rozvod 300tdi

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
noro t4
Příspěvky: 26
Registrován: 03 led 2011 21:37
tel.: 0915804787
auto: disco 300tdi,200tdi
Bydliště: Nová Baňa
Kontaktovat uživatele:

rozvod 300tdi

#1 Příspěvek od noro t4 » 27 zář 2012 09:53

Dal som si na mojej d1 300tdi mechanikovi vymeniť rozvodový remeň a po demontáži krytu zistil že po celí čas trel remeň o kryt a vybrúsil do neho ryhu. Údajne predošlí mechanik tam zabudol niečo dať a už niekoľko týždňov mi to nevie poskladať. Viete mi niekto poradiť čo tam chýba a kde by som to zohnal?

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: rozvod 300tdi

#2 Příspěvek od Tonny » 27 zář 2012 13:48

noro t4 píše:Dal som si na mojej d1 300tdi mechanikovi vymeniť rozvodový remeň a po demontáži krytu zistil že po celí čas trel remeň o kryt a vybrúsil do neho ryhu. Údajne predošlí mechanik tam zabudol niečo dať a už niekoľko týždňov mi to nevie poskladať. Viete mi niekto poradiť čo tam chýba a kde by som to zohnal?
neškodila by fotka těch rozdělanejch rozvodů.... jak jinak ti má někdo říct co tam chybí? :mrk
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

noro t4
Příspěvky: 26
Registrován: 03 led 2011 21:37
tel.: 0915804787
auto: disco 300tdi,200tdi
Bydliště: Nová Baňa
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvod 300tdi

#3 Příspěvek od noro t4 » 28 zář 2012 18:55

OK prikladám
Přílohy
rotvod2.JPG
rozvod1.JPG
rozvod3.JPG

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: rozvod 300tdi

#4 Příspěvek od Tonny » 28 zář 2012 20:18

nemělo by to ozubený kolo být s vedením jako tohle?
Obrázek

jinak sem koukal a prodává se jako díl i kryt rozvodů.. ale to je asi lepší koupit na vrakáči....
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: rozvod 300tdi

#5 Příspěvek od forester » 28 zář 2012 21:21

Ak má zrak neklame,tak tomu deklu dohromady nič nieje.Kúp komplet sadu na rozvody tuto od chalanov na fore,pošlú ti to cez e-shop obratom.A máš istotu že ta neodrbú a o cene ani nehovorím,lacnejšie už len z UK.Hlavne pozor na ustavenie remeníc radšej dvakrat kontrolovať! :hand
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
paramount2
Příspěvky: 756
Registrován: 24 dub 2010 16:19
tel.: 775958013
auto: LR DI 300, 200
Bydliště: Jihlava

Re: rozvod 300tdi

#6 Příspěvek od paramount2 » 29 zář 2012 01:06

jj...příčinou je kladka bez vedení řemene... :wink:

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvod 300tdi

#7 Příspěvek od Hubert » 29 zář 2012 11:20

Pokud se nepletu, kdyžtak mě opravte. První modely měli spodní pohonné kolo bez vedení a jako vedení byla jedna napínací kladka. Když nědko neznalí vymění rozvody tak tím pádem vymění i tu vodící kladku a pak se stane tohle. Nevím jak dlouho ty rozvody jsou udělané ale pokud třeba jenom pár tis. tak bych dal nové to spodní pohonné kolo (to co je klice) s guferem mezi motorem a kolem, nový řemen a jezdil bych dál do plánované výměny. Kryt bych neřešil. možná taky jenom nové gufero.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: rozvod 300tdi

#8 Příspěvek od Sláma Karel » 30 zář 2012 11:13

Hubert píše:Pokud se nepletu, kdyžtak mě opravte. První modely měli spodní pohonné kolo bez vedení a jako vedení byla jedna napínací kladka. Když nědko neznalí vymění rozvody tak tím pádem vymění i tu vodící kladku a pak se stane tohle. Nevím jak dlouho ty rozvody jsou udělané ale pokud třeba jenom pár tis. tak bych dal nové to spodní pohonné kolo (to co je klice) s guferem mezi motorem a kolem, nový řemen a jezdil bych dál do plánované výměny. Kryt bych neřešil. možná taky jenom nové gufero.
Úplně přesně tak. :yes
Starší modely měly vedení na napínací kladce a novější na spodním hnacím kolečku.
Taky se prodávají, v pořádných eshopech na LR (tedy ne v Elitu a pod) , dvě různé sady rozvodů. http://www.paddockspares.com/timingkit3 ... -type.html" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.paddockspares.com/timingkit3 ... -type.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokonce se prodávají i upgrade sady rovnou už s tím vodícím rozvodovým kolečkem. To kolečko jde koupit samozřejmě i samostatně. http://www.paddockspares.com/catalogsea ... =LHH100660" onclick="window.open(this.href);return false; a pak můžeš dávat i u toho původně staršího typu ten novější. :wink:
A ten mechanik co tohle montoval musel být úplný pitomec, když ho nenapadlo, že ten řemen nebude mít žádné vedení a nebylo mu divné, že ta napínací kladka kterou mění je jiná, než ta původní. :Ja blb:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět