Vyfukování měchů

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
javor
Příspěvky: 53
Registrován: 27 led 2008 18:55

Vyfukování měchů

#1 Příspěvek od javor » 25 led 2012 12:59

Nevíte někdo, kde může být pravděpodobně problém? Měchy normálně fungujou, tlačítkem se nafouknou, vyfouknou, všechno ok. Ale když zastavim, vypnu motor, tak zhruba v polovině případů se během ani ne hodiny vyfouknou na dorazy. Někdy je to ok, někdy ne. Zatím to vypadá, že se to vyfoukne, když neni auto uplne v rovině, ale nevím to určitě. Když ale měchy před vypnutím motoru nafouknu do horní polohy a vypnu motor, ta drží dobře a nevyfouknou se.Takže asi měchy budou dobré, problém bude jinde. A nechce se mi hned všechno okolo dávat nové. Nemá někdo radu?

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#2 Příspěvek od PavelU » 25 led 2012 13:31

Nejrychlejší a nejspolehlivější kontrola měchů je, když je vyhodíš z auta a ponoříš do vody... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

petrtri
Příspěvky: 17
Registrován: 20 říj 2011 22:10
auto: DII
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#3 Příspěvek od petrtri » 25 led 2012 13:43

Budou prodřené v ohybu při základní výšce, když je dofoukneš, nebo stojíš nakřipo je v nich jiný tlak a ohyb je malinko jinde. většinou se to stane u jednoho. V každém případě zavčasu vyměnit, zatěžuješ kompresor a může odejít. Cena není tak hrozná, něco málo přez 3000,- za jeden.
Discovery II Td5, JEEP ZJ 5,9 , NISSAN Patrol 3,0 vše upraveno.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#4 Příspěvek od komin » 25 led 2012 13:46

Mech ked je predraty tak dost casto sa sprava podla toho v akej je polohe napr. v najvysej polohe moze pustat kym v najnizsej nemusi preto niekedy vyfuci a niekedy nie, az to dojde do stadia ze vyfuci v kazdej polohe.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
horo
Příspěvky: 112
Registrován: 29 zář 2009 21:01
tel.: 603275951
auto: DiscoveryII

Re: Vyfukování měchů

#5 Příspěvek od horo » 25 led 2012 13:50

Přesně tak , jsou prodřené v základní rovině. Chceš li jistotu nastříkej na ně jarovou vodu :) .Včas ,tedy hned :doh vyměň, kompresor je podstatně dražší než měchy a stejně je vyměníš :hmm:
Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2582
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Vyfukování měchů

#6 Příspěvek od habakuk » 25 led 2012 14:19

Pokud jezdíš terén tak zauvažuj o výměně za pružiny já před 3 měsícema měnil měch za nový a o vánocích mě začalo auto zase padat měl jsem propichlej měch. Začátkem roku proběhla výměna za pružiny a zatím absolutní spokojenost. Na silnic žádný rozdíl není a v terénu je to výrazně lepší kdy pružiny zvládají výrazně líp filtrovat rázy od nápravy.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: Vyfukování měchů

#7 Příspěvek od jirka116 » 25 led 2012 14:28

Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel :sad .Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Re: Vyfukování měchů

#8 Příspěvek od Kubas38 » 25 led 2012 14:37

Měchy bych vyměnil :!: ale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min :)
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )

:Pohoda: Kubas
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Vyfukování měchů

#9 Příspěvek od masar » 25 led 2012 14:38

...
Naposledy upravil(a) masar dne 25 led 2012 16:17, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Re: Vyfukování měchů

#10 Příspěvek od Kubas38 » 25 led 2012 14:40

jirka116 píše:Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel :sad .Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.

Z toho co píše tak má asi DII a měchy jen vzadu.
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2582
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Vyfukování měchů

#11 Příspěvek od habakuk » 25 led 2012 14:45

Docela jsem měl obavy z přechodu na pružiny, ale za cenu jednoho a půl měchu mám na hodně dlouho klid. Opravdu nepociťuji ztrátu komfortu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2617
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Vyfukování měchů

#12 Příspěvek od patrik » 25 led 2012 14:48

Kubas38 píše:Měchy bych vyměnil :!: ale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min :)
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )

:Pohoda: Kubas
Moje slova - dal som pružiny - ale aj tak boli lepšie mechy.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Vyfukování měchů

#13 Příspěvek od pan klobouk » 25 led 2012 14:54

Já měl na td5 kdysi úplně stejné příznaky.Na rovině ok a když bylo auto trochu nakřivo tak se vyfouklo.Byl to měch prodřenej v ohybu.

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: Vyfukování měchů

#14 Příspěvek od jirka116 » 25 led 2012 15:04

Tak to je jiná.Myslel jsem že má D3. :chuckle
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Alone
Příspěvky: 66
Registrován: 22 led 2012 15:10
tel.: 602442217
auto: Discovery III
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vyfukování měchů

#15 Příspěvek od Alone » 25 led 2012 15:15

Nové měchy! Nemusí být prodřené, mohou být pórézní jako moje, nafoukni je po výměně, uvidíš jak budou pěnit.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz

javor
Příspěvky: 53
Registrován: 27 led 2008 18:55

Re: Vyfukování měchů

#16 Příspěvek od javor » 25 led 2012 16:16

Dik chlapi. Jo jo , mam D2. Takze rikate mechy. Ok, dam na vase rady a koupim nove mechy. Potom sem napisu, jak to pomohlo, at to vlakno pak je uzitecne i nekomu jinemu.

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vyfukování měchů

#17 Příspěvek od MadTom » 25 led 2012 18:34

Tak D2 - zvedni auto nahoru, vem si jarovou vodu a měchy pokrop. Jestli bude bublat, máš to jisté.
Měchy na D2 mám a nevyměním. Oprotřebení a prodření je věc jedna - pár let vydrží a za ten komfort mi stojí, propíchnutí větví někde v lese věc druhá. Pokud pojedu někam dál (mimo střední Evropu), tak si ho prostě hodím do náhradních dílů ssebou. Pokud pojedu na druhej konec světa, budu muset předem vyřešit na autě tolik věcí, že měchy se v tom schovají - to by totiž byl jedinej důvod se jich zbavit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

javor
Příspěvky: 53
Registrován: 27 led 2008 18:55

Re: Vyfukování měchů

#18 Příspěvek od javor » 25 led 2012 21:38

Jeste dotaz, nasel jsem v eshopech mechy Dunlop a Britpart, ty jsou trochu drazsi. Co mi doporucite, vydrzi i ty Dunlopy? A jeste par dotazu na podvozek, ale dam to radsi do noveho vlakna.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyfukování měchů

#19 Příspěvek od PavelU » 26 led 2012 10:13

Když vezmeš měchy Dunlop, tak chybu neuděláš. Náhrady (Britpart, Allmakes) neber, máme na ně hodně reklamací... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Alone
Příspěvky: 66
Registrován: 22 led 2012 15:10
tel.: 602442217
auto: Discovery III
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vyfukování měchů

#20 Příspěvek od Alone » 26 led 2012 21:41

Nedávno jsem měchy měnil, viz pérování na zemi, Koupil jsem dunlop, orig. byly conti... . LR taky dunlop montuje.
Prý by se měl měchy měnit každé 3 až 4 roky, stejně jako další pryžové díly, třeba pneumatiky. To je životnost.
Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození, přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz

Odpovědět