
Předně jsem zjistil, že není šance, aby se sbalený X-jack vešel do prostoru pro reservu nad nádrž s plynem, což je dost nepříjemné, doufal jsem, že jej tam budu moci vozit.
A se zvedáním je to také takové... Jak jsem psal, nahoře to bylo hned a pohodlně, ale z pravé strany, kde jsem to zkoušel, je hned vedle rámu nádrž, takže jsem neměl úplně nejlepší pocit z toho, že fakticky zvedám nejen za rám, ale trochu také za tu nádrž -- protože jinak se tam ten měch umístit nedá:
Podařilo se nakonec, nic se neutrhlo, ale líbit se mi to nelíbí ani trochu

No, a to byla pravá strana. Už vůbec si neumím představit, jak bych to měl používat, kdybych potřeboval zvednout levou stranu, protože tam je hned vedle rámu výfuk, takže dám-li měch pod rám, nutně jej při jeho velikosti dám také pod výfuk, a i kdyby to měch nepropálilo, bojím se, že ten výfuk bych rozhodně při tom zvedání urval?!? Uvažoval jsem i o variantě dát to pod osu, ale to jsem nakonec raději ani nezkoušel -- tam čouhá docela špičatě šroub tlumiče, a to by tomu měchu asi úplně dobře nedělalo...
Podobně problematické je nalézt vhodné místo i vpředu. Tak se přiznám, že si nejsem úplně jist, jak se k tomu postavit...

Používáte někdo x-jack s P38? Pokud ano, kam to strkáte
