Kardany a ložiska - topic 2.

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2300
Registrován: 13 lis 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#41 Příspěvek od fugín » 05 zář 2012 21:08

Problém vyřešen. nakonec sem zjistil že chyba není v autě ale ve mě :Ja blb: . Nejdřív sem zvedl auto a prošel všechny silentbloky a kardan,ale na nic sem nepřišel,nakonec sem začal přehazovat silniční kola za MT že zkusím jestli to není v kolech. Když sem měl tři přehozený a sundal čtvrtý (zadní) :head zjistil sem že je vnitřek ráfku plnej bahna z víkendový soukromý soutěže a navíc mezi jedním paprskem a bubnem je v hroudě jílu krásně utemovanej šutr!!!!! Mám plecháče a při mytí sem na to nepřišel ...nebylo to vidět :Ja blb: :Sorry: :Ja blb: Jména kterýma sem se nazval se nehodí citovat,ale nakonec sem rád že Friťákovi nic není :skleb . Ale k něčemu to dobrý bylo... když už sem byl v montérkách tak sem Lendíkovi dal slíbený nový kabely a svíce a přetěsnil dekl nad nima (zasvěcení ví proč :mrk )
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#42 Příspěvek od PavelU » 05 zář 2012 21:56

fugín píše: když už sem byl v montérkách tak sem Lendíkovi dal slíbený nový kabely a svíce a přetěsnil dekl nad nima (zasvěcení ví proč :mrk )
Takže už nebudeš potřebovat kompresor na vyfoukávání vody... :?: :mrgreen: :mrgreen:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2300
Registrován: 13 lis 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#43 Příspěvek od fugín » 05 zář 2012 22:05

PavelU píše:
fugín píše: když už sem byl v montérkách tak sem Lendíkovi dal slíbený nový kabely a svíce a přetěsnil dekl nad nima (zasvěcení ví proč :mrk )
Takže už nebudeš potřebovat kompresor na vyfoukávání vody... :?: :mrgreen: :mrgreen:
Přesně tak :) Hned ráno jedu hledat pořádnou velkou hlubokou kaluž...vyzkoušet se to musí :skleb
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#44 Příspěvek od Tim » 28 lis 2012 17:43

Ahoj. Chlapi mám prosbu. Neví někdo, jaký šrouby jsou v ložiskách kardanu? Já blb je ztratil, tak bych potřeboval vědět, jaký mám koupit... Díky moc...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#45 Příspěvek od Tim » 29 lis 2012 11:41

Nebo
aspoň délku toho šroubu? A závit? Já si to fakt nepamatuju, tak koupim
různé síly a zkusím to. Na sobotu jsem domluvenej na zvedák :-(
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#46 Příspěvek od ludarover » 29 lis 2012 20:37

[/color][/color][/color][/color]
Krasty píše:I kdyz jsem sice zacatecnik co se tyka Freelanderu, tak si tu musim posypat popel na hlavu. Nejen na tomto vlakne jsem resil huceni spod auta. Nejen ja, ale i dva automechanici tvrdili, ze to musi byt loziska v kolech. Ten zvuk ani nahodou nepripominal nic, co by melo mit spolecneho s pneumatikama, takze jsem dal jsem na jejich rady a nechal jsem loziska vymenit a jelikoz to nebylo jak u normalnich aut, zaplatil jsem za to skoro 10 tis kc (vcetne 4 ks neoriginalnich lozisek ... ca 700 kc/1 ks). S predni napravou si neporadil ani 20tunovy lis, takze ta palba penez byla za tu extra praci....nicmene kdyz jsem si pro auto jel, tak mi automechanik rekl, jeste musis vymenit loziska na kardanu, huci to jako krava. To uz jsem znejistel, protoze kardan je novy. Nebudu se tady rozepisovat jak to vse pak probihalo, proste jsem uz nic nevymenoval a zacal jsem sam patrat a kdekoho se ptat, co za tim muze byt a nakonec mi jeden kamarad jednoduse ukazal, kde je problem.
Koupil jsem nove 4 pneumatiky...auto jede jak vino, nic nehuci, nebrzdi, setrvacnost jako krava a spotreba pujde predpokladam taky razantne dolu! To auto je najednou uplne jiny!
Takze rada od novacka pro novacky - jako prvni si dejte na auto 4 stejne pneumatiky(!!!) nejlepe nove ci stejne sjete a pak reste to dalsi. [/color]

Diky svoji hlouposti a neznalosti mozna zakladnich technickych veci jsem vyhodil z okna 10 tis. Horsi je, ze oba automechanici se opravovanim aut zivi. To, ze ja to nepoznam, to je mozna trochu normalni, ale od nich to je celkem hrozny!!!
Tak to jsi vystihl perfektně, trochu přileju do ohýnku. Když hučí něco z pod auta a zatížím ložiska na těhlicích točením při jízdě na rovném povrchu do leva či do prava a změní se zvuk hučení tak bych předpokládal že jsou to ložisky v kolech. Pokud zatáčím při rychlosti cca40-90km/h. Pokud se zvuk nemění při zatížení, tak zvuk může vycházet od ložisek kardanu, to lze zjistit odmontováním kardanu, pokud hučení nepřestalo tak může být problém na dvou ložiscích na kardanové hřídeli, dále jsou tam křížové ložiska, ale těm bych nevěnoval zatím pozornost, pokud hukot stále ruší tak jsou to už jen gumy a to 215/65/16 continental z velkým hrubým vzorkem montovanými jako origo gumy. Měl jsem rezervu jako novou, koupil jsem ještě 3 další skoro nové gumy z vrakáče(před tím autíčko tiché jako beránek), po nasazení těchto drapáků auto je jako pravej velkej JEEP než vjedu do vesnice, už mě tam sliší. Jde jen o posouzení jedince a pokud v servisech opravují takoví břídilové kteří se na autech teprve učí tak za ně jejich majitelé vynaloží docela velký obnos peněz. Proto si auta opravuji sám. :mt
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#47 Příspěvek od ludarover » 29 lis 2012 20:55

Máte někdo zkušenosti s ložisky od firmy GKN konkrétně:
http://www.johncraddockltd.co.uk/produc ... l_only.php

Obrázek[/quote]
Jo jo ty znám jsou to náhrady, koupil jsem je taky i když mi to tady rozmlouvali a psali ať si vezmu ty forďácký. Po prozkoumání těch forďáckých jsem zjistil že jsou zalisované v té gumě jako origo a nejdou vymačknout při pozdější výměně. Ty náhrady jsem hned otevřel a kouknul co tam je za náplň a zjistil jsem že tam je vazelína čirá která se snad nehodí ani na jízdní kolo. Okamžitě jsem je vyčistil a natlačil jsem tam ložiskovou kvalitu z USA(ale není podmínkou USA jen mi zbyla) poté jsem je zavřel a namontoval na auto a dobrý. Až odejdou tak místo nich nalisuju INA ložiska asi za 100kč. :mt
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#48 Příspěvek od Hunter » 14 bře 2013 22:22

Safraporte píše:
zalab píše:Ja som objednal tieto uloženia od febi,a tam je tá guma odliata nejak asymetricky,....
Od MEYLE je asymetrické také ...
Tak mi opet zacalo hucet jedno lozisko, objednal jsem tedy ten SWAG, ano, je to asymetricke, tak bych se rad zeptal, zda s tim mate neco najezdeno a jak to s tim vypada, a hlavne montaz, zda opravdu staci mirne propylovat ty otvory na srouby, aby mi pak nevolali ze servisu, ze jsem se zblaznil a dal jim jine dily, nez tam maji byt :lol:
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
Ambry
Příspěvky: 34
Registrován: 03 led 2012 11:43
auto: Freelander
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#49 Příspěvek od Ambry » 03 dub 2013 17:53

Tak jsem se pustil taky do výměny ložisek, dal jsem na doporučení Tagra a dal ložiska s uložením na Tranzita. Po rozebrání bylo jedno ložisko úplně v háji, to druhé bylo dobré. Vyměnil jsem oba dva kusy. Auto se ztišilo a zatáčí mnohem lehčeji, až se mi tomu nechce věřit.

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#50 Příspěvek od Krasty » 15 srp 2013 09:34

Tak jsem se odhodlal k odmontovani kardanu, protoze neco zpod auta hucelo, po odmontovani jsem protocil loziskama na kardanu, jedno OK a druhy vrcelo jak blazen. Dnes jsem si objednal 2 ks lozisek na transita jak o nich pise Tagr za 40 ecek i s dopravou z Anglie, tak jsem na to zvedavej.
Ted jezdim bez kardanu...tak je to klasika...ten motor se dokaze treba na ctyrku pri 1300 otackach pekne rozjet bez jakehokoliv duseni. I ty vibrace pri tech 1900 otackach zmizely, i kdyz to nechapu, protoze kardan se toci ruznynma otackama kdyz je 1900 otacek pri trojce nebo ctyrce, ale proste ty vibrace bez kardanu nejsou citit.
Bude sranda ty loziska menit, ale na youtubu je dobry video tak se tim budu ridit. Nejaky to lozisko uz jsem menil, tak bych to mel zvladnout. Nevim, ale z jakekoliv opravy na LR jsem na nervy, ale o to vic to tesi, kdyz se mi to podari :wink: :D

Pak dam vedet...
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Ložiska kardanu

#51 Příspěvek od Krasty » 29 srp 2013 07:25

tagr píše:stojí kolem 700,- jedno,ale měli by aspon 50 000 km vydržet,pokud dáte všechny ,,ochrany" jak máte.
Tak jsem zakoupil loziska na transita, dal jsem se do vymeny a vypada to, ze ten plechovy krouzek jak je oznaceny sipkama tam docela vadi, protoze lozisko po utahnuti casti kardanu k visko se netoci prave z duvodu toho krouzku.
Mel si ho tam taky? Mam to jen zbrousit nebo je na to nejaky figl. Nechtel jsem to nijak likvidovat, abych nepodelal cely lozisko.

Koupil jsem tyhle:
http://www.ebay.co.uk/itm/2-FORD-REAR-P ... OC:AT:3160" onclick="window.open(this.href);return false;
Diky
Přílohy
SDC13530.JPG
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#52 Příspěvek od eliott » 29 srp 2013 09:12

Trochu nechápu význam nákupu levných ložisek na Tranzita, protože téměř za stejné peníze prodáváme uložení přímo na Free. Nedělám si iluze, že v této cenové relaci je kvalita jiná :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#53 Příspěvek od Tim » 29 srp 2013 15:17

Ten kroužek z toho jde sundat nebo ne??? Já právě kupoval ty ložiska u Eliotta a k tomu jsou krycí kroužky zvlášť. Tam musíš jen trochu vymezit vzdálenost, aby Ti nedřely o tu gumu. Jestli jsou tam na pevno, tak to nevím co s tím... asi opatrně vybrousit.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#54 Příspěvek od macejky1 » 29 srp 2013 20:34

Ja teda pouzivam ulozeni od Hardy Spicer a kupuju taky u Eliotta. Ale myslim ze ty loziska na Trandaka co o nich psal Tagr by mely vypadat uplne jinak nez ty co mas na fotce. Jestli me pamet neklame tak byly v takovym docela robustnim odlitku. To se mi na nich prave libilo ze nebyl drzak jen z plechu a taky ten silentblok tam byl takovej tuzsi a robustnejsi. No proste to na prvni pohled vypadalo uplne jinak nez to co je origo na Free zatim co to co jsi vyfotil vypada uplne stejne akorat ze to bude asi nejaka levna varianta tzn. potencialni shit
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#55 Příspěvek od Safraporte » 29 srp 2013 21:12

Nestrašte ho :mrgreen:
Buď ty kroužky zbruš a nebo to udělej jako já - nedávej je tam :yes Já mám rok a něco Meyle a zatím spokojenost.
Meyle vyrábí náhradní díly podvozku, filtry, ložiska, uložení tlumičů, vodní pumpy, brzdové komponenty, autoelektro součástky, na automobily německé produkce, dále pak pro SEAT, SAAB, VOLVO a nákladní automobily MAN, MB, IVECO, SCANIA, RVI, VOLVO.

Náhradní díly Meyle jsou dnes už velmi oblíbené pro svoji osvědčenou kvalitu. Meyle díly se ukázaly být stejně kvalitní jako TRW, LEMFORDER, FEBI...

Meyle navíc produkuje náhradní díly v řadě "HEAVY DUTY", tyto díly jsou proti běžným, nebo originálním výrobkům zesílené a mají delší životnost. Mohutnější silentbloky, mohutnější hlavy u kulových čepů, ale i naprosto odlišná konstrukce dílu... např. spodní čepy u BMW E36, ramena u E46, ramena VW, AUDI.....Meyle se přitom soustředí na zesílení konstrukce dílů pověstných svoji malou životností a to samozřejmě především u frekventovanějších modelů automobilů.

