Vyfukování měchů
Moderátor: Miky_CZ
Vyfukování měchů
Nevíte někdo, kde může být pravděpodobně problém? Měchy normálně fungujou, tlačítkem se nafouknou, vyfouknou, všechno ok. Ale když zastavim, vypnu motor, tak zhruba v polovině případů se během ani ne hodiny vyfouknou na dorazy. Někdy je to ok, někdy ne. Zatím to vypadá, že se to vyfoukne, když neni auto uplne v rovině, ale nevím to určitě. Když ale měchy před vypnutím motoru nafouknu do horní polohy a vypnu motor, ta drží dobře a nevyfouknou se.Takže asi měchy budou dobré, problém bude jinde. A nechce se mi hned všechno okolo dávat nové. Nemá někdo radu?
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyfukování měchů
Nejrychlejší a nejspolehlivější kontrola měchů je, když je vyhodíš z auta a ponoříš do vody... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 20 říj 2011 22:10
- auto: DII
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyfukování měchů
Budou prodřené v ohybu při základní výšce, když je dofoukneš, nebo stojíš nakřipo je v nich jiný tlak a ohyb je malinko jinde. většinou se to stane u jednoho. V každém případě zavčasu vyměnit, zatěžuješ kompresor a může odejít. Cena není tak hrozná, něco málo přez 3000,- za jeden.
Discovery II Td5, JEEP ZJ 5,9 , NISSAN Patrol 3,0 vše upraveno.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyfukování měchů
Mech ked je predraty tak dost casto sa sprava podla toho v akej je polohe napr. v najvysej polohe moze pustat kym v najnizsej nemusi preto niekedy vyfuci a niekedy nie, az to dojde do stadia ze vyfuci v kazdej polohe.
LR DEFENDER 110 SW
Re: Vyfukování měchů
Přesně tak , jsou prodřené v základní rovině. Chceš li jistotu nastříkej na ně jarovou vodu
.Včas ,tedy hned
vyměň, kompresor je podstatně dražší než měchy a stejně je vyměníš 



Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.
Re: Vyfukování měchů
Pokud jezdíš terén tak zauvažuj o výměně za pružiny já před 3 měsícema měnil měch za nový a o vánocích mě začalo auto zase padat měl jsem propichlej měch. Začátkem roku proběhla výměna za pružiny a zatím absolutní spokojenost. Na silnic žádný rozdíl není a v terénu je to výrazně lepší kdy pružiny zvládají výrazně líp filtrovat rázy od nápravy.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: Vyfukování měchů
Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel
.Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.

Defender 110 300tdi, 130 td5
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Re: Vyfukování měchů
Měchy bych vyměnil
ale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )
Kubas


Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )

D5 SDV6 HSE MY2018
Re: Vyfukování měchů
...
Naposledy upravil(a) masar dne 25 led 2012 16:17, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Re: Vyfukování měchů
jirka116 píše:Teď si s měchama trochu hraju na RR L322 tak jsem to trochu pochopil.Píšeš že se ti vyfoukne celé auto nebo jen předek? Protože já mám 2 cm díru v předním měchu a chová se to tak že se mi vyfukuje jen ta část kde je prasklej měch.Jinak tam máš kompresor pak zásobník na vzduch od něj jsou pravděpodobně 4 hadičky na každé kolo, pak tam je někde nějaký el. ventil na každé kolo já jsem je ještě nenašel.Co jsem vypozoroval tak když běží kompresor tak jsou ty ventily otevřený na max, protože ten prasklý měch fouká nejvíc když běží kompresor.Prasklý měch se mi vyfoukne tou dírou tak za cca 20 min po vypnutí a opuštění auta. Kompresor už se odstavil na překročení ciklů nebo na přehřátí.Vydržel cca 150 km a hodil se do nouzáku. Jinak už se mi z toho měchu ozývaj dost ukrutný zvuky jako by mi mělo upadnout kolo. V pátek je tam budu dávat nové a rozhodně s tím do té doby jezdit nebudu!! Sázel bych že měchama to nebude.
Z toho co píše tak má asi DII a měchy jen vzadu.
D5 SDV6 HSE MY2018
Re: Vyfukování měchů
Docela jsem měl obavy z přechodu na pružiny, ale za cenu jednoho a půl měchu mám na hodně dlouho klid. Opravdu nepociťuji ztrátu komfortu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Vyfukování měchů
Moje slova - dal som pružiny - ale aj tak boli lepšie mechy.Kubas38 píše:Měchy bych vyměnilale za nové, ne za pružiny - měchy bude stát někde okolo 3800 a výměna na 20min
![]()
Komfort je mít měchy (alespoň podle mě )
Kubas
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Vyfukování měchů
Já měl na td5 kdysi úplně stejné příznaky.Na rovině ok a když bylo auto trochu nakřivo tak se vyfouklo.Byl to měch prodřenej v ohybu.
- Alone
- Příspěvky: 66
- Registrován: 22 led 2012 15:10
- tel.: 602442217
- auto: Discovery III
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Vyfukování měchů
Nové měchy! Nemusí být prodřené, mohou být pórézní jako moje, nafoukni je po výměně, uvidíš jak budou pěnit.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
Re: Vyfukování měchů
Dik chlapi. Jo jo , mam D2. Takze rikate mechy. Ok, dam na vase rady a koupim nove mechy. Potom sem napisu, jak to pomohlo, at to vlakno pak je uzitecne i nekomu jinemu.
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vyfukování měchů
Tak D2 - zvedni auto nahoru, vem si jarovou vodu a měchy pokrop. Jestli bude bublat, máš to jisté.
Měchy na D2 mám a nevyměním. Oprotřebení a prodření je věc jedna - pár let vydrží a za ten komfort mi stojí, propíchnutí větví někde v lese věc druhá. Pokud pojedu někam dál (mimo střední Evropu), tak si ho prostě hodím do náhradních dílů ssebou. Pokud pojedu na druhej konec světa, budu muset předem vyřešit na autě tolik věcí, že měchy se v tom schovají - to by totiž byl jedinej důvod se jich zbavit.
Měchy na D2 mám a nevyměním. Oprotřebení a prodření je věc jedna - pár let vydrží a za ten komfort mi stojí, propíchnutí větví někde v lese věc druhá. Pokud pojedu někam dál (mimo střední Evropu), tak si ho prostě hodím do náhradních dílů ssebou. Pokud pojedu na druhej konec světa, budu muset předem vyřešit na autě tolik věcí, že měchy se v tom schovají - to by totiž byl jedinej důvod se jich zbavit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vyfukování měchů
Jeste dotaz, nasel jsem v eshopech mechy Dunlop a Britpart, ty jsou trochu drazsi. Co mi doporucite, vydrzi i ty Dunlopy? A jeste par dotazu na podvozek, ale dam to radsi do noveho vlakna.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyfukování měchů
Když vezmeš měchy Dunlop, tak chybu neuděláš. Náhrady (Britpart, Allmakes) neber, máme na ně hodně reklamací... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Alone
- Příspěvky: 66
- Registrován: 22 led 2012 15:10
- tel.: 602442217
- auto: Discovery III
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Vyfukování měchů
Nedávno jsem měchy měnil, viz pérování na zemi, Koupil jsem dunlop, orig. byly conti... . LR taky dunlop montuje.
Prý by se měl měchy měnit každé 3 až 4 roky, stejně jako další pryžové díly, třeba pneumatiky. To je životnost.
Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození, přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.
Prý by se měl měchy měnit každé 3 až 4 roky, stejně jako další pryžové díly, třeba pneumatiky. To je životnost.
Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození, přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz