kupil som RR P38, pôvodny majitel mal dorabanu el vrtulu chladenia, ktora vobec nestihala
tak som kupil original a vymenil , pri asi 3000 otackach polamalo lopatky prederavilo chladic a rozbilo saharu
tak som vrtulu reklamoval , poslali novu , chladic som dal opravit , vymenil vodnu pumpu, opravil saharu, skontroloval silenbloky na motore, jazdil som 2 dni a znova to iste, tu moje technicke umeni konci, kto ma skusenost s takou zavadou ??
ps. potrebujem saharu, stara je uz neopravitelna a chledic ten sa uz asi nebude dat opravit
RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia
Re: RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia
este mi napadlo , silenbloky na motore su ok , ale nemozu to sposobovat silenbloky na prevodovke
neviem ako je to tam uchytene , napr pri prudkom brzdeni sa moze motor naklonit ???
neviem ako je to tam uchytene , napr pri prudkom brzdeni sa moze motor naklonit ???
Re: RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia
motor by sa nemal hybat natolko, ze sa Ti vrtula dotkne chladica. Ale osadenie samozrejme skontroluj (vratane prevodovky ako pises). Ale skor tipujem na inu zavadu...bud zle upevneny chladic/sahara, alebo zla vrtula (resp. viskospojka - velka vola, nevyvazena a pod.).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS