Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi
Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi
Zdravim vsechny
chtel bych se pritomnych zeptat, jestli nemaji nejakou skusenost s konkretnim vozem teto znacky nabizenym na nete( autovia.sk, tipcars.com, autobazar.eu ). Planuju takove auticko koupit a nerad bych naletel nejakemu
ksindlovi. Auto by mnelo byt do cca 380 000Sk, a radsi automat(neni bezpodminecne nutne). Dik za vase tipy. Jo, a auto budu kupovat asi nejdriv 10.2.( jak dovoli finance) a 2,5 ropak( spotreba).
Celkem se mi libi tento :http://www.autovia.sk/auto_land-rover-r ... 297055.htm
chtel bych se pritomnych zeptat, jestli nemaji nejakou skusenost s konkretnim vozem teto znacky nabizenym na nete( autovia.sk, tipcars.com, autobazar.eu ). Planuju takove auticko koupit a nerad bych naletel nejakemu
ksindlovi. Auto by mnelo byt do cca 380 000Sk, a radsi automat(neni bezpodminecne nutne). Dik za vase tipy. Jo, a auto budu kupovat asi nejdriv 10.2.( jak dovoli finance) a 2,5 ropak( spotreba).
Celkem se mi libi tento :http://www.autovia.sk/auto_land-rover-r ... 297055.htm
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
I těch tam pár je.Jirka píše:Dik za odkaz, ale mne jde hlavne o to, jestli nekdo nema skusenost s konkretnim autem.
Já, pravda, čtyřlitrem běžně nejezdím -- jezdím totiž běžně 4.6 (a zdá se mi to málo, za rozumný objem motoru považuji tak pět)A 4 litr neni na bezny jezdeni

Zrovna nedávno jsem jel Budějice-Praha za 14. A jinak, inu, pořiď si plyn. Ten přijde ještě levněji než nafta, a není to takový schweinereirocne dam cca 50000 km. Ted mam benzin Forester 2 l., s tim se to da (cca 9l), ale 16,17 litru?


OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
no jasne 4,6
Co se tyka toho plynu, nevim jak v cechach, ale na slovensku mi rekli 60000Sk, a jeste musim sam homologovat, a jeste vozit tu "peknou nadrz", to by musel byt tak za 280000Sk v TOP stavu, a nevim, co na to baba(pojistka...).Pro nas to bude jediny auto, kdyz nepocitam dodavku, urceny do prace i na vylet i do divadla
. Jinak to vlakno sleduju pravidelne, od ty doby co dostal forester "budku" a co jsne se rozhodli pro RR. Nasavam informace, s jednim ropakem jsem se byl uz povozit a propadli jsme tomu, konkretne s timto: http://www.autovia.sk/auto_land-rover-r ... 294573.htm, ale neni to automat 

Co se tyka toho plynu, nevim jak v cechach, ale na slovensku mi rekli 60000Sk, a jeste musim sam homologovat, a jeste vozit tu "peknou nadrz", to by musel byt tak za 280000Sk v TOP stavu, a nevim, co na to baba(pojistka...).Pro nas to bude jediny auto, kdyz nepocitam dodavku, urceny do prace i na vylet i do divadla


