problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#61 Příspěvek od Mirko » 18 kvě 2012 09:02

A možná už Miky jezdí, když už nepíše :mrk Držím palce, ať se Rover V8 probere.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#62 Příspěvek od Miky_CZ » 19 kvě 2012 11:15

takze, vymenil sem svicky, kabely, vicko rozdelovace, indukcni civku, vzduchovy filtr, palivovy filtr sem dal velky a problem porad stejny

uz jsme teda asi identifikovali problemy a to: kdyz vypojim vahu vzduchu tak se nic nezmeni auto jde porad stejne, takze bude vadna asi ta

druhy problem je, ze si cerpadlo prisava vzduch

nemate nekdo tyto dve veci doma navic na odzkouseni?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#63 Příspěvek od Mirko » 19 kvě 2012 13:54

Na tu váhu nesázeji, to prostě tak je, u mého taky nic, když ho odpojím. To spíš to čerpadlo ale nejde mi do hlavy, jak by sálo vzduch z plné nádrže. Nemáte jenom někde děravou tu novou hadici, co jste natahali? Jinak díly jsou na mém u Pešla na ozkoušení.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#64 Příspěvek od Miky_CZ » 23 kvě 2012 15:28

on jezdiiii, teda jak se mu zachce ale ve vetsine pripadu uz jezdiii. vetsinou jede na vsechny valce, temer normalne jde za plynem

pak se ovsem neco po to a jede na min valcu, nejde tak dobre za plynem a obcas si streli do vyfuku

uz ho dokonce nestartuju 3 minuty ale necelou minutu

tipuju to na naky kabel, a kdyz se to trepe tak obcas kontakt ma obcas ne, no hledani to bude jeste dlouhe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#65 Příspěvek od teslo » 23 kvě 2012 16:25

Po tomto zisteni by som to uz asi cele vykabloval a natahal nanovo...budes si isty, ze je vsetko OK a ako ma byt. Ziadne zlomene kable, studaky a pod.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#66 Příspěvek od Miky_CZ » 27 kvě 2012 14:15

takze dalsi info, do cca 2000otacek jezdi pekne pak se dusi nebo co

predstih je spatne nastaveny, kde najdu rysku/rysky na nastaveni predstihu pomoci toho stroboskopu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#67 Příspěvek od Miky_CZ » 28 kvě 2012 12:47

tak zrejme nalezen jeden z problemu:
zrejme praskla membrana v tom p.cinci co steluje predstih

kdyz zkousim sat tak to nekde jakoby prisava a to tahlo se ani nehne
a kdyz zkousim to tahlo rukou tak jde strasne ztezka

vite nekdo kde to sehnat nove?
Přílohy
IMG_7887.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#68 Příspěvek od teslo » 28 kvě 2012 13:07

http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Range-Ro ... 556wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#69 Příspěvek od Miky_CZ » 28 kvě 2012 13:09

to je teda cena :shock:

nema to nekdo tady? a nema to teda vubec prisavat a ma s tim jit hybat lehce jo? at to nekde nekoupim a nezjistim ze to moje je dobre
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#70 Příspěvek od teslo » 28 kvě 2012 13:11

ano...nema to prisavat a ma to ist relativne lahko...

alebo toto...:
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-SDI-3-5 ... 003wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#71 Příspěvek od Miky_CZ » 28 kvě 2012 13:13

to uz je o neco lepsi dekuju, zkusim nekoho kdo mi to objedna a snad to do zavodu prijde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#72 Příspěvek od Johny R » 28 kvě 2012 13:23

No paráda, tak si snad Rangie zazávodí v plné kondici :yes . Rozhodně máš Miky body za výdrž, já už bych ho asi dávno kladivem překlepal na Peugeot 206 :angry !

Uživatelský avatar
MIRAS
Příspěvky: 186
Registrován: 04 zář 2008 20:33
Bydliště: ŠTOKY

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#73 Příspěvek od MIRAS » 28 kvě 2012 18:21

Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
http://www.kamaradiii.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#74 Příspěvek od Miky_CZ » 28 kvě 2012 21:43

MIRAS píše:Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
jak lehce to ma jit? myslim to podtlakove tahlo a o kolik ma jit zasunout?
v rozdelovaci to jde lehce:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#75 Příspěvek od Mirko » 29 kvě 2012 09:00

Obvykle bývá prasklá membrána, tam namazání moc nepomůže. Mělo by to jít lehce, stačí opravdu ústy sát na tom podtlaku a mělo by se to hýbat i v rozdělovači.
Kup to nový, budeš mít jistotu správného chodu, U mě to bylo na třech rozdělovačích podělané. Z Anglie to obvykle chodí týden, eliott to možná má skladem.
Mirko

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#76 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 09:04

Mirko píše:Obvykle bývá prasklá membrána, tam namazání moc nepomůže. Mělo by to jít lehce, stačí opravdu ústy sát na tom podtlaku a mělo by se to hýbat i v rozdělovači.
Kup to nový, budeš mít jistotu správného chodu, U mě to bylo na třech rozdělovačích podělané. Z Anglie to obvykle chodí týden, eliott to možná má skladem.
Mirko
nema to skladem, obeslal sem uz snad vsechny co by to mohli mit a zatim nic, takze asi ebay no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#77 Příspěvek od eliott » 29 kvě 2012 09:07

http://www.ebay.co.uk/itm/170846430437? ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#78 Příspěvek od eliott » 29 kvě 2012 09:14

Nebo něco z Mototechny, pokud bude přibližně sedět průměr, tak bych se nebál to poupravit
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#79 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 09:23

tohle je levnejsi a vypada uplne stejne

http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-SDI-3-5 ... 003wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#80 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 09:23

eliott píše:Nebo něco z Mototechny, pokud bude přibližně sedět průměr, tak bych se nebál to poupravit
za chvili jdu kuchat sousedovi favorita, treba to nejak pujde, ten drzacek jde z toho vynytovat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět