
problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
A možná už Miky jezdí, když už nepíše
Držím palce, ať se Rover V8 probere.

- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze, vymenil sem svicky, kabely, vicko rozdelovace, indukcni civku, vzduchovy filtr, palivovy filtr sem dal velky a problem porad stejny
uz jsme teda asi identifikovali problemy a to: kdyz vypojim vahu vzduchu tak se nic nezmeni auto jde porad stejne, takze bude vadna asi ta
druhy problem je, ze si cerpadlo prisava vzduch
nemate nekdo tyto dve veci doma navic na odzkouseni?
uz jsme teda asi identifikovali problemy a to: kdyz vypojim vahu vzduchu tak se nic nezmeni auto jde porad stejne, takze bude vadna asi ta
druhy problem je, ze si cerpadlo prisava vzduch
nemate nekdo tyto dve veci doma navic na odzkouseni?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Na tu váhu nesázeji, to prostě tak je, u mého taky nic, když ho odpojím. To spíš to čerpadlo ale nejde mi do hlavy, jak by sálo vzduch z plné nádrže. Nemáte jenom někde děravou tu novou hadici, co jste natahali? Jinak díly jsou na mém u Pešla na ozkoušení.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
on jezdiiii, teda jak se mu zachce ale ve vetsine pripadu uz jezdiii. vetsinou jede na vsechny valce, temer normalne jde za plynem
pak se ovsem neco po to a jede na min valcu, nejde tak dobre za plynem a obcas si streli do vyfuku
uz ho dokonce nestartuju 3 minuty ale necelou minutu
tipuju to na naky kabel, a kdyz se to trepe tak obcas kontakt ma obcas ne, no hledani to bude jeste dlouhe
pak se ovsem neco po to a jede na min valcu, nejde tak dobre za plynem a obcas si streli do vyfuku
uz ho dokonce nestartuju 3 minuty ale necelou minutu
tipuju to na naky kabel, a kdyz se to trepe tak obcas kontakt ma obcas ne, no hledani to bude jeste dlouhe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Po tomto zisteni by som to uz asi cele vykabloval a natahal nanovo...budes si isty, ze je vsetko OK a ako ma byt. Ziadne zlomene kable, studaky a pod.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze dalsi info, do cca 2000otacek jezdi pekne pak se dusi nebo co
predstih je spatne nastaveny, kde najdu rysku/rysky na nastaveni predstihu pomoci toho stroboskopu?
predstih je spatne nastaveny, kde najdu rysku/rysky na nastaveni predstihu pomoci toho stroboskopu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
tak zrejme nalezen jeden z problemu:
zrejme praskla membrana v tom p.cinci co steluje predstih
kdyz zkousim sat tak to nekde jakoby prisava a to tahlo se ani nehne
a kdyz zkousim to tahlo rukou tak jde strasne ztezka
vite nekdo kde to sehnat nove?
zrejme praskla membrana v tom p.cinci co steluje predstih
kdyz zkousim sat tak to nekde jakoby prisava a to tahlo se ani nehne
a kdyz zkousim to tahlo rukou tak jde strasne ztezka
vite nekdo kde to sehnat nove?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Range-Ro ... 556wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
to je teda cena
nema to nekdo tady? a nema to teda vubec prisavat a ma s tim jit hybat lehce jo? at to nekde nekoupim a nezjistim ze to moje je dobre

nema to nekdo tady? a nema to teda vubec prisavat a ma s tim jit hybat lehce jo? at to nekde nekoupim a nezjistim ze to moje je dobre
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
ano...nema to prisavat a ma to ist relativne lahko...
alebo toto...:
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-SDI-3-5 ... 003wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
alebo toto...:
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-SDI-3-5 ... 003wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
to uz je o neco lepsi dekuju, zkusim nekoho kdo mi to objedna a snad to do zavodu prijde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
No paráda, tak si snad Rangie zazávodí v plné kondici
. Rozhodně máš Miky body za výdrž, já už bych ho asi dávno kladivem překlepal na Peugeot 206
!


Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
http://www.kamaradiii.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
jak lehce to ma jit? myslim to podtlakove tahlo a o kolik ma jit zasunout?MIRAS píše:Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
v rozdelovaci to jde lehce:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Obvykle bývá prasklá membrána, tam namazání moc nepomůže. Mělo by to jít lehce, stačí opravdu ústy sát na tom podtlaku a mělo by se to hýbat i v rozdělovači.
Kup to nový, budeš mít jistotu správného chodu, U mě to bylo na třech rozdělovačích podělané. Z Anglie to obvykle chodí týden, eliott to možná má skladem.
Mirko
Kup to nový, budeš mít jistotu správného chodu, U mě to bylo na třech rozdělovačích podělané. Z Anglie to obvykle chodí týden, eliott to možná má skladem.
Mirko
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
nema to skladem, obeslal sem uz snad vsechny co by to mohli mit a zatim nic, takze asi ebay noMirko píše:Obvykle bývá prasklá membrána, tam namazání moc nepomůže. Mělo by to jít lehce, stačí opravdu ústy sát na tom podtlaku a mělo by se to hýbat i v rozdělovači.
Kup to nový, budeš mít jistotu správného chodu, U mě to bylo na třech rozdělovačích podělané. Z Anglie to obvykle chodí týden, eliott to možná má skladem.
Mirko
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
http://www.ebay.co.uk/itm/170846430437? ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Nebo něco z Mototechny, pokud bude přibližně sedět průměr, tak bych se nebál to poupravit
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
tohle je levnejsi a vypada uplne stejne
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-SDI-3-5 ... 003wt_1166" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
za chvili jdu kuchat sousedovi favorita, treba to nejak pujde, ten drzacek jde z toho vynytovateliott píše:Nebo něco z Mototechny, pokud bude přibližně sedět průměr, tak bych se nebál to poupravit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál