Startování TD5 při mrazu
žádnej flek od nafty pod autem ani špinavej rám, ten starrtér mi nepřijde - to by to pak asi světle nečoudiloStavros píše:mozna by to mohl byt starterem, Renek s nim ted neco delal, taky mu to zlobilo. Nenece ti nekde nafta po ceste, ze by mohl byt zavzdusnenej system a cerpadlo musi dost tlacit?
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda.Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.

- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkneAdmin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Spíš mi připadá, že ten stav nejni závislej na tom, jaká je zima, ale jak auto dlouho stojí. Nemohla by přes nějk vstřik do válce natýct nafta a to pak dělat bordel při startu ?
Tak přesně tohle mi dělalo před defíkem pajero, tam jsem to dokonce natočil, ujel 300m a zdechlo to. Pak jsem to natočil a jezdilo v pohodě celej den. Dlouho si nikdo s tím nevěděl rady, vyměnilo se snad všechno co šlo, nakonec to bylo údajně čerpadlo a v něm nějaká miniaturní dírka v membráně či těsnění. Je to už nějakej ten pátek, tak si už nevzpomínám přesně.Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Land Rover Defender 110 TD5
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem starteraMartin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednouDanoDEF píše:... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem starteraMartin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
tak potom ti nedovoli startovat riadiacia jednotka ECU a to by mala diagnostika zistit.Martin_H píše:Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednouDanoDEF píše: ... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera
... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Takhle to vypadá po ráno, po asi 5 minutách běhu motoru na volnoběh a ujetí tak kilometru. Kouř naprosto zmizí, jakmile se auto ohřeje. Teplota dneska ráno +2
- Přílohy
-
- PICT0714.jpg
- (90.31 KiB) Staženo 763 x
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování TD5 při mrazu
jak to teda dopadlo? mám stejné problém.diky
Re: Startování TD5 při mrazu
Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.
Technologie pro zahradní jezírka
- KENY
- Příspěvky: 763
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Startování TD5 při mrazu
Prosím, prosím- něco konkrétnějšího o té opravě hlavy?Martin_H píše:Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.
Dík.
Re: Startování TD5 při mrazu
Ono je to už nějaký pátek, tak si už nevzpomínám přesně. Byla tam nějaká malá prasklina, kterou nechali v Nové Pace zavařit. Už to bude pár let, a drží to spolehlivě, takže mi nedá nepoděkovat panu Hůlovi za opravu, a přístup. Tehdy jsem definitivně skončil se servisem v Českém dubu , protože v Nové Pace to byla o dost jiná liga 

Technologie pro zahradní jezírka
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování TD5 při mrazu
já mám spíš podezření na vstřík doufám , že to bude ono. a díky
-
- Příspěvky: 15215
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Startování TD5 při mrazu
Však se zastav, jak jsme se domlouvali, hodíme to na diagnostiku a uvidíme. Řídící jednotka motoru je docela sdílná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Startování TD5 při mrazu
klidně může padat nafta, /zavzdušnění , zkusil bych povolit přívody ke vstřikům a klidně i vyndat žav. svíčky a jen tak "naprázdno" protočit motor s plným plynem , Pak to zase hned dotáhnout a startovat navostro. Pokud by to hned čaplo ,tak se to někde zavzdušnuje.
ten co zde způsobil paniku