TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Moderátor: Miky_CZ
TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Ahoj,
nenašel jsem nikde postup na vyčištění sacího koše palivového čerpadla u TD5.
Někde vzadu v kufru je pod kobercem dekl a potom?
A dále zatuhlá ?páka waste gate ventilu turba u TD5? má někdo přesnější popis jak rozhýbat?
Motor mi jde do cca 2100 otáček normálně a potom jakoby ztratí tah, je to znát na 4 a 5, nedá se rozhýbat na více než cca 120km/h (víc ani jezdit nechci, ale minulé DII TD5 šlo až na 140).
Děkuji moc za rady.
Martin
nenašel jsem nikde postup na vyčištění sacího koše palivového čerpadla u TD5.
Někde vzadu v kufru je pod kobercem dekl a potom?
A dále zatuhlá ?páka waste gate ventilu turba u TD5? má někdo přesnější popis jak rozhýbat?
Motor mi jde do cca 2100 otáček normálně a potom jakoby ztratí tah, je to znát na 4 a 5, nedá se rozhýbat na více než cca 120km/h (víc ani jezdit nechci, ale minulé DII TD5 šlo až na 140).
Děkuji moc za rady.
Martin
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
čerpadlo musíš odpojit od hadic a vydělat z nádrže (je tam velká matice) a spodek rozebrat

ventil turba prubneš tak, že z něj sundáš hadičku a foukneš do ní tlakem 1-1,5 atm, když bude chodit je OK
Jinak se bez demontáže turba čistí blbě- snad jen prostříkat osku klapky nějakým mazivem na vysoké teploty.


ventil turba prubneš tak, že z něj sundáš hadičku a foukneš do ní tlakem 1-1,5 atm, když bude chodit je OK
Jinak se bez demontáže turba čistí blbě- snad jen prostříkat osku klapky nějakým mazivem na vysoké teploty.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Jenom doplním - ta díra kudy se dá dostat k čerpadlu je yhruba uprostřed pohladhy kufru. Až budeš vyndávat koberec v kufru, tak je lepší oddělat boční tepacírunk, jinak hrozí roztržení koberce, při jeho vytahování zpod toho tapecírunku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tungdild
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05 čer 2011 13:29
- tel.: 721070078
- auto: D II - 2000-NO LIFT
- Bydliště: KLATOVSKO-Nekde u lesa na Sumave (NY)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Prosim Vas jak se ta velky matice da povolit??? nejak jsme nepochopil system... a moje stara rika atse radsi zeptam naz na to pujdu silou 

Vsichni lezime v kanalech , ale jen nekteri se dokazi z nich koukat na hvezdy.....
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Já jsem vzal majel majzlík a kladivo a ťukal jsem postupně dokola na různých místech matky - aby se to nevzpříčílo. No a když to nešlo,tk jsem to začal dělat opačným směrem a potom už se to povolilo skoro samo. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
... spravny postup. Doplnim, ze este pred povolovanim matice si to tam poriadne vycisti - vystriekaj aby si si zbytosne nespinil do nadrze.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
presne tak som to robil asi pred 2 týždňami...MadTom píše:Já jsem vzal majel majzlík a kladivo a ťukal jsem postupně dokola na různých místech matky - aby se to nevzpříčílo. No a když to nešlo,tk jsem to začal dělat opačným směrem a potom už se to povolilo skoro samo.
Horšie to ale bolo potom zložiť do kopy, ta dementna matica mi ani za boha nechcela chytiť závit a cele sa mi to tlačilo von

Ked sa budeš do toho púšťať, tak s prázdnou nádržou. Prípadne aj ked ti tam niečo padne ľahšie vylovíš

- Tungdild
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05 čer 2011 13:29
- tel.: 721070078
- auto: D II - 2000-NO LIFT
- Bydliště: KLATOVSKO-Nekde u lesa na Sumave (NY)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Diky moc .no ja sem to zkousel taky ale jen rukou a sirokym plochym sroubovakem a otocil to asi jen o par cm tak sem to pak necha radsi
jsme mylsle ze se muze jeste neco delat s tima dvouma proti sobe jdoucima pazmechtkama co vykukuji zpod matice..... 


Vsichni lezime v kanalech , ale jen nekteri se dokazi z nich koukat na hvezdy.....
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Nasazování matice zpátky je takový trošku opruz. Mě se osvadčilo si na matici označit konec závitu a stejně tak si hi najít na nádrži. Následně čerpadlo zasunout do nádrže a zatlačit až na doraz dolů jednou rukou a druhou natočit matici co to jde, aby se podržela v závitu. Jinak má snahu vyskočit.
Tak jsem to udělal, nastartoval a zjistil, že palivoměr ukazuje blbě, takže znovu ven a prohodit plovák ze starého čerpadla - dráty jsou na konektorech, takže to jde v pohodě. Akorát to byla práce navíc.
Tak jsem to udělal, nastartoval a zjistil, že palivoměr ukazuje blbě, takže znovu ven a prohodit plovák ze starého čerpadla - dráty jsou na konektorech, takže to jde v pohodě. Akorát to byla práce navíc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
No, než se do toho půstíš, koukni se na váhu vzduchu a možná si zajeď k někomu na diagnostiku.
Nemusí to být tak jak to popisuješ jenom o čerpadle a west gate...
Nemusí to být tak jak to popisuješ jenom o čerpadle a west gate...
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Mam podobny problem len mne to taha do cc2500 otaček . Diagnostika nič neukazala a motor je po mechanickej stranke v poriadku.MartinL píše:Ahoj,
nenašel jsem nikde postup na vyčištění sacího koše palivového čerpadla u TD5.
Někde vzadu v kufru je pod kobercem dekl a potom?
A dále zatuhlá ?páka waste gate ventilu turba u TD5? má někdo přesnější popis jak rozhýbat?
Motor mi jde do cca 2100 otáček normálně a potom jakoby ztratí tah, je to znát na 4 a 5, nedá se rozhýbat na více než cca 120km/h (víc ani jezdit nechci, ale minulé DII TD5 šlo až na 140).
Děkuji moc za rady.
Martin
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
...ja s tim vypadkem vykonu ve vyssich otackach mel v haji UCU(r.jednotka). Proste se omezi vykon a pak se znuvu chyti pri nizsich otackach. Na dalnici to treba 110km/h jelo ale dal ani nahodou.
Honza
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Patriku, zkusíme druhou řídící jednotku - nejdřív se standardní mapou, pak s lepší standardní mapou a nakonec třeba tuněnou. Mám tady moji původní jednotku (nepřepisovatelnou) i druhou přepisovatelnou. Akorát se do toho musí nakódovat tvoje vstřikovače a spárovat to s autem kvůli imobilizéru. Po nastavení a spárování se dají téměř libovolně prohazovat. A pokud to nepomůže, budeme řešit co je blbě (čidla, mechanika ....?).
Akorát navrhuju počkat, až bude aspoň kolem nuly, mrznout se mi u toho nechce.
A ještě mě napadá - zkus tam nalejt nějaké čistící aditivum do nafty, třeba to pomůže.
Akorát navrhuju počkat, až bude aspoň kolem nuly, mrznout se mi u toho nechce.

A ještě mě napadá - zkus tam nalejt nějaké čistící aditivum do nafty, třeba to pomůže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Problem může být v třícestném vzduchovém ventilu co přepouští stlačenej vduch za turbem na pístek turba ten otevírá přepoštěcí klapku v turbu. Rozhýbat jde externím stlačeným vzduchem připojením přímo na pístek. Už se to tu probíralo několikrát stačí dohledat MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Ventyl meneny - žiadna zmena -- ovladanie wastegate nemam zatuhnute . Pri akom tlaku sa začne otvarat wastegate - mam na mysli ak ho pripojim na externy zdroj tlaku s tlakomerom .Miloš II píše:Problem může být v třícestném vzduchovém ventilu co přepouští stlačenej vduch za turbem na pístek turba ten otevírá přepoštěcí klapku v turbu. Rozhýbat jde externím stlačeným vzduchem připojením přímo na pístek. Už se to tu probíralo několikrát stačí dohledat MIloš II
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Toto bude posledna štacia . Zatial sa snažim na niečo prist v ramci mojich schopnosti . Potom sa dohodneme - ked sa otepli . Aditivum lejem pravidelne .MadTom píše:Patriku, zkusíme druhou řídící jednotku - nejdřív se standardní mapou, pak s lepší standardní mapou a nakonec třeba tuněnou. Mám tady moji původní jednotku (nepřepisovatelnou) i druhou přepisovatelnou. Akorát se do toho musí nakódovat tvoje vstřikovače a spárovat to s autem kvůli imobilizéru. Po nastavení a spárování se dají téměř libovolně prohazovat. A pokud to nepomůže, budeme řešit co je blbě (čidla, mechanika ....?).
Akorát navrhuju počkat, až bude aspoň kolem nuly, mrznout se mi u toho nechce.![]()
A ještě mě napadá - zkus tam nalejt nějaké čistící aditivum do nafty, třeba to pomůže.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
No neako takto sa to chova - 110 je max čo z toho dostanem a aj na to si musim počkatJenda píše:...ja s tim vypadkem vykonu ve vyssich otackach mel v haji UCU(r.jednotka). Proste se omezi vykon a pak se znuvu chyti pri nizsich otackach. Na dalnici to treba 110km/h jelo ale dal ani nahodou.
Honza

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
ECU tě omezí výkon i při přehřátí motoru i při vysokém tlaku na turbu (nefunguje Wastegate) jinek třeba tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... +za+turbem" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš IIJenda píše:...ja s tim vypadkem vykonu ve vyssich otackach mel v haji UCU(r.jednotka). Proste se omezi vykon a pak se znuvu chyti pri nizsich otackach. Na dalnici to treba 110km/h jelo ale dal ani nahodou.
Honza
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Miloš II píše:ECU tě omezí výkon i při přehřátí motoru i při vysokém tlaku na turbu (nefunguje Wastegate) jinek třeba tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... +za+turbem" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš IIJenda píše:...ja s tim vypadkem vykonu ve vyssich otackach mel v haji UCU(r.jednotka). Proste se omezi vykon a pak se znuvu chyti pri nizsich otackach. Na dalnici to treba 110km/h jelo ale dal ani nahodou.
Honza
Milosi,tohle uz mam za sebou,byla to opavdu ECU. Ta teplota se chova jinak,to znam taky

Tohle je pravidelna zalezitost,110km/h nebo vytoceni do urcitych otacek a na chvilku to vypne vykon.
Ta jednotka je bohuzel v haji ale doufm ze MadTom na to prijde co sni.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate
Tu máš jednu....http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Di ... 43acf726df" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park