Tak já naftu nemůžu kritizovat, jelikož jsem v DSE nikdy nejel. Ikdyž s naftou jsem taky dal pár desítek tisíc km v jiných vozech. Ale už podle parametrů toho motoru to musí být slušná mrtvola a do toho auta se podle mě nehodí. Já procházel pouze benzínová auta a nakonec jsem si musel taky slušně připlatit, abych sehnal pěknej kousek, který kromě nefunkčních výhřevů, zadního ostřikovače a kolečka volume na rádiu (ještě že jsou tlačítka na volantu) nejeví zatím (zaklepat to na vnitřní výdřevy) žádné závady.
S tou spotřebou jsem vyjel první nádrž za 18l/100km (ale bylo tam dost města a samozřejmě zkoušky kolik to jede - od 180ti km/h už to nejede, ale myslím, že tuto rychlost jsem absolvoval jednou a naposled), druhou za 16l/100km a kdyby nenapadl sníh a já nemusel stát v kolonách kvůli zapadlejm kamionům bylo by to za 15. Takže v létě to bude jezdit kolem těch 15ti, v zimě a sněhu tak 17. To jsem tak nějak očekával.
Držím palce ať vybereš slušnej kousek.
S tou spotřebou jsem vyjel první nádrž za 18l/100km (ale bylo tam dost města a samozřejmě zkoušky kolik to jede - od 180ti km/h už to nejede, ale myslím, že tuto rychlost jsem absolvoval jednou a naposled), druhou za 16l/100km a kdyby nenapadl sníh a já nemusel stát v kolonách kvůli zapadlejm kamionům bylo by to za 15. Takže v létě to bude jezdit kolem těch 15ti, v zimě a sněhu tak 17. To jsem tak nějak očekával.
Držím palce ať vybereš slušnej kousek.
No jasne, to DSE neni zadnej trhac asfaltu. Ale prislo mi, ze to ma asi stejnej vykon jak ted ta subaru, 91kw x 100kw, rozdilna vaha aut to tak nejak vykompenzuje. Rozdil ve spotrebe benzin x nafta cca 4l/100km U nas asi 4 * 35 - 1.4Sk/km tj x 50 000 cca 70 000,- Sk/ rok+ vetsi pojistka asi o 10t. je mi jasny, ze u ropaka je drazsi udrzba a servis, ale o tolik asi ee. Jinak dik za prani, snad to vyjde. Problem je, ze tady neznam zadnyho dobryho mechanika, a i kdyz ve vetsine bazaru nemaji problem abych jel na kontrolu do servisu, tak v servcisu se v tom stejne nevyznaji ponevadz to vidi jednou za 5 let
a nevi, na co se zamerit. Takze jestli mi tady nekdo nerekne, ze nejakej konkretni vuz je OK, tak budu muset spolehat na svuj usudek.A i kdyz jezdim uz 14 roku, tak to neni to pravy orechovy.

Tak s tou dynamikou to je asi pouze zbožné příní, protože Forester je proti RR jen takové autíčko. Range má skoro o 1000kg větší hmotnost. Takže zatímco to Subaru má cca 0,06kW/kg, Range jen 0,04kW/kg. Krouťák Subaru netuším, baworácký TDSo má tuším 260Nm, což to taky nezachrání. Ale ten rozdíl v tom co projezdíš by tak nějak odpovídal tvému výpočtu. Jinak jsem chválu na výkony a spolehlivost těhle motorů nikdy neslyšel (spíše naopak) ani od majitelů BMW a to je jiná hmotnostní třída. Já naštěstí najezdím ročně jen půlku toho co ty, tak mě to snad nezabije, uvidím.Jirka píše:No jasne, to DSE neni zadnej trhac asfaltu. Ale prislo mi, ze to ma asi stejnej vykon jak ted ta subaru, 91kw x 100kw, rozdilna vaha aut to tak nejak vykompenzuje. Rozdil ve spotrebe benzin x nafta cca 4l/100km U nas asi 4 * 35 - 1.4Sk/km tj x 50 000 cca 70 000,- Sk/ rok+ vetsi pojistka asi o 10t. je mi jasny, ze u ropaka je drazsi udrzba a servis, ale o tolik asi ee.
Nejvíc mě zaráží jaký na tom Slovensku máte brutální pojistky. 10 000Sk navíc proti 2.5ce? To snad ani není možný. Mě stálo ručení na 4.6ku na rok kolem 11 000Kč včetně připojištění čelního skla na dvacet tisíc.
Zdravím,na těch fotkách to vypadá náramně,ale dole je datum pořízení těch fotek.Myslím, že to auto dnes vypadá jinak a asi bude záhodno si ho dobře prohlédnout.Mám na mysli pérování(měchy),pokud k tomu není účet za výměnu,tak při těchto kilometrech je na čase je měnit.Dál to bude napínák řemene altiku,tlumiče,podívat se na chladiče jestli netečou,tlumič řízení,spojovačky no je toho dost na co by ses měl podívat.Nějaký zkušený Roverista by se ti určitě šiknul,člověk bez zkušeností při první koupi většinou naletí.George
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Mimochodem, Rangieho se špatnými měchy bych rozhodně koupil, a k němu bych si pořídil tohle -- vypadá to velmi zajímavě, sám uvažuji o tom, že až se jaksi finančně vzpamatuji z výměny redukčky, jež je pro mne teď nejaktuálnější, pořídím to jako upgrade 