Wulf Gaertner Autoparts. Založeno roku 1958 v Jižní Americe, odtud firma expandovala do Severní Ameriky a později do Evropy, kde koupila právě společnost MEYLE, na trhu známou již 30 let. Firma MEYLE má nyní sídlo v Hamburgu

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#56 Příspěvek od Krasty » 30 srp 2013 08:23

No jo no, holt jsem nechtel slevu zadarmo :doh
Ja to auto nemam jako mazlika, ale melo to byt auto pouze do lesa na pozemek a nemel to byt vubec LR. Kdyz uz ho ted mam, tak do nej nechci vrazet proste penize. Najedu s nim nulkomapepi za rok, tak jsem si rikal, ze loziska á 2 tis jsou zbytecne. No a pak jde clovek dal a kouka, ze by za nahradu pro LR dal 1200 + postovne, tak logicky vezme za 1000 s postovnym. Bral sjem to tak, ze to je odzkousene. Toliko k tomu, proc jsem sel do techto a ne do LR i kdyz nahrady.

Vyndat ty krouzky nejdou (jsou z obou stran, ale vadi pouze z te, co je to vyfocene). Zkusim je zbrousit a uvidim. Spise se bojim ty ochrany proti bordelu. No proste je tam dam a uvidim, pokud vydrzi alespon 10 tis, tak to mam na dva roky.

Diky za rady

PS: priste to uz ale neudelam...
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#57 Příspěvek od Krasty » 03 zář 2013 08:25

No nejspis to dopadne tak, ze navstivim Eliotta a koupim si ty nahrady na LR.... :mrk
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#58 Příspěvek od Safraporte » 03 zář 2013 09:18

to Krasty - moc to řešíš :mrgreen: To aby si se pak z nějaké větší opravy úplně zbláznil.

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#59 Příspěvek od Krasty » 03 zář 2013 10:34

Covece, po tom, co mi letos zakazali rybarit v reviru, u ktereho jsem si kvuli rybareni koupil pozemek a mimo jine i Freelandera, abych se tam dostal, tak jsem nejakej podrazdenej. Vcera jsem to mordoval a nekolikrat letelo neco pres celou dvougaraz vzduchem. Nejak se hned naseru...drive jsem takovej nebyl...no a nebo je to vekem.
Obrousil jsem ty plisky, ale stejne je to asi na prd. Musim jedno jeste vytukat dolu a vice to obrousit, protoze je to tam nejaky divny...

Jiank na krizi na predni casti kardanu mam zrejme sroubek na imbus nebo hvezd.nastrcak tipuju tak vel. 4. Je primo na krizi. Ja mel za to, ze by tam mel byt jen takovy ten "ventilek" na maznici. Na tech dvou krizich na zadni casti kardanu to neni a ty krize jsou takove mene robusni nez ten upredu. Ja jsem jinek kardan u Freecka nevidel, jen ten muj, tak proto tyhle dotazy...
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2012 20:00
auto: Free I 3D 2.0Di,2000
Bydliště: 1/2 cesty Brno <-> Břeclav

Re: Kardany a ložiska - topic 2.

#60 Příspěvek od deyva » 03 zář 2013 20:47

Zdravím chlapi. Mám taky problém... Při jízdě se mi freečko strašně rozvibruje, při rozjezdu mi tam párkrát něco klepne. Ty vibrace jsou až takový, že to ani nechce jet. Kolem cca 2 tis otáček. Při zatáčení tam včera sem tam něco i vrzlo. Před 13 a půl tisíci je komplet repas diferák i visco s uložením a křížkama, uložení diferáku (silentbloky). Nebyly to teda origo díly, ale vždycky ten "zlatej střed" z litepu. Všechno vypadá ok, nikde žádný vůle nevidím, jen u předního silentbloku na diferáku je natrhlej lehce. Když jsem to koupil, tak byl úplně na sra*ky a kardan hobloval spodek... Teďka to dělá podobněj zvuk, akorát jen při rozjezdu... Objendal jsem novej silentblok, vyměním zítra až dojde.

Chtěl jsem se zeptat, jak se projevuje to uložení na kardanu? Pravda, že jsem dlouho nepřehazoval pneu a zadní mám sjetý víc jak přední, ale nafoukl jsem je o kapku (0.05 bar víc) aby se to tak nějak vyrovnalo. I když je to prasácký, tak to funguje, páč když mi ujdou pneu, tak to lehce vibrovalo při vyšších rychlostech (100+), po dofouknutí pneu jak jsem psal vejš, tak to přestalo... Hned jak jsem včera dojel, tak jsem zkoušel jestli se třeba něco nezahřívá když to tak drhne a kardan, visco, křížky i uložení studený...

Nějaké postřehy nebo návrhy co ještě zkontrolovat,

Dííky.

Odpovědět