#124
Příspěvek
od Miky_CZ » 14 kvě 2013 13:28
teslo píše:s motorom som na tom presne rovnako ako pred dvoma mesiacmi
a s celkovym planovanim dokonca cuvam vzad...okrem toho ze som nespravil co bolo naplanovane, som dokonca rozbil aj dovtedy funkcne veci (riadenie a vyfuk). A v kombinacii s ucastou na Croatia Trophy a prerabkou bytu mi neostava ziadna energia na Range-a. Od navratu z Tisovca stoji Range este nezbaveny bahnoveho nanosu bez pohnutia...vlastne pohol som s nim, ked som demontoval navijak do nasho zavodneho auta na Croatiu...a v garazi je po hektickou odjazde a baleniu na Croatiu, taky bordel, ze sa mi tam vobec nechce...

naprosto te chapu, ja na rally jeste zkurvil prevodku rizeni a po deseti nocich pod autem se mi to uz vubec nechce prehazovat

a to me ceka jeste poloosa a rozvodovka
navic take rekonstruuji bydleni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál