LT230 ???

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

LT230 ???

#1 Příspěvek od Jarys » 18 dub 2007 22:17

Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
Disco mi zachránilo život

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#2 Příspěvek od jezbera ivan » 18 dub 2007 22:22

To plati len pre Defiky....
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#3 Příspěvek od karel » 19 dub 2007 06:27

Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.Je to dáno tím, že každý převod navíc znamená ztrátu a LR mají trvale hnaná všechna kola, tímto navýšením se to kompenzuje.Redukce 3,32 je vždy stejná a bohatě dostačující.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#4 Příspěvek od DanoDEF » 19 dub 2007 15:05

karel píše:Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.
a este 1,6... mam v De f110
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 735
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: LT230 ???

#5 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 07 srp 2011 15:42

Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale! :think
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas?? :think
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LT230 ???

#6 Příspěvek od eliott » 08 srp 2011 22:33

Josef-Z (Jugin) píše:Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale! :think
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas?? :think
Malá být může, ložisko se dá vyměnit i zvenku bez vyndavání a rozebírání.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: LT230 ???

#7 Příspěvek od powl » 09 srp 2011 09:51

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 73#p157973" onclick="window.open(this.href);return false;
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 735
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: LT230 ???

#8 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 09 srp 2011 23:32

Zas tak malá vůle tam není. Dík za radu k buferu přiobjednám ložisko a bude.
Nejvíc mě potěšilo že přídavka nemusí ven z auta :nod Kardan je v cajku je tam v celku noví troj kříž. Dík za rady a odkaz :yes
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Uživatelský avatar
matuss.by
Příspěvky: 148
Registrován: 28 čer 2010 21:48
tel.: +421902178808
auto: Discovery II, 2003
Bydliště: Slovakia, Bytča

Re: LT230 ???

#9 Příspěvek od matuss.by » 22 zář 2011 21:27

ahoj... a gufero na predny kardan sa mení podobne ako vzadu na rucnej brzde? ci je tam nejaky iny postup? dnes som zmákol zadne a zajtra by som potreboval vymenit aj predne... tak pre istotu :D .... diky za rady :)
matuss :cool

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: LT230 ???

#10 Příspěvek od Honza_offroad » 22 zář 2011 22:51

uplne stejny. Akorat nesundavas buben rucni brzdy... :lol:
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mihalicek
Příspěvky: 541
Registrován: 13 črc 2011 17:55
tel.: 602360264
auto: Defender 300Tdi

Re: LT230 ???

#11 Příspěvek od mihalicek » 23 zář 2011 08:16

Jarys píše:Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
to opravdu znamená to co tam někdo píše, že je možné dát převod do defendera (který je pomalejší) takový jako je v discovery a ono to pojede trochu rychleji ale na velkých kolech se zase ztratí akcelerace a samozřejmě to jde udělat i opačně( to má smysl pro lidi co chtěl dát větší kola na Discovery)
H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: LT230 ???

#12 Příspěvek od Honza_offroad » 23 zář 2011 08:46

Honzo, ono uz to vlakno je trosku starsi... :wink: Nakonec to tak dopadlo, Jarys tam ma 33tky a chtel jeste vetsi, tak jsem mu nakonec daval rozvodovku z Defendera. Samozrejme to neresi problem redukce, tak jako by to vyresily prevody v diferencialech, ale v jeho pripade totalne rozsypane redukcni prevodovky to bylo nejednodusi reseni a taky nejlevnejsi...

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mihalicek
Příspěvky: 541
Registrován: 13 črc 2011 17:55
tel.: 602360264
auto: Defender 300Tdi

Re: LT230 ???

#13 Příspěvek od mihalicek » 23 zář 2011 09:05

No vidíš tak to musím začít prohlížet data abych nebyl uplně za blbce :Ja blb:
Určitě máš pravdu pokud tam jsou big kola tak je to super a relativně levný. Já jsem dal tuto redukčku na závoďáka a musím říct, že nemůžu jet v koloně s jinýma defíkama protože jsem furt mimo kvalt ale jinak to peláší docela svižně. Jinak Ashcroft právě pro velký a ještě větší kola dělá i jiný kola na diferáky náprav a to taky pomůže docela hodně - já mám třeba na tý Camelce 235/85/16 a byly tam i 255/85/16 a funguje to docela dobře protože tam Jarek B. než jsem to koupil dal diferáky z nějakýho defa snad 2,5 benzína a taky je to uplně jinak zpřevodovaný - vždycky je to věda to doladit tak aby to fungovalo tak akorát a motor se moc netrápil a turbína pokud je tak spínala tam kde má
H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace

Odpovědět