Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#81
Příspěvek
od gibson » 14 říj 2012 20:27
no jasne
RD128 je 24 drazka a RD138 je na RR P38
mas tam aj nejake specialne ceny?

-
Jacko
- Příspěvky: 680
- Registrován: 03 lis 2009 21:02
#82
Příspěvek
od Jacko » 14 říj 2012 20:50
Takže na 10 drážku asi nič - no nevadí - zajtra sa musím informovať...
Ceny? hm

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
-
Jacko
- Příspěvky: 680
- Registrován: 03 lis 2009 21:02
#84
Příspěvek
od Jacko » 14 říj 2012 21:15
No o tom viem,len tam by sa musela "pre istotu" pretesniť ta uzávierka - ale niekto spomínal,že je problém práve s tými gumičkami - zohnať...

a ja to chcem mať na 100% funkčné

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
-
Jacko
- Příspěvky: 680
- Registrován: 03 lis 2009 21:02
#85
Příspěvek
od Jacko » 31 říj 2012 21:14
Zajtra ,ak sa dobre vyspím,montujem ARBčko - len by ma zaujímalo,kto tu na fore má ARB uzávierku na Discovery 200Tdi - neviem,kam mám "zamontovať" vypínače...

a ešte by bodlo,aj kam ste umiestnili kompresor... Dík.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
-
Rover CK
- Příspěvky: 128
- Registrován: 30 zář 2012 21:38
- auto: Land Rover 88
#86
Příspěvek
od Rover CK » 31 říj 2012 21:48
u Merced. G se doporučuje 1. mezinápravový , 2 zadní špéra a nakonec přední špera, ale LR D. má velké zkřížení a když se dají pořádná kola/gumy tak zjistíš že LR projede bez špér to samý co G se všema uzavřenejma špérama.

ten co zde způsobil paniku
-
low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#87
Příspěvek
od low » 31 říj 2012 21:59
RoverCK: kde se to doporucuje????
-
Rover CK
- Příspěvky: 128
- Registrován: 30 zář 2012 21:38
- auto: Land Rover 88
#88
Příspěvek
od Rover CK » 31 říj 2012 22:08
low píše:RoverCK: kde se to doporucuje????
na německým foru , musel bych to najít , ale až bude čas a nálada tak to najdu a dám sem odkaz
ten co zde způsobil paniku
-
low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#89
Příspěvek
od low » 31 říj 2012 22:24
RoverCK: je fakt, ze jsem zatim ridil jen par Gcek, ale nejak jsem si nevsiml, ze by sly spery zapnout v jinem poradi....
-
Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
#90
Příspěvek
od Acon » 31 říj 2012 22:44
takže to vlastne korešponduje s doporučením. Aj logikou.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
Rover CK
- Příspěvky: 128
- Registrován: 30 zář 2012 21:38
- auto: Land Rover 88
#91
Příspěvek
od Rover CK » 31 říj 2012 22:51
low píše:RoverCK: je fakt, ze jsem zatim ridil jen par Gcek, ale nejak jsem si nevsiml, ze by sly spery zapnout v jinem poradi....
no myslím ,že není nic světabornýho pro autokutila to náležitě zpřeházet, až to najdu dám sem odkaz
ten co zde způsobil paniku
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#92
Příspěvek
od gibson » 31 říj 2012 23:56
Jacko píše:Zajtra ,ak sa dobre vyspím,montujem ARBčko - len by ma zaujímalo,kto tu na fore má ARB uzávierku na Discovery 200Tdi - neviem,kam mám "zamontovať" vypínače...

