Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#121 Příspěvek od teslo » 30 dub 2013 15:35

pooh píše:alebo rozoberat to co vlastne funguje ...
ale prave to je najvacsia zabava :grin:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#122 Příspěvek od Mirko » 13 kvě 2013 20:19

Jak jsi na tom teslo? Evžen už chtěl začít skládat bezemne, ale nezorientoval se v mém pořádku šroubků. Navíc ta moje 3,9 "těsně před zdechnutím" metla na rozlučku se svobodou do Ostravy naložená pěti lidmi po dálnici hodně svižně a se slušnou spotřebou 22 litrů a od té doby, co jsem jí odepsal najela už více než 3000 km! Nějak se jí z toho auta nechce.. :chuckle

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#123 Příspěvek od teslo » 14 kvě 2013 12:03

s motorom som na tom presne rovnako ako pred dvoma mesiacmi :cry:
a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce... :twisted:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#124 Příspěvek od Miky_CZ » 14 kvě 2013 13:28

teslo píše:s motorom som na tom presne rovnako ako pred dvoma mesiacmi :cry:
a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce... :twisted:
naprosto te chapu, ja na rally jeste zkurvil prevodku rizeni a po deseti nocich pod autem se mi to uz vubec nechce prehazovat :-( a to me ceka jeste poloosa a rozvodovka
navic take rekonstruuji bydleni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#125 Příspěvek od Mirko » 14 kvě 2013 23:16

Trochu jsme s tím dnes pohnuli, taky jsem se teprve před chvíli vrátil z dílny:

Obrázek
Naposledy upravil(a) Mirko dne 15 kvě 2013 10:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#126 Příspěvek od teslo » 15 kvě 2013 08:16

nadhera:)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#127 Příspěvek od Neklan » 15 kvě 2013 14:35

Paráda, už se těším, až Belugu uvidím a uslyším, jak v ní tenhle motor pracuje.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#128 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2013 15:21

A já teprve ;-)
Jinak z vačky jsem vyčetl zkratku CWC, což by měla být tedy Crower Cam, ale modelové označení jsem nenašel. Největší zádrhel teď asi bude Pešlova čekací lhůta, než se dostane k tomu namontovat do vozu větší měnič. Drobnosti, jako, že úchyt altíku je zas jiný, než mám v autě a podobné věci, se asi pořeší operativně, až bude stávající hnací jednotka venku.

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#129 Příspěvek od moon13 » 16 kvě 2013 23:40

Jo jo, ten motor vypadá jako statečné srdce :yes
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#130 Příspěvek od Mirko » 17 kvě 2013 13:38

Příští pátek putuje Beluga s 4,6kou v kufru k Pešlovi na přestavbu...Pak už to bude na něm, protože mi, pochopitelně, nedovolil hrabat se u něj na dílně v mém autě. :wasntme

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#131 Příspěvek od Mirko » 19 kvě 2013 12:15

Jestli pojede jak vypadá, tak to bude pecka :mrk
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#132 Příspěvek od eliott » 19 kvě 2013 19:35

Máš to krásný :yes
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#133 Příspěvek od Otifant » 19 kvě 2013 20:18

....a kdyz nepojede, tak to jeste porad muze byt pekna dekorace do obyvaku :D
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#134 Příspěvek od moon13 » 19 kvě 2013 22:20

Otifant píše:....a kdyz nepojede, tak to jeste porad muze byt pekna dekorace do obyvaku :D
Typickej kámoš :ty jeden...: :mrgreen: PS: kdyžtak mu dáš svůj 3,3 8)
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#135 Příspěvek od Neklan » 19 kvě 2013 22:23

Můj 4,6 je oproti tomuhle špindíra, začínám se stydět a musím ho tento týden vyčistit. Máš to krásné :yes :clap
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#136 Příspěvek od Mirko » 25 kvě 2013 12:30

Děkují za všechny pochvaly.

Šestnáctiválec už je u Pešla:
Obrázek
akorát trochu se to musí poladit, při stejné váze by mi Veyron asi trochu ujel. Maximálku jsem sice nezkoušel, ale to zrychlení bylo určitě nad 3 vteřiny na stovku... :mrk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#137 Příspěvek od teslo » 18 čer 2013 15:53

vcera vecer som bol opat na chvilu v garazi a dorozoberal zvysok motora...necham si to este ulezat v hlave, ci ho radsej nepouzijem ako zaklad pre stolcek do obyvacky. Cez vikend vyberiem piesty a definitivne sa rozhodnem co s nim...mozno som iba privelky puntickar...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#138 Příspěvek od evo828 » 18 čer 2013 20:38

Mirko-pekny kusok. Nerozmyslal si to spravit uz bez rozdelovaca a rovno na Megasquirt a EDIS8?

Teslo-nevzdavaj to ! :D
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#139 Příspěvek od Mirko » 19 čer 2013 09:44

@ teslo: Též fandím a přinejmenším bys měl náhradní agregát v případě potřeby. Jak jsem už psal, tak 3,9ka v tom mým starým byla taky "hnusná" uvnitř, ale po vyčištění a vyměně hydroštelů a rozvodů zas jela pěkně. Jinak je to cca. měsíc, co tady dalšímu členu fora praskl 3,9-ka v jeho RRC, tak možná bude další úprava na 4,6.
O Megasquirtu jsem neuvažoval, nechtěl jsem ten neoriginální vzhled, umístění cívek atd. I auto s Hotwirem lze vytáhnout k velkým výkonům. Nicméne jsem před 14 dni byl projet Discovery1 4,0 se systémem GEMS a přece jen je cítit, že zvlášť ten prvotní nástup, ta reakce na plyn, je jiný, než s rozdělovačem. Ale pro mě by pak byla zajímavá spíš byla cesta přes elektronicky rozdělovač, např. systém 123ignition.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#140 Příspěvek od teslo » 19 čer 2013 12:17

No som zvedavy po vikende (dufam, ze sa k tomu dostanem) v akom stave budu salky na kluke a celkovo uz odstrojeny blok. mam pocit, ze min na jednom valci bolo uz zodrate honovanie...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět