poměr rychlosti a otáček motoru
Moderátor: Miky_CZ
poměr rychlosti a otáček motoru
zdravíčko chlapi,jak vám jede disco rychle a při jakých otáčkách?na dálnici se musí dost šlapat na plyn a 130km/h je daleko za hranicí 3000 otáček,to si myslím je velice špatně vychytané u tohoto auta na delší trasy,co vy na to?
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Mě to přišlo, že 130km/h je těsně nad 3000ot/m. Já teda tak rychle většinou nejezdím, autu ani mě to nesvědčí. Mám ale manuál, u automatu to může být jinak, zvlášť pokud by se neuzamknul měnič a trvale prokluzoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
nooo ja mam obuté pneu MT offroad protektor 245/75R16 a moja rýchlost pri 2000ot/min je 95-100km/hod čo mi velmi vihovuje, pretože toto je v pohode cestovná rýchlost, na dialnici koli spotrebe aj tak nepojdem viac ...
auto je discovery1 300tdi r.v.96
auto je discovery1 300tdi r.v.96
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Už se to tu někde řešilo.Moje DII automat při 130km/h točí cca 3100ot.
Jinak si myslím že 130km/h je pro to auto pohodová cestovní rychlost.
Jinak si myslím že 130km/h je pro to auto pohodová cestovní rychlost.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
to je celkom normálne. Všetky autá z tých rokov a podobných výkonov točia +- rovnako. Alebo aj užitkáče s motormi 2,5-3l ako MB Sprinter, Iveco Daily... Toto sú terénne a pracovné autá. Sprevodované sú tak aby mali optimálne otáčky v režime do ktorého sú určené. A myslím, že na dialnice neboli konštruované. To treba zabrúsiť medzi SUV.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
DII je kompromis mezi terénem a silnicí.
V terénu si svoje umí odpracovat a na silnici umí být tichá a pohodlná.Párkrát jsem jel s DII dovolenou (cca 1000km v kuse) a vylezl jsem z toho auta nerozlámanej,neunavenej prostě v poho.Chvilkama při předjíždění jsem jí provětral i 150km/h,ale jinak jsem jel na pohodu +-120.Samozdřejmě to není auto na závodění.Já osobně mám DII pro radost.
V terénu si svoje umí odpracovat a na silnici umí být tichá a pohodlná.Párkrát jsem jel s DII dovolenou (cca 1000km v kuse) a vylezl jsem z toho auta nerozlámanej,neunavenej prostě v poho.Chvilkama při předjíždění jsem jí provětral i 150km/h,ale jinak jsem jel na pohodu +-120.Samozdřejmě to není auto na závodění.Já osobně mám DII pro radost.