a ešte by bodlo,aj kam ste umiestnili kompresor... Dík.
robil som to ale len na moju 300vku
kompresom som dal za ulozny priestor spolujazdca ale to je kazdeho vec kde mu vojde, niekomu moze vadit ze ho pocuje...
ovladanie som "zamontoval" pod hodiny, chcel som to mat uhladne tak mi to tam kamarat na CNCcku zafrezoval
nejake fotky v teme
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... &start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jacko
- Příspěvky: 680
- Registrován: 03 lis 2009 21:02
#93
Příspěvek
od Jacko » 01 lis 2012 16:18
Tak ARBčko ja namontované,ešte namontovať a zapojiť kompresor - len stále neviem,kam s tými vypínačmi
Gibson-ja mám 200tdi a tam je iná palubovka...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
-
Pacholda
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
#94
Příspěvek
od Pacholda » 22 lis 2017 09:49
Zdravím jsem hrdým majitelem Discovery 200 ačkoli ho mám téměř půl roku byl to můj vysněný vůz, tak stále svádím vnitřní boj s tím zda při zašpérování mezinápravy mohu normálně zatáčet nerad bych rozlouskl diferák.
Když se na to podívám z pohledu jak vlastně fungují diferenciáli tak by se nic stát nemělo, ale na druhou stranu ze zkušenosti starších (dědy který jezdil s kde čím) i zkušenostmi kamaráda s Ladou Nivou který tak to roztrhl přední diferenciál nebo to byla jen shoda náhod nevím,tak mám docela strach.
Radši se zeptám než abych řešil nějaký problém.
Díky za odpověď
S přátelským pozdravem Pacholda
-
masar
- Příspěvky: 2765
- Registrován: 14 bře 2010 21:49
- tel.: 773968639
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Děčín
#95
Příspěvek
od masar » 22 lis 2017 10:06
Mezináprava resp. jakákoliv uzávěrka se nesmí dát na pevným podkladu, jen v terénu resp. nezpevněným podkladu

Land Rover Discovery 2 Td5
-
DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
#96
Příspěvek
od DjALF » 22 lis 2017 10:14
Pacholda píše: 22 lis 2017 09:49
Zdravím jsem hrdým majitelem Discovery 200 ačkoli ho mám téměř půl roku byl to můj vysněný vůz, tak stále svádím vnitřní boj s tím zda při zašpérování mezinápravy mohu normálně zatáčet nerad bych rozlouskl diferák.
Když se na to podívám z pohledu jak vlastně fungují diferenciáli tak by se nic stát nemělo, ale na druhou stranu ze zkušenosti starších (dědy který jezdil s kde čím) i zkušenostmi kamaráda s Ladou Nivou který tak to roztrhl přední diferenciál nebo to byla jen shoda náhod nevím,tak mám docela strach.
Radši se zeptám než abych řešil nějaký problém.
Díky za odpověď
S přátelským pozdravem Pacholda
Zařazením mezinápravy nezamkneš ani přední a ani zadní diff. Zařazením docílíš toho, že ti bude zabírat vždy jedno kolo vepředu a jedno vzadu. " v differenciálech se nic nemění - nezamyká" Jinak zatáčet samozřejmě můžeš to se nic nestane, ale mezinápravu řadit jen na nezpevněném povrchu!! Na asfaltu nebo něčem pevném by to mohlo rupnout. Pokud píšu bludy tak mě někdo jistě opraví

-
Wiki
- Příspěvky: 512
- Registrován: 18 čer 2016 07:34
#97
Příspěvek
od Wiki » 22 lis 2017 10:19
už milionkrát psáno

, šperu pouze v terénu /sníh/bláto a tak podobně/, do zatáčení raději vyřazovat a to zejména když je tvrdey podklad, a samosebou tomu moc nešlapat na krk nebo budesh měnit poloosy atd

-
Pacholda
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
#98
Příspěvek
od Pacholda » 22 lis 2017 10:27
Vím že neuzamknu předek ani zadek, a na tvrdém podkladu by mne to snad ani nenapadlo zařadit.
Prostě je to tak jak celou dobu tvrdím když uzavřu mezinápravu tak docílím pouze toho že se mi výkon přenese na obě nápravy a zbytek už je na předním a zadním difu a podkladu po kterém jedu.
V podstatě docílím toho (neberte mne úplně do slova) že mi začnou hrabat obě nápravy stejně ale když na nápravě jedno kolo začne prokluzovat tak kvůli neuzavřenému difu na nápravě stejně stojím.
Ale o to nešlo jsem rád že jsem si potvrdil svou teorii že mohu zatáčet.
Díky DjALF
-
Pacholda
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
#99
Příspěvek
od Pacholda » 22 lis 2017 10:31
Wiki píše: 22 lis 2017 10:19
už milionkrát psáno

, šperu pouze v terénu /sníh/bláto a tak podobně/, do zatáčení raději vyřazovat a to zejména když je tvrdey podklad, a samosebou tomu moc nešlapat na krk nebo budesh měnit poloosy atd
Jde mi spíš o to když budu někde v terénu kde se bez uzávěry nehnu a budu potřebovat nutně zatočit nebo se uhnout překážce, tak zda mohu relativně bez starosti
Je jasné že to není ideální ale občas taková situace nastane.
-
Wiki
- Příspěvky: 512
- Registrován: 18 čer 2016 07:34
#100
Příspěvek
od Wiki » 22 lis 2017 10:41
ale jo, většinou se nic nestane