klima

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: klima

#21 Příspěvek od Kokesek » 05 říj 2011 12:00

:arrow: normalni vec, spatne lozisko udela ze se pritlacny talir zacne odirat o magnetickou spojku a vytkratuje ji ....smrad a kour pak odpalena pojistka. civka na kasi.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: klima

#22 Příspěvek od teslo » 05 říj 2011 12:40

vcera som zhodil drazkovy remen a odpojil napajanie. remenica sa toci ztazka a vydava velmi zaujimave zvuky :wink: niekedy ked bude politicka vola kompresor aj vymenim
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: klima

#23 Příspěvek od Kokesek » 05 říj 2011 13:55

:yes :dance
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 576
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: klima

#24 Příspěvek od tomashan » 31 říj 2011 19:59

no trosku som rozobral palubovku a kedze mi pomaly ale isto mizla voda tak som myslel ze to tecie z radiatora ale na rurach co tam vedu ani na podlahe nebola vobec ziadna voda ani vlhkost iba na rurkach som nahmatal nejaku mazlavu latku oranzovej farby a napadlo ma ci to nemoze byt zostatok z vyparenej nemrznucej zmesy?

Uživatelský avatar
Baaz575
Příspěvky: 97
Registrován: 03 lis 2010 14:27
tel.: 0903194215
auto: P38 2.5 DSE

Re: klima

#25 Příspěvek od Baaz575 » 16 led 2012 16:00

otazka ohladom maleho detailu :) ked menim kruzky na radiatore kurenia ake tam mam dat? stacia obycajne alebo treba vitonove?

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: klima

#26 Příspěvek od Lassard » 16 led 2012 19:23

Baaz575 píše:otazka ohladom maleho detailu :) ked menim kruzky na radiatore kurenia ake tam mam dat? stacia obycajne alebo treba vitonove?
bohužel ti nedokážu říct co tam je za materiál, třeba ti pomůže toto


SBR s textilní vložkou nebo bez vložky
základní pryžová směs určená pro všeobecné použití, kde na materiál nejsou kladeny žádné zvýšené nároky v těchto oblastech:
•teplota
•chemická odolnost
•stárnutí, bobtnavost

NBR s textilní vložkou nebo bez vložky
olejivzdorná pryž určená pro tuky, živočišné a minerální oleje při teplotě do 90°C, propan-butan při okolní teplotě a ropné látky s obsahem aromatických látek do 30%

EPDM
syntetický terpolymer s výbornými fyzikálně-mechanickými vlastnostmi, odolný atmosférickým vlivům a mnoha chemikáliím, teplotám až do 120°C. Tato pryž neodolává ropným látkám.

NEOPREN CR
polychloroprenový kaučuk s dobrými fyzikálně-mech. vlastnostmi, vhodný pro kombinace vlivů, které pryže NBR a SBR poškozují:
•tuky a oleje
•kyseliny a zásady
•stárnutí
•atmosférické vlivy

SILIKON VMQ
tato pryž si zachovává vysokou flexibilitu a elastičnost i při nízkých teplotách, odolává vysokým teplotám až do 200°C. Výborně odolává vybraným chemikáliím, UV záření, ozonu, atmosférickým vlivům a stárnutí všeobecně. Je ideální pro potravinářství, nemá vliv na chuť a vůni média se kterým je v kontaktu. Je netečný vůči lepidlům, má výborné antiadhézní vlastnosti.

VITON FPM
fluorokaučuková pryž s výjimečnými vlastnostmi, která se používá pro nejnáročnější podmínky ve strojírenství, chemii a petrochemii, farmacii, leteckém a jaderném průmyslu.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: klima

#27 Příspěvek od Navi » 16 led 2012 21:50

Baaz575 píše:otazka ohladom maleho detailu :) ked menim kruzky na radiatore kurenia ake tam mam dat? stacia obycajne alebo treba vitonove?
Mělo by stačit normální. Já jsem si to objednal u nás v Sealu s tím, že jsem jim řekl k čemu to je a dali mi normální kroužky. Cena jednoho byla 8,40Kč.
Vyměnil jsem to a od té doby mám v autě sucho jak na Sahaře :Pohoda:
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: klima

#28 Příspěvek od Kokesek » 17 led 2012 07:58

To se stane kdyz se lozisko opotrebi tak moc az zacne remenice drit o civku spojky. Prodre se a zacne to cele horet.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Baaz575
Příspěvky: 97
Registrován: 03 lis 2010 14:27
tel.: 0903194215
auto: P38 2.5 DSE

Re: klima

#29 Příspěvek od Baaz575 » 17 led 2012 11:14

diky za odpovede, preto som sa pytal lebo ked som isiel kupovat a zobral som tam stary kruzok tak v obchode mi hovorili ze to je vitonove a take tam treba...no kazdopadne je to vymenene aaa sucho.... :Pohoda: , aj interier bol rozobraty a konecne mi svietia vsetky lampicky tak range vyzera ako vianocny stromcek :D

Odpovědět