PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Moderátor: Safraporte
PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
AHOJTE, MÁM FREELADERA 2 ASI MĚSÍC. KOUPENO JAKO PŘEDVÁDĚČKA. NAJETO 23000 KM. RÁNO PŘI TEPLOTÁCH POD 0 TĚŽCE STARTUJE, MOTOR NASKOČÍ ALE ZTUHA.PO ZAHŘÁTÍ STARTY NORMÁLNÍ. JAK STARTOVAL JAKO ÚPLNĚ NOVÝ NEVÍM.
AKUM.DOBRÝ, VYMĚNÉ SVÍČKY, ZATÍM SI V SERVISU NEVÍ RADY. SNAD STARTÉR? PORADTE JESTLI VÍTE. DÍK.
AKUM.DOBRÝ, VYMĚNÉ SVÍČKY, ZATÍM SI V SERVISU NEVÍ RADY. SNAD STARTÉR? PORADTE JESTLI VÍTE. DÍK.
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Kukni sa ,aku mas baterku,myslim kapacitu.Ak mas mensiu ako 72 Ah tak to je slabota.A zle startuje,to je na kolky pokus? Alebo na prvy? Mne sa tiez zdalo,ze moj tazsie startuje,ale ci je teplo alebo zima,je to stale rovnake,a asi to tak ma byt.Zaklad silna baterka.Auto ma samu elektroniku co na vsetko odobera energiu.A hlavne pred startom sa spustaju vselijake agregaty pri otoceni klucikom.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
taky jsem laboroval uz druhou zimu, zhavicky, komplet sem rozdelal a vycistil elektriku a nakonec to byla baterka takze tou bych opravdu zacal, zkusit pujcit nakou aspon 72Ah, nejlepe novou no a potom treba ty kabely myslim uzemneni baterky starteru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Mam tiez Free2,zatial len 2 tyzdne auto ma 18t km a start za studena je tiez tazsi,ale natoci na prvy krat az na predvcerom
ked sa rozsvietili kontrolky a vypisal ze je slaba bateria,tak som dobil a startuje,ale este stale nie moc hladko.Baterku mam original 60Ah.a je to diesel
ked sa rozsvietili kontrolky a vypisal ze je slaba bateria,tak som dobil a startuje,ale este stale nie moc hladko.Baterku mam original 60Ah.a je to diesel
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Neni tech 60Ah nejak malo? To i FreeI ma zaklad 75Ah, ale mnozi davaji radeji 80Ah.
Free Td4 2004 HSE automat
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Manuál doporučuje při nižších teplotách nejprve zapnou zapalování (rozesvítit budíky)a chvíli počkat. Klidně si prý mužeme dát kafe.Naskočí všechny agregáty, čerpadlo nasaje naftu, případně se předehřeje nafta a bufík (přídavný ohřev) - pokud je - předehřeje ostatní. Teprve potom start. U automatu to znamená start bez nohy na brzdě. Při velkých mrazech (-10 a více, navíc pokud auto stálo delší dobu) pak vyndat a znovu vložit klíč a nastartovat - to proto aby znovu problikli žhaviče. Taky jsem se trápil a tohle mám vyzkoušeno. Nyní O.K.Vše platí za předpokladu dobrého stavu baterky a žhavičů, jak zmínili předřečníci.
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
No ked tato bateria dosluzi ta dam silnejsiu.Rad by som potocil tym klucokom a pockal kym nazhavy az na to ze nemam kluc a startujem gombikom.uvidime ako sa to bude spravat ked bude teplejsie.
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Klíčem jsem myslel dálkač. U automatu se nesešlápne brzda a startovací tlačítko se podrží cca 2-3 sec. U manuálu to mysí být něco podobného. Jinak souhlasím, že baterka by měla mít min. 75Ah, jinak v mrazech není schopna dát dostatečný proud. Diesel je třeba krátce, ale rychle protočit.
Nejde nastartovat
Dobry den mam problém jednoho dne jsem jela a zničeho nic chciplo a nechtělo už nastartovat benzin tam je pojistky jsou v pořádku startér točí ale nechce to chytnout. Jiskru to hází a benzín stříká. Jsou tam nové svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače. Jiskru to hází a benzín stříká.
Naposledy upravil(a) Safraporte dne 23 bře 2011 22:17, celkem upraveno 2 x.
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku
Těžší start u Free 2 2010
Dík za odpo.na startování u Free 2. Musím říct že baterku mám 80 Ah, nabitá na plno.Před 14 dny dali nový stratér.
Přesto tento týden ráno při -4 byl start zase o poznání téžší. Nevím snad to dělá slabší žhavení v těchto autech.
Přesto tento týden ráno při -4 byl start zase o poznání téžší. Nevím snad to dělá slabší žhavení v těchto autech.
Naposledy upravil(a) Safraporte dne 23 bře 2011 22:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Tak a startovanie sa zasa ozvalo predvcerom,sadnem do auta zasvietia budiky a nic len cvaknutie pod kapotou,tak som to tlacitko stlacil viac krat stale to iste palubovka blikla a nic.Po par pousoch mi napisalo radio low voltage,ked sa mi to stalo
pred troma tyzdnami(nestlacil som to tolo krat)napisalo po nemecky baterie schwach,to auto bude asi lingvista.No ale k vysledku,premerali baterku odpaleny clanok takze hura nic vazne.kupil som novu 85Ah a startuje ako nove
Inac original baterka od vyroby a Made in Poland
pred troma tyzdnami(nestlacil som to tolo krat)napisalo po nemecky baterie schwach,to auto bude asi lingvista.No ale k vysledku,premerali baterku odpaleny clanok takze hura nic vazne.kupil som novu 85Ah a startuje ako nove

-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 pro 2012 11:42
- tel.: 603286905
- auto: freelander TD4
- Bydliště: Pelhřimov
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Ahoj pánové omlouvám se že znovu otevírám diskuzi ale mám tento problém který jsem zde nenašel.Mám fr TD4 Včera přijela manželka auto zaparkovala vše ok. Dnes ráno auto nazkočilo ale cca po 4-5 vteřinách chcíplo jako když dojde nafta a to se opakuje stále .podávací čerpadlo je slyšet ale když nastartuju běží 3-5 vteřin a dost .Nevíte jaký má být tlak mezi podávacím a vysokotlakým čerpadlem ? Popřípadě proč se chová jako když nemá naftu ?Za každou radu moc děkuju. šery
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Skus otvorit a zatvorit viecko od nadrze.Ked budes pocut sycanie pri otvarani,tak to sa vyrovnava tlak v nadrzi a tym sa to vyriesilo.Spinave alebo zamrznute viecko,cez ktore nejde vzduch narobi peknu sarapatu.Osobne som zazil.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Mělo by tam být kolem 2-2,4 bar ,pokud jsi ještě neměnil naftový filtr tak ho vyměň nic tím nepokazíš a máš jistotu, že to v něm není anebo bylo.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Jo ty podávací čerpadla jsou dva, jedno je v nádrži a druhé v motorovém prostoru, nebo v zadním podběhu podle roku výroby. Když jedno nejede tak je slabý tlak a nenastartuješ.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02 črc 2012 10:33
- tel.: 777203070
- auto: FREE
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
MAm taky free 2. Nechytalo vymenili se zhavicky a je to o 100% lepsi. Ale motor je ford/psa. A ty proste chytaj v zime blbe. Pokud je pod cca - 8 tak to proste chvili toci a chce to trosku proslapnout po naskoceni, jinak se to trochu hada. To je cely, nic vic bych za tim nehledal. Kamarad dela fordy a rikal ze to delaj vsechny 2,2, at to neresim. Pokud to chytne na prvni zmacknuti, akorat to trochu vic toci, nic tomu neni a je vse v poradku. Pokud ne, a musis opakovane, asi je neco blbe..
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 pro 2012 11:42
- tel.: 603286905
- auto: freelander TD4
- Bydliště: Pelhřimov
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Děkuji vám všem za rady vyzkoušel jsem co se dalo a po všech nezdarech jsem ho odtahnul do nemocnice .Ale ještě mi napadla jedna věc co takhle IMOBILIZER nemohlo by to být tím jaký je váš názor ? Děkuji šery
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ
Chtel jsem Ti to napsat. Imobilizer by to mohl byt...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!