poměr rychlosti a otáček motoru

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
venca.-.
Příspěvky: 29
Registrován: 22 zář 2012 22:14
tel.: 739145721
auto: discovery 2

poměr rychlosti a otáček motoru

#1 Příspěvek od venca.-. » 27 pro 2012 16:02

zdravíčko chlapi,jak vám jede disco rychle a při jakých otáčkách?na dálnici se musí dost šlapat na plyn a 130km/h je daleko za hranicí 3000 otáček,to si myslím je velice špatně vychytané u tohoto auta na delší trasy,co vy na to?

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: poměr rychlosti a otáček motoru

#2 Příspěvek od MadTom » 27 pro 2012 16:52

Mě to přišlo, že 130km/h je těsně nad 3000ot/m. Já teda tak rychle většinou nejezdím, autu ani mě to nesvědčí. Mám ale manuál, u automatu to může být jinak, zvlášť pokud by se neuzamknul měnič a trvale prokluzoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1204
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: poměr rychlosti a otáček motoru

#3 Příspěvek od discovery1liptov » 27 pro 2012 16:58

nooo ja mam obuté pneu MT offroad protektor 245/75R16 a moja rýchlost pri 2000ot/min je 95-100km/hod čo mi velmi vihovuje, pretože toto je v pohode cestovná rýchlost, na dialnici koli spotrebe aj tak nepojdem viac ...
auto je discovery1 300tdi r.v.96

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: poměr rychlosti a otáček motoru

#4 Příspěvek od libovka » 27 pro 2012 20:53

Už se to tu někde řešilo.Moje DII automat při 130km/h točí cca 3100ot.

Jinak si myslím že 130km/h je pro to auto pohodová cestovní rychlost.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: poměr rychlosti a otáček motoru

#5 Příspěvek od Acon » 27 pro 2012 21:05

to je celkom normálne. Všetky autá z tých rokov a podobných výkonov točia +- rovnako. Alebo aj užitkáče s motormi 2,5-3l ako MB Sprinter, Iveco Daily... Toto sú terénne a pracovné autá. Sprevodované sú tak aby mali optimálne otáčky v režime do ktorého sú určené. A myslím, že na dialnice neboli konštruované. To treba zabrúsiť medzi SUV.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: poměr rychlosti a otáček motoru

#6 Příspěvek od libovka » 27 pro 2012 21:27

DII je kompromis mezi terénem a silnicí.
V terénu si svoje umí odpracovat a na silnici umí být tichá a pohodlná.Párkrát jsem jel s DII dovolenou (cca 1000km v kuse) a vylezl jsem z toho auta nerozlámanej,neunavenej prostě v poho.Chvilkama při předjíždění jsem jí provětral i 150km/h,ale jinak jsem jel na pohodu +-120.Samozdřejmě to není auto na závodění.Já osobně mám DII pro radost. :heart

Odpovědět