Keď ten rozdiel v práci motora je tak veľký, že zo začiatku to skrátka musíš sledovať, porovnávať to a diviť sa, prečo to inžinieri tak nenavrhli už vo výrobe. Ten rozdiel v prevádzkových otáčkach je totiž obrovský.RudaK píše:Kubrtos píše: Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.není lepší se věnovat provozu na silnici ....?
Zadřenej motor TD5
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zadřenej motor TD5
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřenej motor TD5
Někde bych měl mít ještě jeden nebo dva ty odvzdušňováky kovový -kdysi je tu někdo nabízel za pár drobnejch, tak jsem si vzal do zásoby. Můžu věnovat.MadTom píše:Ten válec je chladič nafty, dají se v tom vyměnit O kroužky, ale musí být z toho správnýho materiálu, aby to potom zase nezačalo týct. Je to už na fŕu popsané a tady to je i s obrázkama: http://www.discovery2.co.uk/fuelcooler.html
Co se týče odvzdušňování, tak se to doopravdy odvzdušňuje blbě. Mě v létě při opravě klimatizace (výměna chladič a výparníku a zároveň výměna výměníku topení, když už to bylo venku), šikulové v servisu urvali ten plastovej odvzdušňovací šroubek na hadici - zjistil jsem to až v Brně, náhodou. Dolil jsem trochu vody, co chybělo a auto tak 500km vypadalo, že je studené, než se ztratily bubliny - nejspíš. Naštěstí to vypadá, že se motoru nic nestalo. Až budu udvzdušňovat příště, tak si na to budu muset dát víc pozor.
Jojo, adresu přepošlu, ale kluci si s tím asi poraděj, nejsou to takový jelita jak já.
Mě chlazení taky ze začátku fungovalo v pohodě, ale v průběhu jak se ta bublina hejbala trubkama tak to prostě přestávalo topit. No a skončilo to tak že stekla celá nádobka a ještě chybí.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřenej motor TD5
Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).Acon píše:
Keď ten rozdiel v práci motora je tak veľký, že zo začiatku to skrátka musíš sledovať, porovnávať to a diviť sa, prečo to inžinieri tak nenavrhli už vo výrobe. Ten rozdiel v prevádzkových otáčkach je totiž obrovský.
Teď tu redukci asi fakt začnu používat.

Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zadřenej motor TD5
Věřím že sluštej mechanik si poradí, ono na to nic složitého není. Akorát je potřeba dát O kroužky ze správného materiálu. Z černé gumy se za tepla dovulkanizují, ztvrdnou a potom to netěsní.
Dík za nabídku šroubu, já ho nepoužiju, protože ten plastovej nesmysl co byl původně v hadici a do kterýho se ten šrroub šrouboval, už v ní není a nejspíš je někde v trubce až na dně. Prostě to byly šikulové. Tak jsem tam napral M8 lisovací matici - šla akorát zasunout a M8 šroub s podložkou a gumovým těsněním a zatím to drží. Až budu na jaře (až bude teplo) čistit intercooler zevnitř, tak udělám i tyto "drobnosti". Vypadá to, že hadice půjde ven a na soustruhu si udělám novou vložku se závitem a i správnej šroub s lepším těsněním.
Dík za nabídku šroubu, já ho nepoužiju, protože ten plastovej nesmysl co byl původně v hadici a do kterýho se ten šrroub šrouboval, už v ní není a nejspíš je někde v trubce až na dně. Prostě to byly šikulové. Tak jsem tam napral M8 lisovací matici - šla akorát zasunout a M8 šroub s podložkou a gumovým těsněním a zatím to drží. Až budu na jaře (až bude teplo) čistit intercooler zevnitř, tak udělám i tyto "drobnosti". Vypadá to, že hadice půjde ven a na soustruhu si udělám novou vložku se závitem a i správnej šroub s lepším těsněním.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zadřenej motor TD5
Možno by bolo fajn, keby si skúsenosti s medium meničom popísal aj ty. Aby majitelia DII s automatom vedeli, na základe skúseností viacerých užívateľov, že ten upgrade má naozaj zmysel. Téma je tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... r&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;Kubrtos píše: Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).
Teď tu redukci asi fakt začnu používat.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřenej motor TD5
Jojo, vím o tom, dám tomu chvilku ježdění (ne jednou 200km tam a jenou zpátky) a pak to zkusím nějak zhrnout.Acon píše:Možno by bolo fajn, keby si skúsenosti s medium meničom popísal aj ty. Aby majitelia DII s automatom vedeli, na základe skúseností viacerých užívateľov, že ten upgrade má naozaj zmysel. Téma je tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... r&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;Kubrtos píše: Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).
Teď tu redukci asi fakt začnu používat.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: Zadřenej motor TD5
Chlapi,měl bych dotaz.U koho koupit nový šroub s tmelem.Popřípadě můžu vyšroubovat původní a pokud bude ready očistit ho a nanést na něj Loctite 243 nebo 270. 270tkou by to mohlo stačit.Protože 4mm šroubek (podle utažení) je akorát na odvrtání.A kdyby někdo chtěl mám balení 250ml + ještě 680kuMadTom píše:Vanu dolů a zkontrolovat čerpadlo. Co jsem kde četl, tak když už se rozsvítila kontrolka mazání, tak byl stejně motor v háji a s ním i turbo.
Problém je ve šroubu so drží řetězové kolo, kterým je čerpadlo poháněné - tak nějak tam občas zapoměli dát závitovej tmel, šroub se uvolnil a pak to málo mazalo.
Tady je popis opravy:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zadřenej motor TD5
Klidně starej šroub a novej tmel. Hlavně pořádně odmastit, aby to mělo na co se přilepit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo