LT230 ???
Moderátor: Miky_CZ
LT230 ???
Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
Disco mi zachránilo život
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.Je to dáno tím, že každý převod navíc znamená ztrátu a LR mají trvale hnaná všechna kola, tímto navýšením se to kompenzuje.Redukce 3,32 je vždy stejná a bohatě dostačující.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 735
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: LT230 ???
Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale!
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas??

Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas??

Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LT230 ???
Malá být může, ložisko se dá vyměnit i zvenku bez vyndavání a rozebírání.Josef-Z (Jugin) píše:Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale!![]()
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas??
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: LT230 ???
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 73#p157973" onclick="window.open(this.href);return false;
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 735
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: LT230 ???
Zas tak malá vůle tam není. Dík za radu k buferu přiobjednám ložisko a bude.
Nejvíc mě potěšilo že přídavka nemusí ven z auta
Kardan je v cajku je tam v celku noví troj kříž. Dík za rady a odkaz 
Nejvíc mě potěšilo že přídavka nemusí ven z auta


Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- matuss.by
- Příspěvky: 148
- Registrován: 28 čer 2010 21:48
- tel.: +421902178808
- auto: Discovery II, 2003
- Bydliště: Slovakia, Bytča
Re: LT230 ???
ahoj... a gufero na predny kardan sa mení podobne ako vzadu na rucnej brzde? ci je tam nejaky iny postup? dnes som zmákol zadne a zajtra by som potreboval vymenit aj predne... tak pre istotu
.... diky za rady 


matuss :cool
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: LT230 ???
uplne stejny. Akorat nesundavas buben rucni brzdy... 

Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: LT230 ???
to opravdu znamená to co tam někdo píše, že je možné dát převod do defendera (který je pomalejší) takový jako je v discovery a ono to pojede trochu rychleji ale na velkých kolech se zase ztratí akcelerace a samozřejmě to jde udělat i opačně( to má smysl pro lidi co chtěl dát větší kola na Discovery)Jarys píše:Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: LT230 ???
Honzo, ono uz to vlakno je trosku starsi...
Nakonec to tak dopadlo, Jarys tam ma 33tky a chtel jeste vetsi, tak jsem mu nakonec daval rozvodovku z Defendera. Samozrejme to neresi problem redukce, tak jako by to vyresily prevody v diferencialech, ale v jeho pripade totalne rozsypane redukcni prevodovky to bylo nejednodusi reseni a taky nejlevnejsi...
H.

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: LT230 ???
No vidíš tak to musím začít prohlížet data abych nebyl uplně za blbce
Určitě máš pravdu pokud tam jsou big kola tak je to super a relativně levný. Já jsem dal tuto redukčku na závoďáka a musím říct, že nemůžu jet v koloně s jinýma defíkama protože jsem furt mimo kvalt ale jinak to peláší docela svižně. Jinak Ashcroft právě pro velký a ještě větší kola dělá i jiný kola na diferáky náprav a to taky pomůže docela hodně - já mám třeba na tý Camelce 235/85/16 a byly tam i 255/85/16 a funguje to docela dobře protože tam Jarek B. než jsem to koupil dal diferáky z nějakýho defa snad 2,5 benzína a taky je to uplně jinak zpřevodovaný - vždycky je to věda to doladit tak aby to fungovalo tak akorát a motor se moc netrápil a turbína pokud je tak spínala tam kde má
H

Určitě máš pravdu pokud tam jsou big kola tak je to super a relativně levný. Já jsem dal tuto redukčku na závoďáka a musím říct, že nemůžu jet v koloně s jinýma defíkama protože jsem furt mimo kvalt ale jinak to peláší docela svižně. Jinak Ashcroft právě pro velký a ještě větší kola dělá i jiný kola na diferáky náprav a to taky pomůže docela hodně - já mám třeba na tý Camelce 235/85/16 a byly tam i 255/85/16 a funguje to docela dobře protože tam Jarek B. než jsem to koupil dal diferáky z nějakýho defa snad 2,5 benzína a taky je to uplně jinak zpřevodovaný - vždycky je to věda to doladit tak aby to fungovalo tak akorát a motor se moc netrápil a turbína pokud je tak spínala tam kde má
H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace