Zdravím kolegi těchto strojů. Potřeboval bych nějakou tu radu ohledně to hoto stroje. Jsem majitelem range rovera teprve pár měsíců a docela často navštěvuji servis

(to se mi s volvem ještě nestalo

), ale to jsem při koupi věděl, že musím pustit ještě nějakou tu korunku, abych to dal trošku do kupy a teď už k mé žádosti o pomoc a radu, předem děkuji. Stávalo se že v plném rejdu se autu nechtělo zatáčet a vždy se muselo prohrábnout jedno zadní kolo, to které bylo vždy méně zatížené a pak za nějaký ten km manželce na ostřejším kruháku se začalo auto choval jako když by mělo zaplou uzávěrku dif. a to toto auto nemá, až pak v plném rejdu zapraskalo v zadním diferenciálu a bylo vymalováno. Teď pokaždé když projíždím menší zatáčku tak v diferáku pěkně praská. Prosím o radu co by to mohlo způsobit, to že auto nechtělo na tvrdém povrchu zatáčet plným rejdem, že mi pak odešel diferenciál a kde by se daly sehnat nějaké ty levnější díly. Ještě jednou děkuji za rady