
Webasto, Ateso - nezavislá topení
Moderátor: Acon
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
zitra mi cinkni a mrknu na to uz presne nevim ktera hadicka na ramu to bolo ale myslim ze ta vnutorna, mrknu na to 

-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 26 kvě 2011 21:29
- tel.: 724107574
- auto: LR 110/300Tdi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Super diky moc zitra zavolammatooo píše:zitra mi cinkni a mrknu na to uz presne nevim ktera hadicka na ramu to bolo ale myslim ze ta vnutorna, mrknu na to

- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Nafta se da vzit celkem v pohode na odkalovaci - je potreba jeden z tech zaslepujicich sroubu vymenit za sroub s trubickou (na D1 mi to tak behalo v pohode). Pripadne se da za par korun poridit T kus a vzit naftu po ceste k motoru.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Neviete náhodou niekto ako nastavím čas na takýchto ovládacích hodinách?
Alebo nemá niekto k tomu návod? Na internete som našiel len na novší typ a ten má tlačidiel viac.
A druhá otázka, ak ak máte niekto teplovodný eberspacher, po štarte to robí dosť veľký hluk, tak vzdialene mi to pripomína štart stíhačky. Je to tak správne?
Alebo nemá niekto k tomu návod? Na internete som našiel len na novší typ a ten má tlačidiel viac.
A druhá otázka, ak ak máte niekto teplovodný eberspacher, po štarte to robí dosť veľký hluk, tak vzdialene mi to pripomína štart stíhačky. Je to tak správne?
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Tak mi vyskočila chyba na termostatu Atesa co není v manuálu....
E64......Odpověď.....Patrně máte daleko vrtuli od řídící jednotky a dochází k tomu, že jednotka nezaznamená magnet na vrtulce. Jednotku lze malinko posunout k vrtulce.
Tak kdyby se to někomu hodilo...MIloš II
E64......Odpověď.....Patrně máte daleko vrtuli od řídící jednotky a dochází k tomu, že jednotka nezaznamená magnet na vrtulce. Jednotku lze malinko posunout k vrtulce.
Tak kdyby se to někomu hodilo...MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Návod mám v němčině nebo možná i anglicekej měl jsem ho kdysi v passatu a před prodejem vyndal,protože by to cenu auta stejně nezvedlolopik píše:Neviete náhodou niekto ako nastavím čas na takýchto ovládacích hodinách?
Alebo nemá niekto k tomu návod? Na internete som našiel len na novší typ a ten má tlačidiel viac.
A druhá otázka, ak ak máte niekto teplovodný eberspacher, po štarte to robí dosť veľký hluk, tak vzdialene mi to pripomína štart stíhačky. Je to tak správne?

Musí ho dát vyčistit a pude do DII myslím,že musíš přdržet oba knoflíky a pak se rozbliká už nevím přesně.
Ten plamínek když podržíš tak se sepne a hřeje 60 minut. Ta stíhačka je normální párkrát jsem to zažil v noci pod oknem když si děti hráli v autě a nastavilito docela šok ve 3tři ráno

- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
tak uz mam doma ateso breeze III, vcelku vsechno chapu, pouze mi neni jasne kde se mam napichnout na naftu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7905
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Za kolik jsi ho sehnal?
K
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
rok stare, komplet se vsim i s tim digitalnim ovladanim 9500kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
jeste jeden dotaz, to cerpadlo muze byt pod autem? je jako nove takze bylo asi v aute
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
Country boy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
za palivovy filtr pred podavaci pumpu jo?Rover píše:V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
a nebude se mi pak zavzdusnovat palivova soustava?Miky_CZ píše:za palivovy filtr pred podavaci pumpu jo?Rover píše:V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Jestli budeš topení dávat dozadu, je nesmysl tahat hadičky dopředu. Nejspolehlivější způsob (i doporučený výrobci topení) je jehla do nádrže, stojí něco přes pětikilo. Čerpadlo není choulostivé na prostředí, může být i pod autem, mělo by být max metr od připojení (k jehle nebo z potrubí) a max půl metru nad hladinou v nádrži. Pokud ho chceš připojit na potrubí, tak na sací, ne na zpátečku (může tam být nulový průtok), při důkladném propojení se nezavzdušní. Pokud bych se připojoval na potrubí vepředu, "natéčkoval" bych se na sání ještě před podávací čerpadlo.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
topeni bude pod sedackou spolujezdce, takze k filtru to budou necele 2m? odhademJSK píše:Jestli budeš topení dávat dozadu, je nesmysl tahat hadičky dopředu. Nejspolehlivější způsob (i doporučený výrobci topení) je jehla do nádrže, stojí něco přes pětikilo. Čerpadlo není choulostivé na prostředí, může být i pod autem, mělo by být max metr od připojení (k jehle nebo z potrubí) a max půl metru nad hladinou v nádrži. Pokud ho chceš připojit na potrubí, tak na sací, ne na zpátečku (může tam být nulový průtok), při důkladném propojení se nezavzdušní. Pokud bych se připojoval na potrubí vepředu, "natéčkoval" bych se na sání ještě před podávací čerpadlo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
V servise kde mi Ateso montovali, doporučili jehlu do nádrže, že s tím je nejméně problémů. Nezapomeň na vyvedení výfuku mimo auto (myslím tím z pod auta pryč mimo auto)
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
tu jehlu do nadrze sezenu kde? a to normalne provrtam z vrchu nadrz a dam tam tu jehlu nebo co?
o vyfuku uz jsem cetl, jeste teda nevim presne kudy ho vyvedu ale to uz nejak vymyslim
o vyfuku uz jsem cetl, jeste teda nevim presne kudy ho vyvedu ale to uz nejak vymyslim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Je nějakej funkční rozdíl mezi Atesem a Webastem? Respektive který vybrat na nafovýho Defa?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
dalsi dotaz, nejspis na nekoho kdo ma ateso:
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení
Ted mi v servisu odmítli dát ATESO do defa s tím, že jsou s ním problémy. Jak jsem koupil tak dávám... Navíc je fakt, že mi Ateso v Discošce blbne. Příští týden s ním jdu na diagnostiku, tak uvidíme čím to je.mr-tomas píše:Je nějakej funkční rozdíl mezi Atesem a Webastem? Respektive který vybrat na nafovýho Defa?
Tom