. skus este odpojit vahu vzduchu ci to bezi lepsie...
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
odpojil som vahu a nic sa nezmenilo.moze byt ze je vadna ? alebo ked ju odpojim tak by malo ist lepsie alebo horsie
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: td5
idealne je skusit druhu vahu z auta, ktore ide dobre...jurajjbartos píše:odpojil som vahu a nic sa nezmenilo.moze byt ze je vadna ? alebo ked ju odpojim tak by malo ist lepsie alebo horsie
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
vymenil som aj vazic a nic sa nezmenilo.javi sa to tak ako keby zacalo neskoro tlacit turbo.
Re: td5
ale co je neskoro DI a DII td5 sa nedaju zrovnat td5 nie je ako klasicke PD tlak turba nieje ovladany potlakmi a tak turbo fachci az ked ma tlak od vyfuku co sa podla mna javy ze ho spina neskoro a ide len v otackach ten krutiak od spodu som necitil zatial na ziadnej td5
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
ja viem ze sa to neda porovnavat ale vcera som sa vozil na jednej td5 a priebeh motora bol uplne insi a chytala sa uz pri nejakych 1800 otackach.
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 kvě 2011 11:48
- tel.: 0915837075
- auto: Range Rover
Re: td5
dakujem za radu vyskusam a dam vediet ako to dopadlo
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: td5
U TD5ky je turbo regulované přetlakem, ale to nic nemění na tom, že je to prostě turbodiesel. Ta regulace turbo nezapíná, ale pouze omezuje maximální tlak, co je turbo schopné dát, aby to nepřefouklo motor. Oproti novějším motorů s variabilními turby je to trošku horší systém a turbu trvá trošku déle, než se roztočí do plna.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: td5
ešte sa spýtam, máš ten problém od začiatku alebo nastal niekedy teraz? v akých otáčkach ti to presne nejde?
Ak ide ale o turbo, tak ma ešte napadá Westgate ovladac, vela TD5 motorov ma s tim problem...
Ak ide ale o turbo, tak ma ešte napadá Westgate ovladac, vela TD5 motorov ma s tim problem...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: td5
do toho ovládača ide zhora hadička, ktorá je napojená na hadicu sania. Ak sa mení vzd. filter a nedá sa pozor, ľahko sa tá vstupná trubička odlomí. Treba to cheknúť, či nie je prasknutá. A potom je možné, že sa zadierajú klapky na turbe ak sú zanesené karbónom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: td5
vsetky motory s tym maju problem;-)raven.99 píše:Ak ide ale o turbo, tak ma ešte napadá Westgate ovladac, vela TD5 motorov ma s tim problem...
ale moze to byt pricina vady, v nizsich otackach (1700-2500) turbo tlaci malo a ked je klapka pridreta v otvorenej polohe, tak tlaci este menej. vo vyssich otackach to az tak nevadi, lebo turbo natlaci dost aj s otvorenou klapkou...
@acon: ta hadicka ide do ventilu z rury za turbom, nie z hadice za filter boxom. a aj keby ju odlomil/odpojil tak mu bude motor padat do nudzoveho rezimu kvoli overboosting a nie netahat v nizkych otackach...