RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
laco101
Příspěvky: 35
Registrován: 02 zář 2010 21:30
tel.: +421 948 316 990
auto: RR p38 2,5 TD

RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia

#1 Příspěvek od laco101 » 18 pro 2012 15:56

kupil som RR P38, pôvodny majitel mal dorabanu el vrtulu chladenia, ktora vobec nestihala
tak som kupil original a vymenil , pri asi 3000 otackach polamalo lopatky prederavilo chladic a rozbilo saharu
tak som vrtulu reklamoval , poslali novu , chladic som dal opravit , vymenil vodnu pumpu, opravil saharu, skontroloval silenbloky na motore, jazdil som 2 dni a znova to iste, tu moje technicke umeni konci, kto ma skusenost s takou zavadou ??

ps. potrebujem saharu, stara je uz neopravitelna a chledic ten sa uz asi nebude dat opravit

laco101
Příspěvky: 35
Registrován: 02 zář 2010 21:30
tel.: +421 948 316 990
auto: RR p38 2,5 TD

Re: RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia

#2 Příspěvek od laco101 » 18 pro 2012 18:55

este mi napadlo , silenbloky na motore su ok , ale nemozu to sposobovat silenbloky na prevodovke
neviem ako je to tam uchytene , napr pri prudkom brzdeni sa moze motor naklonit ???

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38 2,5 TD, vrtula chladenia

#3 Příspěvek od teslo » 19 pro 2012 09:15

motor by sa nemal hybat natolko, ze sa Ti vrtula dotkne chladica. Ale osadenie samozrejme skontroluj (vratane prevodovky ako pises). Ale skor tipujem na inu zavadu...bud zle upevneny chladic/sahara, alebo zla vrtula (resp. viskospojka - velka vola, nevyvazena a pod.).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět