PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Míra
Příspěvky: 2
Registrován: 02 bře 2011 20:59
auto: Freelander 2

PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#1 Příspěvek od Míra » 02 bře 2011 21:57

AHOJTE, MÁM FREELADERA 2 ASI MĚSÍC. KOUPENO JAKO PŘEDVÁDĚČKA. NAJETO 23000 KM. RÁNO PŘI TEPLOTÁCH POD 0 TĚŽCE STARTUJE, MOTOR NASKOČÍ ALE ZTUHA.PO ZAHŘÁTÍ STARTY NORMÁLNÍ. JAK STARTOVAL JAKO ÚPLNĚ NOVÝ NEVÍM.
AKUM.DOBRÝ, VYMĚNÉ SVÍČKY, ZATÍM SI V SERVISU NEVÍ RADY. SNAD STARTÉR? PORADTE JESTLI VÍTE. DÍK.

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#2 Příspěvek od dandee » 02 bře 2011 23:47

Kukni sa ,aku mas baterku,myslim kapacitu.Ak mas mensiu ako 72 Ah tak to je slabota.A zle startuje,to je na kolky pokus? Alebo na prvy? Mne sa tiez zdalo,ze moj tazsie startuje,ale ci je teplo alebo zima,je to stale rovnake,a asi to tak ma byt.Zaklad silna baterka.Auto ma samu elektroniku co na vsetko odobera energiu.A hlavne pred startom sa spustaju vselijake agregaty pri otoceni klucikom.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#3 Příspěvek od dzordzi » 03 bře 2011 20:04

:hmm: Neni to tak úplne s tou baterkou..... ked som reklamoval svoju bateriu tak som tam mal asi mesiac v zime malú staršiu baterku 55Ah a točila stále jak besná na prvý štart.... a to mám 2.0 dízel......
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#4 Příspěvek od Miky_CZ » 03 bře 2011 20:07

taky jsem laboroval uz druhou zimu, zhavicky, komplet sem rozdelal a vycistil elektriku a nakonec to byla baterka takze tou bych opravdu zacal, zkusit pujcit nakou aspon 72Ah, nejlepe novou no a potom treba ty kabely myslim uzemneni baterky starteru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

borseus
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011 13:55
auto: FREELANDER 2

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#5 Příspěvek od borseus » 09 bře 2011 11:18

Mam tiez Free2,zatial len 2 tyzdne auto ma 18t km a start za studena je tiez tazsi,ale natoci na prvy krat az na predvcerom
ked sa rozsvietili kontrolky a vypisal ze je slaba bateria,tak som dobil a startuje,ale este stale nie moc hladko.Baterku mam original 60Ah.a je to diesel

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#6 Příspěvek od Hunter » 09 bře 2011 12:06

Neni tech 60Ah nejak malo? To i FreeI ma zaklad 75Ah, ale mnozi davaji radeji 80Ah.
Free Td4 2004 HSE automat

Ryboj
Příspěvky: 27
Registrován: 03 lis 2009 17:34

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#7 Příspěvek od Ryboj » 09 bře 2011 22:39

Manuál doporučuje při nižších teplotách nejprve zapnou zapalování (rozesvítit budíky)a chvíli počkat. Klidně si prý mužeme dát kafe.Naskočí všechny agregáty, čerpadlo nasaje naftu, případně se předehřeje nafta a bufík (přídavný ohřev) - pokud je - předehřeje ostatní. Teprve potom start. U automatu to znamená start bez nohy na brzdě. Při velkých mrazech (-10 a více, navíc pokud auto stálo delší dobu) pak vyndat a znovu vložit klíč a nastartovat - to proto aby znovu problikli žhaviče. Taky jsem se trápil a tohle mám vyzkoušeno. Nyní O.K.Vše platí za předpokladu dobrého stavu baterky a žhavičů, jak zmínili předřečníci.

borseus
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011 13:55
auto: FREELANDER 2

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#8 Příspěvek od borseus » 12 bře 2011 13:09

No ked tato bateria dosluzi ta dam silnejsiu.Rad by som potocil tym klucokom a pockal kym nazhavy az na to ze nemam kluc a startujem gombikom.uvidime ako sa to bude spravat ked bude teplejsie.

Ryboj
Příspěvky: 27
Registrován: 03 lis 2009 17:34

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#9 Příspěvek od Ryboj » 14 bře 2011 17:37

Klíčem jsem myslel dálkač. U automatu se nesešlápne brzda a startovací tlačítko se podrží cca 2-3 sec. U manuálu to mysí být něco podobného. Jinak souhlasím, že baterka by měla mít min. 75Ah, jinak v mrazech není schopna dát dostatečný proud. Diesel je třeba krátce, ale rychle protočit.

danus
Příspěvky: 4
Registrován: 02 srp 2010 18:33
auto: Freelader1.8Benzin98

Nejde nastartovat

#10 Příspěvek od danus » 22 bře 2011 22:55

Dobry den mam problém jednoho dne jsem jela a zničeho nic chciplo a nechtělo už nastartovat benzin tam je pojistky jsou v pořádku startér točí ale nechce to chytnout. Jiskru to hází a benzín stříká. Jsou tam nové svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače. Jiskru to hází a benzín stříká.
Naposledy upravil(a) Safraporte dne 23 bře 2011 22:17, celkem upraveno 2 x.
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku

Míra
Příspěvky: 2
Registrován: 02 bře 2011 20:59
auto: Freelander 2

Těžší start u Free 2 2010

#11 Příspěvek od Míra » 23 bře 2011 20:08

Dík za odpo.na startování u Free 2. Musím říct že baterku mám 80 Ah, nabitá na plno.Před 14 dny dali nový stratér.
Přesto tento týden ráno při -4 byl start zase o poznání téžší. Nevím snad to dělá slabší žhavení v těchto autech.
Naposledy upravil(a) Safraporte dne 23 bře 2011 22:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: přesunuto ze samostatného topiku

borseus
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011 13:55
auto: FREELANDER 2

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#12 Příspěvek od borseus » 01 dub 2011 13:14

Tak a startovanie sa zasa ozvalo predvcerom,sadnem do auta zasvietia budiky a nic len cvaknutie pod kapotou,tak som to tlacitko stlacil viac krat stale to iste palubovka blikla a nic.Po par pousoch mi napisalo radio low voltage,ked sa mi to stalo
pred troma tyzdnami(nestlacil som to tolo krat)napisalo po nemecky baterie schwach,to auto bude asi lingvista.No ale k vysledku,premerali baterku odpaleny clanok takze hura nic vazne.kupil som novu 85Ah a startuje ako nove :Sorry: Inac original baterka od vyroby a Made in Poland

šery
Příspěvky: 12
Registrován: 16 pro 2012 11:42
tel.: 603286905
auto: freelander TD4
Bydliště: Pelhřimov

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#13 Příspěvek od šery » 03 úno 2013 18:50

Ahoj pánové omlouvám se že znovu otevírám diskuzi ale mám tento problém který jsem zde nenašel.Mám fr TD4 Včera přijela manželka auto zaparkovala vše ok. Dnes ráno auto nazkočilo ale cca po 4-5 vteřinách chcíplo jako když dojde nafta a to se opakuje stále .podávací čerpadlo je slyšet ale když nastartuju běží 3-5 vteřin a dost .Nevíte jaký má být tlak mezi podávacím a vysokotlakým čerpadlem ? Popřípadě proč se chová jako když nemá naftu ?Za každou radu moc děkuju. šery

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#14 Příspěvek od dandee » 04 úno 2013 07:40

Skus otvorit a zatvorit viecko od nadrze.Ked budes pocut sycanie pri otvarani,tak to sa vyrovnava tlak v nadrzi a tym sa to vyriesilo.Spinave alebo zamrznute viecko,cez ktore nejde vzduch narobi peknu sarapatu.Osobne som zazil.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
cesta
Příspěvky: 546
Registrován: 01 črc 2009 10:08
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#15 Příspěvek od cesta » 04 úno 2013 09:12

Mělo by tam být kolem 2-2,4 bar ,pokud jsi ještě neměnil naftový filtr tak ho vyměň nic tím nepokazíš a máš jistotu, že to v něm není anebo bylo.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001

Uživatelský avatar
cesta
Příspěvky: 546
Registrován: 01 črc 2009 10:08
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#16 Příspěvek od cesta » 04 úno 2013 09:16

Jo ty podávací čerpadla jsou dva, jedno je v nádrži a druhé v motorovém prostoru, nebo v zadním podběhu podle roku výroby. Když jedno nejede tak je slabý tlak a nenastartuješ.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001

kubas_FREE2
Příspěvky: 35
Registrován: 02 črc 2012 10:33
tel.: 777203070
auto: FREE

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#17 Příspěvek od kubas_FREE2 » 04 úno 2013 11:05

MAm taky free 2. Nechytalo vymenili se zhavicky a je to o 100% lepsi. Ale motor je ford/psa. A ty proste chytaj v zime blbe. Pokud je pod cca - 8 tak to proste chvili toci a chce to trosku proslapnout po naskoceni, jinak se to trochu hada. To je cely, nic vic bych za tim nehledal. Kamarad dela fordy a rikal ze to delaj vsechny 2,2, at to neresim. Pokud to chytne na prvni zmacknuti, akorat to trochu vic toci, nic tomu neni a je vse v poradku. Pokud ne, a musis opakovane, asi je neco blbe..

šery
Příspěvky: 12
Registrován: 16 pro 2012 11:42
tel.: 603286905
auto: freelander TD4
Bydliště: Pelhřimov

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#18 Příspěvek od šery » 04 úno 2013 16:49

Děkuji vám všem za rady vyzkoušel jsem co se dalo a po všech nezdarech jsem ho odtahnul do nemocnice .Ale ještě mi napadla jedna věc co takhle IMOBILIZER nemohlo by to být tím jaký je váš názor ? Děkuji šery

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#19 Příspěvek od Tim » 04 úno 2013 18:04

Chtel jsem Ti to napsat. Imobilizer by to mohl byt...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ

#20 Příspěvek od popeye » 04 úno 2013 19:34

tu o tom pisu
Přílohy
normal_ScreenShot001~1.jpg

Odpovědět