Hydraulika

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
shedou1
Příspěvky: 45
Registrován: 17 čer 2011 05:09
auto: RRC
Bydliště: Handlova

Re: Hydraulika

#21 Příspěvek od shedou1 » 24 črc 2011 22:35

No hnevat sa nemam preco povedal si len svoj nazor.Ako som na zaciatku napisal z land rovrom nemam nijake skusenosti tak to porovnavat nemozem ked som myslel prejazdnost terenom mal som na mysli skvor nieco ako jednoduchost patrola Y60 v tom zmysle ze je tam menej veci na obtrhanie oproty discu 2 ale netvrdim ze patrol prejde viacej alebo nieco podobne mozno som sa zle vyjadril.To ze patrol hnije tak to bol hlavny dvovod mojho prredaj narobis sa jak hovado vsetko zrepasujes a nejaka zasran hrdza ti to zozere.Ale bolo to dobre auto nenechalo ma nikdy nikde.

Uživatelský avatar
milko
Příspěvky: 215
Registrován: 19 bře 2011 20:57
tel.: 724397943
auto: Disco 1, 300 TDi,
Bydliště: OV- Krásne Pole

Re: Hydraulika

#22 Příspěvek od milko » 25 črc 2011 22:28

Ja mám kamošov aj u nich a aj u oválu.
Nemá zmysel nič porovnávať.
Tie autá niesu tej istej koncepcie a preto nieje porovnanie objektívne.
A stále zostáva pravdou, že žiadne auto samo o sebe nieje zárukou ničoho(fakt je veľmi doležitá súčiastka medzi pedálmi a volantom)
Tiež mám svoju Dorotu rád nadovšetko a nedám na ňu dopustiť.
Ale Patrolom sa nejzdí zle :rofl
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D

Odpovědět