Mrky DII píše:Čau, mělo by stačit vyndat pojistku, která je v pojistkovém bloku vedle ŘJ pod kapotou. Mě to stačilo.
No, to je právě ta záhada...kvůli tomu relátku v motorovém prostoru, které se mi pořád vypalovalo, jsem koupil pružiny...takže relátko vypálený, dal jsem pružiny, nic se diagnostikou neměnilo, ale taky nic nikde nesignalizovalo chybu - pohoda. Jenže pak jsem prodal kompresor a s ním i konektory. Prostě jsem ustřihl kablíky s tím, že když už to nejde od relátka, tak by to nemělo vadit. No, a vadí

Tak jsem se snažil ty dráty odizolovat, nakonec jsem je zasilikonoval do takovýho plastovýho čudlíku - rádoby vodotěsný a je to lepší - už to píská jen občas. v tomhle počasí venku bez dílny jsem zatím nic lepšího nevymyslel. H.