problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MIRAS
Příspěvky: 186
Registrován: 04 zář 2008 20:33
Bydliště: ŠTOKY

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#81 Příspěvek od MIRAS » 29 kvě 2012 12:52

Miky_CZ píše:
MIRAS píše:Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
jak lehce to ma jit? myslim to podtlakove tahlo a o kolik ma jit zasunout?
v rozdelovaci to jde lehce:-)

Mne to jde tak půl centimetru.
http://www.kamaradiii.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#82 Příspěvek od teslo » 29 kvě 2012 13:03

Miky_CZ píše: za chvili jdu kuchat sousedovi favorita, treba to nejak pujde, ten drzacek jde z toho vynytovat
bacha, ten z favorita moze mat inu charakteristiku a nebude to fungovat ako ma...radsej by som sa zameral na ebay...Alebo Karel nema nejaky dobry?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#83 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 14:40

takze z favoritu to nefunguje a prisli sme na dalsi problem, a to nekde spatny kontakt u ridici jednotky, nekdy nejde vubec nastartovat, kdyz se pohyba s jednotkou a kablama kolem tak jde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#84 Příspěvek od Mirko » 29 kvě 2012 15:10

ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#85 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 15:12

Mirko píše:ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.
asi to tak dopadne ale za tyden mame zavody a taky statnice, takze tohle uz do te doby nestihnem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#86 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 16:09

Mirko píše:ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.
vim, ze to startovani nezpusobuje podtlak
zprovoznil sem dle rad peslika ten podtlak z favoritu, aspon do te doby nez prijde origo, na miste jde vytocit, za jizdy toci do cca 2200ot/min pak se hada a dusi, tudiz sme se posunuli o 200ot nahoru:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#87 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 18:08

takze asi objeven dalsi problem, palivove cerpadlo dava neco malo pres 20psi, to je malo ze?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#88 Příspěvek od Mirko » 29 kvě 2012 20:38

Jo to je málo, to je sotva jeden a půl atmosféry. Zkus tam dat jiné, i kdybyste ho měli vyndat z mého, stále stojí u Pešla.
Mirko

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#89 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 21:20

Mirko píše:Jo to je málo, to je sotva jeden a půl atmosféry. Zkus tam dat jiné, i kdybyste ho měli vyndat z mého, stále stojí u Pešla.
Mirko
takže čerpadlo vyčištěno, opraveno tlačí 30psi, potom to přepustí ventil zpatečkou do nadrze nebo neco? pak to kleslo
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#90 Příspěvek od Sláma Karel » 29 kvě 2012 21:52

Ano je tam zpětný ventil na liště u vstřiků.
Dali jste tam to moje externí, nebo jste nějak zachránili to tvoje?
No vidíš podtlak jsem trefil, že bude v háji. A pěkně jste to vyřešili.

No a už to teda jede, když to má ten benzín?
Jsem ti zapomněl poslat jednoho toho modulara co jsem ti přivezl z Anglie. :Ja blb:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#91 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 21:56

Sláma Karel píše:Ano je tam zpětný ventil na liště u vstřiků.
Dali jste tam to moje externí, nebo jste nějak zachránili to tvoje?
No vidíš podtlak jsem trefil, že bude v háji. A pěkně jste to vyřešili.

No a už to teda jede, když to má ten benzín?
Jsem ti zapomněl poslat jednoho toho modulara co jsem ti přivezl z Anglie. :Ja blb:

K :dance
zachranili jsme to moje, ale stejne to asi casem predelame na to externi
uz to startuje o hodne lip kdyz to ma ten benzin
jede to opet do tech 2200ot, zhruba pak uz vys nejde a nekdy nejde na vsechny valce i pri nizsich otackach, vypada to na spatny kontakt nekde nebo neco tezko rict co

jeee tys mi sehnal modular, parada:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#92 Příspěvek od Mirko » 29 kvě 2012 22:00

Těch 30 psi už by mělo OK, tlak u vstřiků by měl být kolem 2,0-2,5 barů, takže ten ventil to pouští správně. Dál bych opravdu hledal v té elektrice. Je to boj, ale držím palce...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#93 Příspěvek od Miky_CZ » 29 kvě 2012 22:19

jinak prosel jsem dneska continuity test procedure, takze
predelal sem odpor na 470 ohmu a tim vyradil lambda sondy
body 1,2 OK
3 main relay, je to nejake divne, dle me nefunguje jak by melo, kdyz tam dam jine rele tak pry vypnuti klicku dlouho cvrlika a auto vubec nenaskoci
5 - engine speed signal 9,7V - OK
6 Pump relay - mame cerpadlo na tvrdo po otoceni klicku
9 purge valve - nemame vakuovou pumpu, takze netusim
11 - injectors (1,3,5,7) - 4,7 ohmu, coz je nad limit (4-4,5)
12 - injectors (2,4?6?8) - taktez 4,7 ohmu
13 - fuel temperature - pri 25 stupnich 2000ohmu, pokud se pocita z tabulky 15 tak zhruba sedi
14 - coolant temperature taktez pri 25 stupnich 2200ohmu
15 - bypass valve 53 ohmu - sedi ale nevim co to je
16 - bypass valve 2 - 52 ohmu take sedi
17 - throttle potentiometer 4480 ohmu - taktez sedi
18 - otvirani a zavirani klapy, taktez volty sedi
19 na to sme zapomeli, zitra jeste zkontroluju
20 - fuel pressure - opraveno a tlaci odhadem 30psi ( merak je strasne velky), ma byt 34-38
jeste zkusime dat externi cerpadlo

dal jsme nedosli
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#94 Příspěvek od Mirko » 31 kvě 2012 16:04

Jak jste pokročili? Ten rozdíl 0,2 Ohmu u vstřiku ignoruj, taky mi to většinou házelo lehce nad 4,5, až nad 5 bych to začal brát vážně.
Mě tam nejvíc zaráží ta záhadnost a proměnnost toho jevů, což opravdu naznačuje někde vadný kontakt či něco podobného.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#95 Příspěvek od Miky_CZ » 31 kvě 2012 16:46

Mirko píše:Jak jste pokročili? Ten rozdíl 0,2 Ohmu u vstřiku ignoruj, taky mi to většinou házelo lehce nad 4,5, až nad 5 bych to začal brát vážně.
Mě tam nejvíc zaráží ta záhadnost a proměnnost toho jevů, což opravdu naznačuje někde vadný kontakt či něco podobného.
jsme bliz rozuzleni problemu alespon startovani, kyz hybu kablama tesne u ridici jednotky a tema trema relatkama co u ni jsou tak to nekdy startuje a nekdy ne ale najit to mezi temi kably to bude peklo
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#96 Příspěvek od Mirko » 31 kvě 2012 17:05

To bude problém všeho, zaměřte se na to, na trochu nižší tlak benzinu bych teď nehleděl. Budete to muset prověřít podle schémat elektriky, začít kostřením. To by chtělo fakt nějakého elektrikáře.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#97 Příspěvek od Miky_CZ » 31 kvě 2012 17:11

zitra po praci prijede TomBofB tak snad nam s tim pomuze :wink:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#98 Příspěvek od Miky_CZ » 01 čer 2012 20:06

dalsi a velky problem objeven, a to hooodne amatersky opravovana ridici jednotka se studenymi spoji, ovsem po propajeni tech spoju uz range nejede vubec... :cry:

takze dotaz, bude pasovat ridici jednotka z DI 3,9V8 ovsem na tom motoru je jinak altik, jinak to vypada stejne, dle informaci od Mirka to vypada ze je to uz novejsi verze s vetsi kompresi ci co.

Pokud to pasuje tak zitra letim pro celou disco
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#99 Příspěvek od MadTom » 01 čer 2012 21:24

A čím jste to přepajovali? Doufám že né trafopájkou. Když mi tu jednotku dopravíš, můžu se ti na ni v práci kouknout, jestli to nepůjde opravit. Když nefunguje, tak s tím stejně není co dělat. Dost často bývá problém v prokovech - je to docela drbačka opravovat, ale prošla mi rukama jednotk do TD5ky, které měla některé spoje přežrané z koupele ve vodě, a opravit se podařila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#100 Příspěvek od Miky_CZ » 01 čer 2012 21:36

rekl bych to takhle http://www.youtube.com/watch?v=DXCrJ9Ip ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;!

ze ja vul to neotevrel tu jednotku driv :( usetril bych si spoustu starosti

tohle spravoval opravdu nejaky umelec :cry:
Přílohy
IMG_7934.JPG
IMG_7933.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět