Mám D1 300Tdi. Auto jsem zvedl o 2,5" a nedělo se nic. Krátce po to tom se přehodil motor a převodovka (auto bylo po německém staříkovi



Po té co mi bouchla na dálnici jedna guma, začalo laborování: Podložky dolů, zpět 235/70 a rosborka-sborka:
1) Hučení nebylo převodovkou, jak se zjistilo po výměně, ale zadním diferákem.
2) Houpání zadku a boční nestabilita se odstranila zdvojením zadních tlumičů. Jak potvrdil Rover a empiricky jsem si ověřil v praxi Procompy jsou hodně měkké, ve dvojici v pohodě.
3) Největší potíž byla na předku, od rozložení nápravy, přes prohazování náhradních kardanů, stále stejná písnička. V Defenderu mi doporučovali kardan s dvojitým křížem z TD5. Někteří zase říkali, že je to pro pro tenhle lift škoda. Až se konečně rozpadl kříž. Od eliotta jsem si bryskně pořídil kardan s větším úhlem a dobrý! Ještě díky vibracím byly povolené šrouby na převodce řízení. Po dotažení spokojenost.


