






Moderátor: Safraporte
Takže už nebudeš potřebovat kompresor na vyfoukávání vody...fugín píše: když už sem byl v montérkách tak sem Lendíkovi dal slíbený nový kabely a svíce a přetěsnil dekl nad nima (zasvěcení ví proč)
Přesně takPavelU píše:Takže už nebudeš potřebovat kompresor na vyfoukávání vody...fugín píše: když už sem byl v montérkách tak sem Lendíkovi dal slíbený nový kabely a svíce a přetěsnil dekl nad nima (zasvěcení ví proč)
![]()
![]()
Tak to jsi vystihl perfektně, trochu přileju do ohýnku. Když hučí něco z pod auta a zatížím ložiska na těhlicích točením při jízdě na rovném povrchu do leva či do prava a změní se zvuk hučení tak bych předpokládal že jsou to ložisky v kolech. Pokud zatáčím při rychlosti cca40-90km/h. Pokud se zvuk nemění při zatížení, tak zvuk může vycházet od ložisek kardanu, to lze zjistit odmontováním kardanu, pokud hučení nepřestalo tak může být problém na dvou ložiscích na kardanové hřídeli, dále jsou tam křížové ložiska, ale těm bych nevěnoval zatím pozornost, pokud hukot stále ruší tak jsou to už jen gumy a to 215/65/16 continental z velkým hrubým vzorkem montovanými jako origo gumy. Měl jsem rezervu jako novou, koupil jsem ještě 3 další skoro nové gumy z vrakáče(před tím autíčko tiché jako beránek), po nasazení těchto drapáků auto je jako pravej velkej JEEP než vjedu do vesnice, už mě tam sliší. Jde jen o posouzení jedince a pokud v servisech opravují takoví břídilové kteří se na autech teprve učí tak za ně jejich majitelé vynaloží docela velký obnos peněz. Proto si auta opravuji sám.Krasty píše:I kdyz jsem sice zacatecnik co se tyka Freelanderu, tak si tu musim posypat popel na hlavu. Nejen na tomto vlakne jsem resil huceni spod auta. Nejen ja, ale i dva automechanici tvrdili, ze to musi byt loziska v kolech. Ten zvuk ani nahodou nepripominal nic, co by melo mit spolecneho s pneumatikama, takze jsem dal jsem na jejich rady a nechal jsem loziska vymenit a jelikoz to nebylo jak u normalnich aut, zaplatil jsem za to skoro 10 tis kc (vcetne 4 ks neoriginalnich lozisek ... ca 700 kc/1 ks). S predni napravou si neporadil ani 20tunovy lis, takze ta palba penez byla za tu extra praci....nicmene kdyz jsem si pro auto jel, tak mi automechanik rekl, jeste musis vymenit loziska na kardanu, huci to jako krava. To uz jsem znejistel, protoze kardan je novy. Nebudu se tady rozepisovat jak to vse pak probihalo, proste jsem uz nic nevymenoval a zacal jsem sam patrat a kdekoho se ptat, co za tim muze byt a nakonec mi jeden kamarad jednoduse ukazal, kde je problem.
Koupil jsem nove 4 pneumatiky...auto jede jak vino, nic nehuci, nebrzdi, setrvacnost jako krava a spotreba pujde predpokladam taky razantne dolu! To auto je najednou uplne jiny!
Takze rada od novacka pro novacky - jako prvni si dejte na auto 4 stejne pneumatiky(!!!) nejlepe nove ci stejne sjete a pak reste to dalsi. [/color]
Diky svoji hlouposti a neznalosti mozna zakladnich technickych veci jsem vyhodil z okna 10 tis. Horsi je, ze oba automechanici se opravovanim aut zivi. To, ze ja to nepoznam, to je mozna trochu normalni, ale od nich to je celkem hrozny!!!
Tak mi opet zacalo hucet jedno lozisko, objednal jsem tedy ten SWAG, ano, je to asymetricke, tak bych se rad zeptal, zda s tim mate neco najezdeno a jak to s tim vypada, a hlavne montaz, zda opravdu staci mirne propylovat ty otvory na srouby, aby mi pak nevolali ze servisu, ze jsem se zblaznil a dal jim jine dily, nez tam maji bytSafraporte píše:Od MEYLE je asymetrické také ...zalab píše:Ja som objednal tieto uloženia od febi,a tam je tá guma odliata nejak asymetricky,....
Tak jsem zakoupil loziska na transita, dal jsem se do vymeny a vypada to, ze ten plechovy krouzek jak je oznaceny sipkama tam docela vadi, protoze lozisko po utahnuti casti kardanu k visko se netoci prave z duvodu toho krouzku.tagr píše:stojí kolem 700,- jedno,ale měli by aspon 50 000 km vydržet,pokud dáte všechny ,,ochrany" jak máte.
Meyle vyrábí náhradní díly podvozku, filtry, ložiska, uložení tlumičů, vodní pumpy, brzdové komponenty, autoelektro součástky, na automobily německé produkce, dále pak pro SEAT, SAAB, VOLVO a nákladní automobily MAN, MB, IVECO, SCANIA, RVI, VOLVO.
Náhradní díly Meyle jsou dnes už velmi oblíbené pro svoji osvědčenou kvalitu. Meyle díly se ukázaly být stejně kvalitní jako TRW, LEMFORDER, FEBI...
Meyle navíc produkuje náhradní díly v řadě "HEAVY DUTY", tyto díly jsou proti běžným, nebo originálním výrobkům zesílené a mají delší životnost. Mohutnější silentbloky, mohutnější hlavy u kulových čepů, ale i naprosto odlišná konstrukce dílu... např. spodní čepy u BMW E36, ramena u E46, ramena VW, AUDI.....Meyle se přitom soustředí na zesílení konstrukce dílů pověstných svoji malou životností a to samozřejmě především u frekventovanějších modelů automobilů.
Wulf Gaertner Autoparts. Založeno roku 1958 v Jižní Americe, odtud firma expandovala do Severní Ameriky a později do Evropy, kde koupila právě společnost MEYLE, na trhu známou již 30 let. Firma MEYLE má nyní sídlo v Hamburgu