Přestavba RRC na 4,6 V8
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mám klasický system směšovače do sání též bez elektroniky krom emulátoru vstřiků. Mě jde nyní hlavně o to, že se bude muset upravit směšovač tak, aby dokázal nakrmit ten zvětšený obsah.
Měl jsem právě takové plynaře, které akorát točili kolečkama na seřizování a pak mi pan Kolbábek po prvním jeho seštelování hned řekl, že je to sice lepší, ale musí upravit mix aby to bylo top. Po jeho ladění na "dobrý" mi auto žralo konstantně přes dvacet a až 27 ve městě. Po jeho úpravě mixu jsem se dostal na průměr 18. I za 16 se mi podařilo občas jezdit. Celá aparatura ani jedno necukla nebo nešlehla za rok provozu, což o těch předchozích ladičích říct nemohu, kteři mi tam navíc rvali místo zánovních svíček Champion Boschky za 3 litry apod.
No a teď jsem mu sdělil, že prostě mám zadání od Pešla, ať tam není ta restrikce v podobě směšovače na sání s průměrem polovičním než klapka plynového pedálu. Že to sání 3,9ky taktak stačí na původní obsah. Ještě když teď Pešl pro lepší průtok vyhodil sací trumpety v plenumboxu. Plynař slíbil, že to vyřeší, takže jsem zvědavý, ale má mou důvěru. Ostatně dělal teď Range i panu Zajičkovi (a ještě spravoval drobné pochybení z Pešlovi dílny) a mému otci L322.
Měl jsem právě takové plynaře, které akorát točili kolečkama na seřizování a pak mi pan Kolbábek po prvním jeho seštelování hned řekl, že je to sice lepší, ale musí upravit mix aby to bylo top. Po jeho ladění na "dobrý" mi auto žralo konstantně přes dvacet a až 27 ve městě. Po jeho úpravě mixu jsem se dostal na průměr 18. I za 16 se mi podařilo občas jezdit. Celá aparatura ani jedno necukla nebo nešlehla za rok provozu, což o těch předchozích ladičích říct nemohu, kteři mi tam navíc rvali místo zánovních svíček Champion Boschky za 3 litry apod.
No a teď jsem mu sdělil, že prostě mám zadání od Pešla, ať tam není ta restrikce v podobě směšovače na sání s průměrem polovičním než klapka plynového pedálu. Že to sání 3,9ky taktak stačí na původní obsah. Ještě když teď Pešl pro lepší průtok vyhodil sací trumpety v plenumboxu. Plynař slíbil, že to vyřeší, takže jsem zvědavý, ale má mou důvěru. Ostatně dělal teď Range i panu Zajičkovi (a ještě spravoval drobné pochybení z Pešlovi dílny) a mému otci L322.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tu tvojí spotřebu LPG jsem obdivoval už loni, vypadá, že opravdu ví, co dělá, takže se ti nedivím, že se pana Kolbábka držíš. Ta restrikce v podobě směšovače na sání je ale hodně znát. Když mi to tehdy Pešlik všechno vyházel a na karbec jsme posadili co nejotevřenější sání KN (saje nejen z boku talíře, ale také ze shora), tak jsem teprve poznal, co v té V8 je. Plyn už tam nebyl, takže to srovnávat nelze, ale mezi jízdou na benzin před a poté byl obrovský rozdíl.
Já letos Rangiem také na žádnou dovolenou nejedu, tak se aspoň zase sejdeme v Lysicích - to je moc pěkný výlet a už se těším.
Držím palce, ať vám to jezdí k naprosté spokojenosti - oběma
Já letos Rangiem také na žádnou dovolenou nejedu, tak se aspoň zase sejdeme v Lysicích - to je moc pěkný výlet a už se těším.
Držím palce, ať vám to jezdí k naprosté spokojenosti - oběma
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ve středu jsi ho snad mohu konečně vyzvednout! Teď, když jsem si po dvou měsících už pomalu zvykl chodit pěšky a jezdit MHD
Je pravda, že ten násosek toho plynu asi dělá i ten rozdíl, proč se mi zdálo, že auto naladěné od Pešla nejelo líp než moje stará, nikdy neladěná Beluga I. Ta ale měla lepší kompresi a už taky je výrazně lehčí díky pokročilé korozi a chybějícímu systému LPG.

Je pravda, že ten násosek toho plynu asi dělá i ten rozdíl, proč se mi zdálo, že auto naladěné od Pešla nejelo líp než moje stará, nikdy neladěná Beluga I. Ta ale měla lepší kompresi a už taky je výrazně lehčí díky pokročilé korozi a chybějícímu systému LPG.
- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
... a proč to nemazalo? (pardon, rád čtu tohle vlákno a jsem strašně zvědavý) 

Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Asi jsme (respektive Evžen, nebyl jsem u toho
) blbě utěsnili prsa, protože po jejich demontáži a přetěsnění maže normálně. Už jsem o tom parkrát četl, že se to někomu stalo, takže to není asi tak těžké to zmastit. Evža už to sám parkrát dělal a asi se tentokrát nezadařilo. Je tam šroubku jak v hodinkách a většinou je na nich ještě něco - držák altíku, serva, olejové čerpadlo, vana a nevím co ještě všechno.

- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Trochu jsem se díval na mixéry a reduktory jako na slabá místa při krmení motoru LPG,
Nejlépe mi z toho vyšel Blos a z reduktorů český patent Magic3
http://www.phjacus.pl/B7-BRC-BLOS-System-p245.html
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... 350hp-elfl
Ještě jsou kritické svíčky, ale v tom nemám ještě jasno
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Nejlépe mi z toho vyšel Blos a z reduktorů český patent Magic3
http://www.phjacus.pl/B7-BRC-BLOS-System-p245.html
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... 350hp-elfl
Ještě jsou kritické svíčky, ale v tom nemám ještě jasno
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak ten polskej bazmek vypadá zajímavě, to druhý (magic 3) je zřejmě trochu něco jiného (reduktor) a určený pro sekvenční vstřikování. S tím reduktorem jsi mě ale přivedl na myšlenku, že ten můj byl tuším určen do 140 kW....Ne, že bych kvůli tomu spěchal na nejbližší motorovou brzdu, ale pokud ten motor nebude o moc horší než v P38, tak bych to měl překročit.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No, "ten Polskej bazmek" je nápad "BRC" a co je důležitý je průměr resp možnost průtoku ne pouze 38 nebo 42 mm, ale celejch 70 mm. Mám 3.5 V8 2 x karb o průměru 70 mm a 2xBlos to je řešení. Tyhle dva mixéry někdo musí umět nakrmit a to je reduktor. Proč dávat víc než jeden standardní reduktor, když můžu výkonově dát jeden Magic3, který musí umět zplynovat potřebné množství kapalného LPG. No a pak tu směs musí umět něco zapálit
A o tom je výkon...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
A o tom je výkon...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak jsem to pochopil u toho "bazmeku" správně
Trochu jsem si o tom pročítal a největší průměr v otevřeném stavu je 45mm...což je oproti mé 69mm klapce stále poměrně velká restrikce, nicméně asi lepší než to co tam mám teď. Ale divím se, že když je to od roku 97 na trhu, že se to tak málo prosadilo.
Mé myšlenky právě proto už šli směrem k sekvenčnímu vstřikování, tam ta restrikce odpadá úplně...
Zatím mi stíhal právě ten jeden standardní reduktor BRC bez obtíží, takže tam uvidíme, nicméně Magic3 vypadá taky dobře.
Co se týká svíček, tak jsou plynaři, kteři z toho dělají vědu a jsou taci, kteři říkají, že při správném odtrhu to nemá vliv. Já jsem posílil zapalování novým rozdělovačem a 8mm kabely, nové svíčky jsou klasické NGK BPR6ES, můj plynař žádné speciální nebo vícebodové nechce.