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
No to je ten muj problem, zadnyho roveristu osobne neznamGeorge píše:Zdravím,na těch fotkách to vypadá náramně,ale dole je datum pořízení těch fotek.Myslím, že to auto dnes vypadá jinak a asi bude záhodno si ho dobře prohlédnout.Mám na mysli pérování(měchy),pokud k tomu není účet za výměnu,tak při těchto kilometrech je na čase je měnit.Dál to bude napínák řemene altiku,tlumiče,podívat se na chladiče jestli netečou,tlumič řízení,spojovačky no je toho dost na co by ses měl podívat.Nějaký zkušený Roverista by se ti určitě šiknul,člověk bez zkušeností při první koupi většinou naletí.George

No od pohledu pekna vec, ale moje english nebyt dobry. Kolik to kostuje, jaky to ma vlastnosti na silnidi atd...OC píše:Mimochodem, Rangieho se špatnými měchy bych rozhodně koupil, a k němu bych si pořídil tohle -- vypadá to velmi zajímavě, sám uvažuji o tom, že až se jaksi finančně vzpamatuji z výměny redukčky, jež je pro mne teď nejaktuálnější, pořídím to jako upgrade
Dik za pripadnou odpoved
Jasne, tady i na jinejch sajtach uz to mam prolezli. Proto s touhle temou zacinam ted, kdyz mam jeste relativne dost casu pred koupi. Nejradsi bych byl, kdyby nekdo rekl"to je dobrej kus, do toho jdi". Ale to sem asi optimista
Uz sem celkem nalit, kdyz sme kupovali Forestra, tak nechci byt stale za imbose.

- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Nauč se. Budeš to potřebovat -- hodně (jako že opravdu hodně) zajímavých informací o Range Roverech je v angličtině. KupodivuJirka píše:No od pohledu pekna vec, ale moje english nebyt dobry. Kolik to kostuje, jaky to ma vlastnosti na silnidi atd...OC píše:Mimochodem, Rangieho se špatnými měchy bych rozhodně koupil, a k němu bych si pořídil tohle -- vypadá to velmi zajímavě, sám uvažuji o tom, že až se jaksi finančně vzpamatuji z výměny redukčky, jež je pro mne teď nejaktuálnější, pořídím to jako upgrade
Dik za pripadnou odpoved

Jinak jeden měch přijde na $200 (přesně: pár předních na $379, pár zadních na $399). Na silnici i v terénu to má vlastnosti lepší než standardní měchy (podle té stránky tedy, sám jsem to samozřejmě nezkoušel

A je na to doživotní záruka; ačkoli patrně hovoří o životě auta a nikoli Tvém, i tak z toho plyne, že si po čertech věří

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Nauč se anglicky. Budeš... eeee, to už jsem psal, žejo? 
Jde to do všech P38A, nemusí se předělávat vůbec nic. Prostě se vymění měchy, přesně stejně, jako kdyby se měnil prasklý měch za jiný firemní.
Čtvrtá (resp. pátá, počítáš-li to od "access") poloha ("extended") je asi o 3 cm vyšší než "high". Navolí se automaticky když si auto sedne na břicho, ručně se zvolit nedá.
Chceš-li ji zapínat ručně (což může mít smysl i se standardními měchy), nebo chceš-li jít ještě výš (což bych se standardními měchy rozhodně nedělal, ale s těmi od Arnotta by to neměl být žádný problém), pak se trochu drátovat musí, ale není to složité: stačí poslat ECU jiné napětí (tady je to popsané, ale do češtiny vám to celé překládat nebudu
).

Jde to do všech P38A, nemusí se předělávat vůbec nic. Prostě se vymění měchy, přesně stejně, jako kdyby se měnil prasklý měch za jiný firemní.
Čtvrtá (resp. pátá, počítáš-li to od "access") poloha ("extended") je asi o 3 cm vyšší než "high". Navolí se automaticky když si auto sedne na břicho, ručně se zvolit nedá.
Chceš-li ji zapínat ručně (což může mít smysl i se standardními měchy), nebo chceš-li jít ještě výš (což bych se standardními měchy rozhodně nedělal, ale s těmi od Arnotta by to neměl být žádný problém), pak se trochu drátovat musí, ale není to složité: stačí poslat ECU jiné napětí (tady je to popsané, ale do češtiny vám to celé překládat nebudu

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html