Mé myšlenky právě proto už šli směrem k sekvenčnímu vstřikování, tam ta restrikce odpadá úplně...
Zatím mi stíhal právě ten jeden standardní reduktor BRC bez obtíží, takže tam uvidíme, nicméně Magic3 vypadá taky dobře.
Co se týká svíček, tak jsou plynaři, kteři z toho dělají vědu a jsou taci, kteři říkají, že při správném odtrhu to nemá vliv. Já jsem posílil zapalování novým rozdělovačem a 8mm kabely, nové svíčky jsou klasické NGK BPR6ES, můj plynař žádné speciální nebo vícebodové nechce.
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tady jsou anglické informace k tomu mixéru:
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos ... ion_ml.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Je jasné, že felcka, která má škrticí klapku o průměru 47mm z toho vychází jako vítěz, ale mě to bohužel moc nepomůže. U tebe s dvouma násoskama do dvou karbecu by to taky mohlo vyjít dobře. Každopádně díky za tip. poradím se s panem Kolbábkem, až se vrátí z pláže...
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos ... ion_ml.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Je jasné, že felcka, která má škrticí klapku o průměru 47mm z toho vychází jako vítěz, ale mě to bohužel moc nepomůže. U tebe s dvouma násoskama do dvou karbecu by to taky mohlo vyjít dobře. Každopádně díky za tip. poradím se s panem Kolbábkem, až se vrátí z pláže...
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
sviecky a kable by som nepodcenil. uz od viacerych som to pocul - medzi nimi vyslovene LR specialisty, - ze LR motory potrpia na kvalitne kable a sviecky. v mojom pripade ked som vymenil stare na magnecory, hned som zbadal obrovsky rozdiel (aj ked mam len benzin bez plynu). kamarat mal zas problem s plynom a po vymene kablov a sviecek bol problem vyrieseny.Mirko píše:
Co se týká svíček, tak jsou plynaři, kteři z toho dělají vědu a jsou taci, kteři říkají, že při správném odtrhu to nemá vliv. Já jsem posílil zapalování novým rozdělovačem a 8mm kabely, nové svíčky jsou klasické NGK BPR6ES, můj plynař žádné speciální nebo vícebodové nechce.
plyn kladie vyssie naroky na zapalovanie a proste oplati sa mat tieto veci v poriadku. hlavne ze original zapalovacie kable od LR nie su prave tie najkvalitnejsie.
ako som povedal to plati pre LR, ostatne znacky casto vobec nepotrebuju vymenit kable a sviecky.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mohu potvrdit, už jsem vyřadil dvě sady nových kabelů, proto jsem tam teď kupoval 8mm Powerspark, místo 7mm originál. Právě mi volal Pešl, že nový rozdělovač nefunguje, takže tam vrazil starý a motor jede prý krásně...Zkusí ještě přehodit zapalovací modul, aby ta investice do toho nového rozdělovače nepřišla nazmar. Uvidíme.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Mirko, ja sa hrozne tesim...teda vlastne dufam, ze ma v range-i prevezies...som zvedavy ako chodi vyladeny motor... 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak mám ho doma...
První pocit: to není větší motor, ale to auto shodilo aspoň půl tuny. Všechno je svižnější, člověk nešlape plynový pedál, aby se vůbec něco dělo, ale stačí malé pohnutí nohy a auto se hne kupředu. Netrápil jsem ho, ale přesto najednou bylo skoro problém dodržet předpisy a v zatáčkách se mi pak ty dvě tuny zase ozvali. Ta svižnost a lehkost je úplně nový pocit z Range a zřejmě způsobená kombinaci většího měniče a většího motoru a i toho, že Pešl ho naladil odebráním sacích trumpet vůz do vyšších otáček. Tomu zřejmě nahrála i ta ostřejší vačka. Dotaz pana Pešla, jestli chci, aby automat řadil v 5500 nebo 6000 otáčkách mě popravdě vyděsil. Samozřejmě to furt není jako u nového auta, ale když teď ve 140 na dálnici chci někoho předjet, kdo jede o 3 km/h pomaleji, tak nemusím doufat, že nepřijde kopec... Při 180-ti na prázdné dálnici z Kroměříze, mě tak děsila vlnicí se kapota, že jsem tu zkoušku zarazil.
Takže naladění na jízdu top
ALE...Úplně dokonalý to ještě není:
A) Za prvé Pešl teprve včera zjistil, že mu netěsní jeden svod a neměl těsnění. Objednal jsem od Eliotta a dnes ráno vyrazil i s těsněním, že to přehodíme na místě. Eliott jako vždy in time, ale bohužel nepomohlo, zřejmě jsou křivé těsnicí plochy na svodech, takže jsem odjel s autem, které opět "prdělo" jak starej křáp. Svody se musí napřed srovnat na fréze.
B) Na starty chybí bohatost směsi, takže při teplých startech musím přidávat plyn a chvíli točit a studené...no uvidíme, prý dost slabý, což byli i předtím a doufal jsem, že to pan Pešl vyřeší. Spolu teď dumáme jak to udělat bez toho, že bych musel do auta dat manuální sytič a nebo sáhnout jinam, kde by to ublížilo výkonu vozu, např. předstih. Když odpojím čidlo, nebo dám studenější, tak chytne, protože tím obohacuje směs. Trochu by mi to kazilo radost, když tady každé ráno budu lítat kolem auta a odpojovat čidla, abych mohl nastartovat.
C) Volnoběh taky ještě není úplně na tu pověstnou minci na stojato, která by neměla spadnout z víka motoru. Když jsem zaparkoval v kopci, tak jsem se občas lekl, ale zatím nechcípl. Uvidíme, jak se to projeví za studena. Toto bude snad nejmenší mucha.
Takže výsledek je teď tak 85 procentní na benzín, plynová epizoda se možná začne psát příští týden a pak s Pešlem snad doladíme ty mouchy. Jinak jako obvykle radost se na pana Pešla dívat při práci, je vidět, že ho ty staré Range baví nejvíc a cenově to byla opět velmi dostupná služba v poměru k tomu, před jak náročný úkol jsem ho postavil. Montáž velkého měniče do Classica je v oblasti mě známé takto evropský prvopočin bez pomoci Ashcrofta či jiných specialistů...
První pocit: to není větší motor, ale to auto shodilo aspoň půl tuny. Všechno je svižnější, člověk nešlape plynový pedál, aby se vůbec něco dělo, ale stačí malé pohnutí nohy a auto se hne kupředu. Netrápil jsem ho, ale přesto najednou bylo skoro problém dodržet předpisy a v zatáčkách se mi pak ty dvě tuny zase ozvali. Ta svižnost a lehkost je úplně nový pocit z Range a zřejmě způsobená kombinaci většího měniče a většího motoru a i toho, že Pešl ho naladil odebráním sacích trumpet vůz do vyšších otáček. Tomu zřejmě nahrála i ta ostřejší vačka. Dotaz pana Pešla, jestli chci, aby automat řadil v 5500 nebo 6000 otáčkách mě popravdě vyděsil. Samozřejmě to furt není jako u nového auta, ale když teď ve 140 na dálnici chci někoho předjet, kdo jede o 3 km/h pomaleji, tak nemusím doufat, že nepřijde kopec... Při 180-ti na prázdné dálnici z Kroměříze, mě tak děsila vlnicí se kapota, že jsem tu zkoušku zarazil.
Takže naladění na jízdu top

ALE...Úplně dokonalý to ještě není:
A) Za prvé Pešl teprve včera zjistil, že mu netěsní jeden svod a neměl těsnění. Objednal jsem od Eliotta a dnes ráno vyrazil i s těsněním, že to přehodíme na místě. Eliott jako vždy in time, ale bohužel nepomohlo, zřejmě jsou křivé těsnicí plochy na svodech, takže jsem odjel s autem, které opět "prdělo" jak starej křáp. Svody se musí napřed srovnat na fréze.
B) Na starty chybí bohatost směsi, takže při teplých startech musím přidávat plyn a chvíli točit a studené...no uvidíme, prý dost slabý, což byli i předtím a doufal jsem, že to pan Pešl vyřeší. Spolu teď dumáme jak to udělat bez toho, že bych musel do auta dat manuální sytič a nebo sáhnout jinam, kde by to ublížilo výkonu vozu, např. předstih. Když odpojím čidlo, nebo dám studenější, tak chytne, protože tím obohacuje směs. Trochu by mi to kazilo radost, když tady každé ráno budu lítat kolem auta a odpojovat čidla, abych mohl nastartovat.
C) Volnoběh taky ještě není úplně na tu pověstnou minci na stojato, která by neměla spadnout z víka motoru. Když jsem zaparkoval v kopci, tak jsem se občas lekl, ale zatím nechcípl. Uvidíme, jak se to projeví za studena. Toto bude snad nejmenší mucha.
Takže výsledek je teď tak 85 procentní na benzín, plynová epizoda se možná začne psát příští týden a pak s Pešlem snad doladíme ty mouchy. Jinak jako obvykle radost se na pana Pešla dívat při práci, je vidět, že ho ty staré Range baví nejvíc a cenově to byla opět velmi dostupná služba v poměru k tomu, před jak náročný úkol jsem ho postavil. Montáž velkého měniče do Classica je v oblasti mě známé takto evropský prvopočin bez pomoci Ashcrofta či jiných specialistů...
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Jaký za jaký měnič si vyměnil? A na jaké převodovce? Popřípadě co ješte?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Já jsem to neměnil, ale přenechal jsem to panu Pešlovi, a ten si vyhrazuje v detailech výrobní tajemství, což chápu. Měnič, který tam šel, je dle jeho slov o cca. 30 procent větší než dosavadní, pochází z pozdní D2. Byl namontován na původní převodovku ZF 4HP22. Myslím, že má velký vliv na ten mnohem bezprostřednější pocit z plynového pedálu. Jestli má vliv i na to, že automat mi tam je schopen při 130-ti km/h kopnout trojku, nevím, ale je to docela zážitek. Přestavba samotná není žádné kouzelnictví, však i Eliott tady psal, že to umí. Mě se do toho sám nechtělo, rád rozebírám, čístím, vyměňuju a skládám, ale v převodovkách jsem se nikdy nehrabal a nechtěl jsem tímto nevyzkoušeným způsobem začít abych následně nestál před šlamastikou za 30 a více tisíc. Navíc bych auto stejně vezl k Pešlovi na vyladění chodu V8, takže to bylo moje rozhodnutí naložit složený motor do kufru a nechat ho to celé zprovoznit.
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak zatím zplynofikováno. Abych mohl aspoň někam vyrazit, tak jsme dnes montovali tady v Brně, zpátky starý směšovač, s tím, že dostal výbrus z 34 na 37 mm. Je pravda, že auto je o hodně chcíplejší než bez něj, ale aspoň teď zas startuje bez problému. Nicméně bylo potřeba všechny šroubky otevřít, aby tam nateklo výrazně víc plynu než předtím. S původním nastavením se choval, jak kdyby nedostal plyn vůbec žádný, až jsme podezřívali, že odešel spínací ventil LPG. Poptal jsem se i na ten proměnlivý směšovač a jediná odpověď byla: Když chcete výkon, dejte tam sekvenci a neztratíte níc...na což jsem neměl argument... 

- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak márná sláva: Po zplynofikování se dálnici ukázalo, že v podstatě nejede o moc lépe než dříve 3,9ka. Navíc jak nebylo času ho pořádně ozkoušet, tak se mi to vymstilo. Range mi klekl cestou na dovolenou, naštěstí jen 70 km za Brnem. Převodovka přestala přenášet náhon z motoru na kola, zřejmě odešlo čerpadlo oleje v automatu, což je právě to, co se všude při přestavbě na větší měnič řešilo. Údajně pasují jen určité typy měniče atd. Proto jsem taky byl trochu překvapený, že Pešlík toto nijak nereflektoval, ale nakonec je to asi složitější, než jsme čekali. No uvidíme, Pešl slíbil, že ho odveze a zjistí problém, ale včera, po týdnu, auto ještě stálo na místě odtahu z dálnice. Motoru asi nic není, ani žádné divné zvuky se neozvali, Leona jen najednou oznámila, že auto už nepřidává plyn...V každém případě zas nemám pojízdný auto...
na dovolenou nám mátí naštěstí půjčila svého Classica, ale chudák se na dálnicích trápil, už by taky potřeboval nějakou péči.

- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
pisem to sem, lebo tu sa robi s motorom a mozno mi pomozete.teslo píše:ale prave to je najvacsia zabavapooh píše:alebo rozoberat to co vlastne funguje ...
tak ma to nenechalo spavat, tak som to predsa rozoberal.... narazil som ale na problem u hlavy, nevedel som to dat dole, dokonca praskol sa mi aj kluc od kamarata, a nebolo to vyslovene smejd.



aky kluc tam ide podla ostrovcanov, 5/8 ? kamarat mi dal seriozne vyzerajucu hlavu 16-ku, metricku. s tym som vysroboval asi pat, ale ten spodny, co je vzadu, tam asi nesedel poriadne a mozno som aj trosku znicil hlavu sroba, no a potom asi ten siedmy ked som chcel vysrobovat, tak sa mi praskol kluc


ale motor zas vyzera celkom dobre, aspon podla mna. takto vyzeral tesne po rozborke:
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Nějak jsem tento příspěvek přehlédl. Převodovky se liší průměrem ''mrkve'', sice asi jen o 1mm, ale pokud se nasadí měnič s větším otvorem na mrkev o menším průměru, záhy se drážkování protočí. Čerpadlo se točí pořád, ale už se nepřenáší síla motoru na vstupní hřídel převodovky.Mirko píše:Tak márná sláva: Po zplynofikování se dálnici ukázalo, že v podstatě nejede o moc lépe než dříve 3,9ka. Navíc jak nebylo času ho pořádně ozkoušet, tak se mi to vymstilo. Range mi klekl cestou na dovolenou, naštěstí jen 70 km za Brnem. Převodovka přestala přenášet náhon z motoru na kola, zřejmě odešlo čerpadlo oleje v automatu, což je právě to, co se všude při přestavbě na větší měnič řešilo. Údajně pasují jen určité typy měniče atd. Proto jsem taky byl trochu překvapený, že Pešlík toto nijak nereflektoval, ale nakonec je to asi složitější, než jsme čekali. No uvidíme, Pešl slíbil, že ho odveze a zjistí problém, ale včera, po týdnu, auto ještě stálo na místě odtahu z dálnice. Motoru asi nic není, ani žádné divné zvuky se neozvali, Leona jen najednou oznámila, že auto už nepřidává plyn...V každém případě zas nemám pojízdný auto...na dovolenou nám mátí naštěstí půjčila svého Classica, ale chudák se na dálnicích trápil, už by taky potřeboval nějakou péči.
Už je to vyřešené? Bylo to ono?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com